AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Gunbete, grinete , tverr, urokkelig , sstt. 35? Yngre? Høyere? Anonymkode: 522d2...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Når de slutter å være lekne og begynner å lukke seg for nye erfaringer og innspill. Det er individuelt, men det pleier å skje ganske fort etter at de begynner å øse ut av MENINGENE sine på Facebook. Anonymkode: 2c680...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Jeg begynte å merke at min mann var blitt mer satt og låst i enkelte ting da han var på slutten av 40 årene. Det har ikke utviklet seg så veldig mye mer , men joda han er en mann på 54 år nå, og ikke en mann på 30 år. Anonymkode: 91da0...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Kg= stedet for mannehatere og aldershatere. Ikke vær mann eller gammal for da får du hat av kjerringene. Anonymkode: 1fadc...901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kg= stedet for mannehatere og aldershatere. Ikke vær mann eller gammal for da får du hat av kjerringene. Anonymkode: 1fadc...901 Er du en mann i 50 årene? Anonymkode: 522d2...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gunbete, grinete , tverr, urokkelig , sstt. 35? Yngre? Høyere? Anonymkode: 522d2...c6f Yngre eller høyere enn 35 år? Jeg er da mer enn 35 år høy...;) Men ang spørsmålet. Selvfølgelig individuelt, men rundt 50, tipper jeg. Det var i hvert fall jeg begynte å forstå at det kun er mine meninger som er riktige. Og at alt var bedre før! Anonymkode: 2b63f...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå