Melus Skrevet 29. oktober #141 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det går greit. Har slått meg til ro med tanken på å få barn etter å snakket med foreldrene mine, barnefar, og en venninne. Om det blir avslått, så går det helt fint, men er ikke noe vi ønsker, men klarer det om det blir sånn. Får det avklart i løpet av denne uken. Anonymkode: 91f72...38d Har det på alvor tatt så lang tid, når du er så langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #142 Del Skrevet 1. november Hvordan har det gått, TS? Tenker på deg. Anonymkode: df53f...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #143 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan har det gått, TS? Tenker på deg. Anonymkode: df53f...e82 Hei. Jeg fikk det innvilget, men det satt langt inne å fullføre. Men nå er det ihvertfall ferdig å jeg kjenner det var rett beslutning. Anonymkode: 91f72...38d 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 1. november #144 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg fikk det innvilget, men det satt langt inne å fullføre. Men nå er det ihvertfall ferdig å jeg kjenner det var rett beslutning. Anonymkode: 91f72...38d Det var bra at det kjennes rett. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 1. november #145 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 20.07): De aller fleste får det innvilget fordi fosteret er sykt eller andre tungtveiende grunner, ikke fordi mor skal studere. Anonymkode: 8ca9b...b39 Joda, fram til uke 16-17 får man det stort sett uansett grunner. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #146 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg fikk det innvilget, men det satt langt inne å fullføre. Men nå er det ihvertfall ferdig å jeg kjenner det var rett beslutning. Anonymkode: 91f72...38d Ønsker deg masse lykke til med alt. Du vet at det var rett for deg, og vi er mange som har gått den tunge veien med deg ❤️ Anonymkode: 1d6e0...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. november #147 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 16.58): Jeg er en jente på 26år. Studerer vernepleier første året. Oppdaget for 2 dager siden at jeg er gravid i uke 15. Faren studerer også, vi er sånn halvveis sammen, dette er ikke planlagt. Har ikke sagt det til han ennå, er veldig i tvil på hva jeg skal gjøre. Er ellers frisk både fysisk og psykiske, så eneste som stopper meg er manglende utdanning. Tror dere jeg får abort søknad igjennom? Man kan vel søke til uke 18! Anonymkode: 91f72...38d Du kan fint søke. Btw: Du har kanskje rett på foreldrepenger via lånekassen så du kan nok få litt ekstra derfra + at etter du har fått barnet kan du få barnestipend i tillegg + at du får barnetrygd. Ville dog fått snakket med barnefar i løpet av helgen. Kan jo være han ønsker seg barn og absolutt vil være en aktiv og deltagende pappa selv om dere kanskje ikke blir et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #148 Del Skrevet 1. november Fighter83 skrev (2 minutter siden): Du kan fint søke. Btw: Du har kanskje rett på foreldrepenger via lånekassen så du kan nok få litt ekstra derfra + at etter du har fått barnet kan du få barnestipend i tillegg + at du får barnetrygd. Ville dog fått snakket med barnefar i løpet av helgen. Kan jo være han ønsker seg barn og absolutt vil være en aktiv og deltagende pappa selv om dere kanskje ikke blir et par. Ts har gjennomført aborten i dag.. Anonymkode: 1d6e0...e28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. november #149 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts har gjennomført aborten i dag.. Anonymkode: 1d6e0...e28 Jeg så ikke på datoen på innlegget nei👍 Håper det går bra med henne💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 1. november #150 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg fikk det innvilget, men det satt langt inne å fullføre. Men nå er det ihvertfall ferdig å jeg kjenner det var rett beslutning. Anonymkode: 91f72...38d Så bra du fikk gjøre det som var best for deg og din situasjon. Jeg håper ikke de negative i kommentarfeltet går inn på deg. Du er i din fulle rett til å ta valg på vegne av ditt liv! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #151 Del Skrevet 1. november Fireflies skrev (3 timer siden): Så bra du fikk gjøre det som var best for deg og din situasjon. Jeg håper ikke de negative i kommentarfeltet går inn på deg. Du er i din fulle rett til å ta valg på vegne av ditt liv! ❤️ Kommentarene går ikke inn i på meg, velger å heller ta til meg alle de positive, heldigvis🩷 Jeg aksepterer at alle har ulike synspunker når det gjelder abort, men blir litt sjokkert allikavel. Vil ikke føde et barn til en hver pris, men det er min mening. Anonymkode: 91f72...38d 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #152 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommentarene går ikke inn i på meg, velger å heller ta til meg alle de positive, heldigvis🩷 Jeg aksepterer at alle har ulike synspunker når det gjelder abort, men blir litt sjokkert allikavel. Vil ikke føde et barn til en hver pris, men det er min mening. Anonymkode: 91f72...38d Bra 👍🏻 den eneste som kan avgjøre hva som er best i din situasjon er deg selv Anonymkode: 7dee7...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #153 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 21.44): Du får ikke innvilget noen abort i uke 15, med mindre du eller fosteret er alvorlig syk, der det er fare for enten mor eller barns liv. Du studerer til vernepleier og er 26. år også vet du ikke så pass? Anonymkode: 66b25...c3a Dette er ikke sant. I Norge er det selvbestemt abort til og med uke 18. Fra uke 12-18 er det muligens en nemd, med svært forståelsesfulle gynekologer, men det er en ren formalitet hvor så og si alle som ønsker får innvilget abort. Når det er sagt så er det en større påkjenning å ta abort for hve ruke som går, så jeg anbefaler alle fertile kvinner og menn å ha kontroll på (damas) syklus og (felles) prevensjon. Anonymkode: e476e...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #154 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommentarene går ikke inn i på meg, velger å heller ta til meg alle de positive, heldigvis🩷 Jeg aksepterer at alle har ulike synspunker når det gjelder abort, men blir litt sjokkert allikavel. Vil ikke føde et barn til en hver pris, men det er min mening. Anonymkode: 91f72...38d Altfor mange får barn de ikke tar vare på, som lider under omsorgssvikt, foreldrevold og foreldres rus og neglisjering. Man er heller ikke prisgitt et friskt barn og nærmere 10 % av Norges guttebarn diagnostiseres nå med adhd og medisineres, for å klare å tilpasse seg et stadig mer stillesittende samfunn. Så stor respekt til deg. Anonymkode: e476e...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 2. november #155 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kommentarene går ikke inn i på meg, velger å heller ta til meg alle de positive, heldigvis🩷 Jeg aksepterer at alle har ulike synspunker når det gjelder abort, men blir litt sjokkert allikavel. Vil ikke føde et barn til en hver pris, men det er min mening. Anonymkode: 91f72...38d Og det er bare du som lever ditt liv og kan vite hva som er rett. Jeg ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #156 Del Skrevet 4. november Hvordan går det nå, ts? 😊 Anonymkode: 9dc1d...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå