AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #21 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lurer på hvor mye damer på alderen min(og andre aldre for den saks skyld) bryr seg om utseende på partner, hvis andre ting matcher og er tiltrekkende? Anonymkode: c06e2...7ea Det er et vanskelig spørsmål, for jeg tror folk mener ulike ting når de snakker om utseende. Klart jeg bryr meg om utseendet til en mann, og at det er viktig om jeg skal føle tiltrekning. Men da tenker jeg ikke på om han er «klassisk kjekk», muskuløs eller slank, han trenger slett ikke være noen av disse tingene. Som andre her skriver - han må ha god hygiene, et hyggelig smil, vite hva kam og barberhøvel er for noe, ha en god holdning og en trygg fremtoning. Alt dette påvirker jo utseendet. K40 Anonymkode: 82e09...ea7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #22 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sjarm! Jeg forelsker meg i sjarm😍😍😍 Anonymkode: 40dd1...7f4 Åjaa, det er sant. Jeg forelsker meg i pågangsmot, omsorg for andre, sjarm, at han vil lage mat sammen.. Mye ☺️ Anonymkode: c06e2...7ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #23 Del Skrevet 21. oktober 2024 De jeg har vært mest forelska i, og da snakker vi også avstandsforelskelser, er alltid menn jeg ikke ville snudd meg to ganger etter. Og ikke typisk de andre damer finner attraktive, de trenger ikke være spesielt høye eller muskuløse, men de har gjerne interesser de brenner for og øyne som virkelig skinner når de snakker om de. De er gjerne litt annerledes og gir meg følelsen av at vi hadde passet sammen sånn uten at vi har flørtet noe. Så er det andre menn jeg har syntes har vært så pene at jeg ikke har turt å snakke med de omtrent, og så har studier/jobb/hobby gjort at vi har blitt bedre kjent. I et av tilfellene hadde fyren også såpass med sjarm og humor at jeg nok ble ganske betatt, men likevel ikke på nivå med de litt kleinere herlige mennene. Og i de fleste andre tilfeller synes jeg disse pene mennene er mer kjedelige. De har ofte vært snille og til og med ganske ydmyke, jeg har hatt felles interesser med de også, men sjarmen og den litt ertende tonen får mye mer å si for meg. eller... Jeg tror kanskje til og med at jeg ikke faller så lett for de mennene jeg synes er penest, fordi jeg ikke har selvtillit nok til å tenke at de kunne likt meg, og derfor oppfører meg mye kjedeligere selv, og så får vi aldri den kjemien. Anonymkode: 3dadc...44c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #24 Del Skrevet 21. oktober 2024 Når det gjelder tiltrekning så vil jeg si at utseendet er viktig. Jeg er i slutten av 20-årene og faller for menn med kort og mørkt skjegg. Det er i grunn en preferanse jeg har. Utvalget er jo heldigvis stort da, ser ofte ganske kjekke menn. Men selvsagt personlighet er viktigst. Typ sånn her 😍 Anonymkode: 6eb45...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #25 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De jeg har vært mest forelska i, og da snakker vi også avstandsforelskelser, er alltid menn jeg ikke ville snudd meg to ganger etter. Og ikke typisk de andre damer finner attraktive, de trenger ikke være spesielt høye eller muskuløse, men de har gjerne interesser de brenner for og øyne som virkelig skinner når de snakker om de. De er gjerne litt annerledes og gir meg følelsen av at vi hadde passet sammen sånn uten at vi har flørtet noe. Så er det andre menn jeg har syntes har vært så pene at jeg ikke har turt å snakke med de omtrent, og så har studier/jobb/hobby gjort at vi har blitt bedre kjent. I et av tilfellene hadde fyren også såpass med sjarm og humor at jeg nok ble ganske betatt, men likevel ikke på nivå med de litt kleinere herlige mennene. Og i de fleste andre tilfeller synes jeg disse pene mennene er mer kjedelige. De har ofte vært snille og til og med ganske ydmyke, jeg har hatt felles interesser med de også, men sjarmen og den litt ertende tonen får mye mer å si for meg. eller... Jeg tror kanskje til og med at jeg ikke faller så lett for de mennene jeg synes er penest, fordi jeg ikke har selvtillit nok til å tenke at de kunne likt meg, og derfor oppfører meg mye kjedeligere selv, og så får vi aldri den kjemien. Anonymkode: 3dadc...44c Ja!! Det er tiltrekkende. At de brenner for noe 😁☺️ Anonymkode: c06e2...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #26 Del Skrevet 21. oktober 2024 Han jeg er sammen med nå er nok den objektivt kjekkest jeg har vært med. Uten at jeg dermed tok til takke med eksene. Var vel snarere omvendt, at det var lettere å forelske seg i noen som ikke var så perfekt. Der jeg følte at jeg på en måte selv kunne oppdage deres skjønnhet. Med han jeg er med nå er det ingenting sånt å oppdage, for han er en mann "alle" synes er veldig kjekk, og på en rar måte gir det mer fokus på hans personlighet. Det er hans personlighet jeg oppdager hos ham, det er det som er perla ikke alle andre ser. Anonymkode: 288d3...eab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #27 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg bryr meg mye- selvfølglig vil jeg være tiltrukket av mannen ieg faller for 🤭 kropp er viktig den må være ivaretatt, hår på hodet og sjarm ❤️ Anonymkode: da682...116 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #28 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg er K48. Har aldri falt for klassisk pene menn. Jeg bryr meg om utseende, men blir ikke spesielt tiltrukket av det billedskjønne. Isolert sett, så har jeg visse preferanser, men personlighet trumfer alt. Liker jeg personen og kjemien er god, så er det først og fremst det jeg blir tiltrukket av og personen blir automatisk fin. Hadde aldri "dumpet" noen pga uteseende. Anonymkode: 41753...ab9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #29 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg er så glad for alle fine innspill her, jeg trengte å snakke litt om dette akkurat nå 😊 😊❤️ Anonymkode: c06e2...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 21. oktober 2024 #30 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har forelsket meg i svært ulike menn og kan kjenne meg igjen i det å falle for "raringene" jeg har ofte gjort det, de litt unike med veldig gøyale og fascinerende personligheter også menn jeg i utgangspunktet har tenkt "oi du var ikke pen 🫣" så har jeg gradvis blitt kjent feks han jeg kom på nå var fra studie tiden men så hadde han så gøy personlighet var morsom og plutselig begynte jeg legge merke til hendene hans, til kuken som vistes gjennom den grønne kondom drakten han sprang rundt på studie i😂 Min forje x også vi var bare venner, husker veldig en dag vi sto og lagde middag sammen . Plutselig la jeg merke til at han hadde veldig pene øyne og var ikke de blodårene på hendene ekstremt sexy når han hakket grønnsaker? 🤭😎Derfra gikk det ganske radig fremover 😂 Så fort jeg plutselig begynner sånn da er det solgt ganske fascinerende oplegg 🤭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #31 Del Skrevet 21. oktober 2024 -Missi- skrev (2 minutter siden): Jeg har forelsket meg i svært ulike menn og kan kjenne meg igjen i det å falle for "raringene" jeg har ofte gjort det, de litt unike med veldig gøyale og fascinerende personligheter også menn jeg i utgangspunktet har tenkt "oi du var ikke pen 🫣" så har jeg gradvis blitt kjent feks han jeg kom på nå var fra studie tiden men så hadde han så gøy personlighet var morsom og plutselig begynte jeg legge merke til hendene hans, til kuken som vistes gjennom den grønne kondom drakten han sprang rundt på studie i😂 Min forje x også vi var bare venner, husker veldig en dag vi sto og lagde middag sammen . Plutselig la jeg merke til at han hadde veldig pene øyne og var ikke de blodårene på hendene ekstremt sexy når han hakket grønnsaker? 🤭😎Derfra gikk det ganske radig fremover 😂 Så fort jeg plutselig begynner sånn da er det solgt ganske fascinerende oplegg 🤭 Hetero kvinne her, syns du har en så strålende personlighet 😊 Anonymkode: 1cdad...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 21. oktober 2024 #32 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hetero kvinne her, syns du har en så strålende personlighet 😊 Anonymkode: 1cdad...f13 Aww tusen takk 🥰🤩🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #33 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjarm! Jeg forelsker meg i sjarm😍😍😍 Anonymkode: 40dd1...7f4 Og det er utrolig tiltrekkende at han er flink innen sitt felt, og brenner for det han holder på med. Liker engasjerte folk. Og så er det veldig søtt med en som kan finne den balansen som gjør at jeg tør opp. Jeg er ganske introvert, og tenker at det er lurt at han også er litt den typen, men samtidig er easy going og drar meg ut av skallet mitt. Så kan han være høy eller lav, lys eller mørk (eller helt skallet) det spiller liten rolle, men jeg må ha en som ikke er en rotekopp eller slurver med personlig hygiene, og han bør være noenlunde trent og ikke helt dvask. Jeg må kjenne meg tiltrukket av ham, men for meg handler ikke det om at han må være veldig pen eller ha modellkropp. Personlighet er det avgjørende. Anonymkode: 5c1b7...da5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #34 Del Skrevet 22. oktober 2024 For meg er det veldig viktig. Men det må komme i tillegg til alt det andre, det kompenserer ikke for noe. Anonymkode: 77429...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. oktober 2024 #35 Del Skrevet 22. oktober 2024 Sjarm, utstråling og energi kommer langt forran selve utseendet. Jeg har aldri datet menn som er veldig billedlig kjekke/pene, de er ikke helt min type og det er også litt unaturlig da jeg nok er relativt middels utseendemessig selv. De gangene jeg har forelsket meg har jeg uten unntak hatt tanker som "han har da en merkelig nese" "han går da rart", "oi, han var virkelig ikke kjekk" første gang jeg har møtt de. Men så har de hatt en utstråling eller noe ved seg som har gjort at jeg har falt pladask for de. Så ja, jeg er også en som kan falle for raringer😂 Eller det noen syns er rart kan jeg synes er sjarmerende. Jeg har også opplevd mange ganger å ha bekjente eller kollegaer som jeg overhodet ikke har sett på som tiltrekkende i starten, men som etter hvert når vi har blitt kjent har vist seg å ha noe ved seg som gjør at man får en helt annen oppfatning av de etter hvert. Enten det er fantastisk humor, engasjement, kunnskapsrikhet, stor trygghet/selvtilit, stor omsorg, det kan være mye forskjellig. Det er viktig at de fremstår "oppegående". Dvs er respektfulle, velstelte, har kontroll på egen økonomi, klarer ha orden hjemme, kan lage mat osv. Snakker om menn over 40 år her, da skal man fått livet sitt på plass på alle måter. Så utseendet har liten betydning for meg, men med noen få unntak. Jeg er veldig fysisk aktiv selv, så sterkt overvektige personer vil passe dårlig. Men noen kg ekstra er null problem, så lenge man er i grei fysisk form og klarer og liker å være aktiv. Og så er jeg over snittet høy. Og jeg sliter med å bli fysisk tiltrukket til menn som er mye lavere enn meg, selv om jeg har vært gift med en som er 5 cm lavere enn meg. Så høyde er faktisk en sak for min del. Og litt problematisk da det fort utelukker rundt 50% av mennene... Dermed syns jeg datingapper har vært vanskelig. For der har man bare utseendet å sortere på i utgangspunktet. Og det hjelper ikke at mange menn er elendige på å ta bra bilder av seg selv også, slik at de ofte fremstår mindre pene (og nesten litt dumme?) pga bildene. Det er vanskelig å se forbi. Og jeg syns mange dømmer den andre veldig fort. Jeg pleier å tenke at man bør møtes minst 2 ganger om det ikke er noe spesielt som dukker opp på første date slik at man vet med sikkerhet at dette ikke er noen match, men opplever at mange av begge kjønn dømmer folk tidlig basert på bagateller som egentlig er uvesentlig i det lange løp. Vi gir hverandre ingen reell sjanse. Kanskje med unntak av hvis vi finner personen spesielt tiltrekkende... Basert på både egne erfaringer og det andre single venner av begge kjønn sier. Så nå har jeg droppet alle apper, og håper jeg heller finner noen på andre måter. Jeg er i slutten av 40-årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #36 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og det er utrolig tiltrekkende at han er flink innen sitt felt, og brenner for det han holder på med. Liker engasjerte folk. Og så er det veldig søtt med en som kan finne den balansen som gjør at jeg tør opp. Jeg er ganske introvert, og tenker at det er lurt at han også er litt den typen, men samtidig er easy going og drar meg ut av skallet mitt. Så kan han være høy eller lav, lys eller mørk (eller helt skallet) det spiller liten rolle, men jeg må ha en som ikke er en rotekopp eller slurver med personlig hygiene, og han bør være noenlunde trent og ikke helt dvask. Jeg må kjenne meg tiltrukket av ham, men for meg handler ikke det om at han må være veldig pen eller ha modellkropp. Personlighet er det avgjørende. Anonymkode: 5c1b7...da5 Enig 🤩😊 Anonymkode: c06e2...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå