AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Forutsatt at man har veihjelp gjennom alle tre. Og hvis det er ny bil er det ofte du kan ringe direkte til produsenten. Altså hvis man har motorstopp eller lignende. Anonymkode: a1e48...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Da ringer du det tlf.nr du har fått fra verkstedet hvor du hadde service. Det er mobilitetsgarantien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvorfor betaler du for veihjelp hos NAF når du har veihjelp via verkstedet. Anonymkode: 0c473...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor betaler du for veihjelp hos NAF når du har veihjelp via verkstedet. Anonymkode: 0c473...e2a Fordi naf kan betale reise hjem for fører og passasjerer, reise for å hente bil. Ekstra overnatting. Frakt av feks campingvogn og mye mer. Anonymkode: 8f5f9...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi naf kan betale reise hjem for fører og passasjerer, reise for å hente bil. Ekstra overnatting. Frakt av feks campingvogn og mye mer. Anonymkode: 8f5f9...ff4 Får man ikke det på reiseforsikringen? Anonymkode: 0c473...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Får man ikke det på reiseforsikringen? Anonymkode: 0c473...e2a Anonymkode: 8f5f9...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Får man ikke det på reiseforsikringen? Anonymkode: 0c473...e2a Erfarte selv at det fikk man ikke etter å uskyldig ha havnet i ei ulykke. Samme erfaring ved bilhavari. Men fått god hjelp av naf. Anonymkode: 8f5f9...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har også de tre alternativene, og jeg valgte å ringe mobilitetsgarantien. Det er vel litt hipp som happ hvem man ringer. Jeg unngikk forsikringen fordi de tar 500 i egenandel. Og så tenkte jeg at hvis jeg ringte mobilitetsgarantien så var muligheten større for at de ville frakte bilen til "mitt" verksted. Naf er jeg medlem i for å få rabatt på forsikringene mine. Rabattene er større enn hva medlemsskapet koster, så derfor er jeg medlem selv om jeg egentlig ikke trenger veihjelpen. Anonymkode: 4ca61...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har også de tre alternativene, og jeg valgte å ringe mobilitetsgarantien. Det er vel litt hipp som happ hvem man ringer. Jeg unngikk forsikringen fordi de tar 500 i egenandel. Og så tenkte jeg at hvis jeg ringte mobilitetsgarantien så var muligheten større for at de ville frakte bilen til "mitt" verksted. Naf er jeg medlem i for å få rabatt på forsikringene mine. Rabattene er større enn hva medlemsskapet koster, så derfor er jeg medlem selv om jeg egentlig ikke trenger veihjelpen. Anonymkode: 4ca61...868 Det er mulig med NAF-medlemskap uten veihjelp. Det har jeg. Anonymkode: 0c473...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mulig med NAF-medlemskap uten veihjelp. Det har jeg. Anonymkode: 0c473...e2a Men mister man ikke fordelene med rabatter da? Jeg mener at jeg sjekket det, og fant ut at jeg måtte ha det dyreste medlemsskapet (med veihjelp) for å få rabatter. Men jeg skal ringe de. Det er mulig jeg har misforstått. Anonymkode: 4ca61...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå