Gå til innhold

Air fryer-verdt pengene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i crispy mat, og ønsker helst å lage feks pomfri selv, og ikkje kjøpe ferdig oppskjært/fryste. Blir ikke crispy i vanlig comfyr. Men usikker på om det er verdt pengene…har noen anbefaling om en uten teflon/andre skadelige stoffer? Bruker dere airfryer eller tar den bare opp plass🫢

Anonymkode: 938ab...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er glad i crispy mat, og ønsker helst å lage feks pomfri selv, og ikkje kjøpe ferdig oppskjært/fryste. Blir ikke crispy i vanlig comfyr. Men usikker på om det er verdt pengene…har noen anbefaling om en uten teflon/andre skadelige stoffer? Bruker dere airfryer eller tar den bare opp plass🫢

Anonymkode: 938ab...9c2

Teflon er en del av airfryerne, du finner neppe en eneste en uten. Men å tro at de selger airfryere til matlaging med skadelige stoffer det er å overdrive litt vel mye. 
Du finner dem fra noen undreselapper til flere tusenlapper. Om du trenger den er en annen sak. Ble mest brukt da den var ny, nå står den og samler støv. 

Anonymkode: 0426b...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Teflon er en del av airfryerne, du finner neppe en eneste en uten. Men å tro at de selger airfryere til matlaging med skadelige stoffer det er å overdrive litt vel mye. 
Du finner dem fra noen undreselapper til flere tusenlapper. Om du trenger den er en annen sak. Ble mest brukt da den var ny, nå står den og samler støv. 

Anonymkode: 0426b...f56

Kyvol reklamerer med teflonfri air-fryer🧐

Anonymkode: 938ab...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (7 timer siden):

Me brukar vår 1-2 gongar i veka. Sunnare og raskare enn ovn og steiking

Hva slags mat tilbereder dere mest av☺️Jeg er alene, og kunne tenkt meg noe som er raskere enn å måtte bruke 45 min på feks pomfri☺️

Anonymkode: 938ab...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva slags mat tilbereder dere mest av☺️Jeg er alene, og kunne tenkt meg noe som er raskere enn å måtte bruke 45 min på feks pomfri☺️

Anonymkode: 938ab...9c2

Steiker burgerkjøtt, fiskekaker, vårrullar, nuggets, laksefiletar...you name it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt airfryer i allefall 15 år, og bruker min mer og mer. Kunne ikke klart meg uten! Mens stekeovnen brukes mindre og mindre. Bruker airfryeren til alt, fra å steke fiskekaker til å steke kaker. Jeg spiser ikke pf lenger, men den blir mye bedre i airfryer enn på all annen måte, (kanskje med unntak av stekt i ekte smult)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det sløsing av penger. Har man en god komfyr så gjør varmluft eksakt samme nytten. Så den tar bare opp unødvendig plass. Fordelen er derimot man sparer litt tid, og går ut ifra den bruker en del mindre strøm 

Anonymkode: a005c...8a5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg var det sløsing av penger. Har man en god komfyr så gjør varmluft eksakt samme nytten. Så den tar bare opp unødvendig plass. Fordelen er derimot man sparer litt tid, og går ut ifra den bruker en del mindre strøm 

Anonymkode: a005c...8a5

Vel, sløsing av penger kan diskuteres. En stekeovn bruker langt mer strøm enn en airfryer. Så hvor raskt den tjenes inn igjen, mht strømutgifter det er et regnestykke. Det er og forskjell på hvor stort volum man trenger for å lage maten familien skal spise. 

Anonymkode: 0426b...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...