AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg (G22) er sammen med min kjæreste (J20) og jeg liker hun veldig godt. Vi er veldig mye sammen og hun viser også interesse for å være med meg både før og etter at vi er ferdig på jobb, og også når vi har tid til det ellers. Men jeg sliter litt med at ho kan virke så ufølsom til tider, selv sier hun at ho er klar over dette og at hun har blitt bedre som jeg er enig i. Venninne hennes har også fortalt meg at de synes det er rart at hun er kjærlig med meg for det har de ikke opplevd at hun har vært før med noen andre, dette er alt fra kyssing til klemming. Det jeg sliter med er at jeg som en person som liker å vise hva jeg føler ovenfor ho sliter jeg litt med at jeg får så dårlig respons tilbake og det gjør helt ærlig at jeg føler meg litt usikker på ho om jeg nesten er mer noen å være med eller om jeg faktisk er en hun genuint liker veldig godt, ho sier at ho liker meg veldig godt, ho ser etter boliger som vi kan flytte til sammen og at jeg er den hun vil være med, men så føler jeg også at jeg generelt får så lite tilbake når jeg viser kjærlighet. Som sagt har hun sagt at hun synes det er uvant og rart for hun å skulle vise følelser, lurer vel egentlig på om noen har noen tanker rundt dette eller om noen har vært i samme situasjon. Vil liksom så veldig at ting skal funke for digger ho, men sliter litt med at jeg føler at jeg får lite bekreftelse tilbake. Sorry som ting står litt hulter til bulter og om noen ting er litt uklart, gjerne still spørsmål! Anonymkode: 47508...8c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Dere er unge og uerfarne begge to. Når man er 20, finnes det ikke noe "før". Alle har forskjellige kjærlighetsspråk. Du sier du liker å vise hva du føler. Hvordan du viser dette, er din måte. Hennes måte er annerledes. Og husk at hun må få jakte litt på deg og. Det blir kjedelig om du bare er etter hun som en hund hele tiden. Anonymkode: a8768...783 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 Noen er mindre følelse mennesker. Ikke alle føler så mye eller styres av å føle følelser. Noen er mer avstengt. Du må finne ut om du vil ha en sånn dame. Anonymkode: cd2fc...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det er ikke din oppgave å klemme og kysse på henne hele tiden. Så lenge dere har ofte sex så drit i å kleng på henne for det vil bare gjøre at hun trekker seg unna til slutt Anonymkode: 53ced...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det kan selvfølgelig være at hun egentlig ikke vil ha deg, men å lete etter bolig gir et annet inntrykk.. Mitt kjærlighetsspråk er noe helt annet, og har blitt beskyldt for å være kald da jeg var yngre og med folk med annet kjærlighetsspråk. Det har gått fint i forhold uten samme, men da må man kommunisere godt, se hverandre og måte hverandre på den andres språk også. Ville starter med å lese om sådan. Kanskje du plukker opp hvilken type hun er også? Anonymkode: e445e...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå