Gå til innhold

Gravid i uke 15, er det greit å søke om abort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er vel mer oppegående enn de fleste her inne;)!!!  

Anonymkode: a4746...85d

Skjønner🙃

Anonymkode: 0bbd4...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En baby er ikke en kroppsdel på din kropp. 

Anonymkode: 837cc...f24

Nettopp, sånn bortsett fra at det tilhører samme art, så har fostere alle likhetstegn med en parasitt. 
 

Og om det er slik at man har rett på andres kropper for å leve, er det fritt frem å høste organer da fra hvem som helst? Eller er det bare fostre som har rett til å leve ved å bruke andres organer? Hvorfor skal fostre ha flere rettigheter enn mennesker?

Anonymkode: d98f9...b39

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir veldig ivrig 😉... Og har ikke filter. Vet jeg bør ha filter, men i visse situasjoner og diskusjoner som dette er det vanskelig da det berører meg sterkt. 

Anonymkode: a4746...85d

Da er det bedre at du lar være å kommentere om du ikke er i stand til å la være spy ut usakligheter.

Anonymkode: d98f9...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir veldig ivrig 😉... Og har ikke filter. Vet jeg bør ha filter, men i visse situasjoner og diskusjoner som dette er det vanskelig da det berører meg sterkt. 

Anonymkode: a4746...85d

Sier voldektsmenn også, de ble bare litt ivrig så de klarte ikke kontrollere seg. Menn som mishandler konene sin, barna sine: ble bare litt ivrige i sitt sinne så det var vanskelig å kontrollere seg. Psykisk misbruk i familier: bare litt ivrige de og mangler filter🙄

Logg deg ut, ta noen pusteøvelser og ikke avslør hvor stor drittsekk du er for alle andre. Kom tilbake når du har roet deg ned.

Anonymkode: 65dbf...6b2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snakker du for deg selv, eller mener du dette om alle foreldre?

Anonymkode: 2a893...d55

Kan hende det gjelder for flere enn meg, hva vet jeg? Har 3 barn og tatt mer utdanning etter de. Var ok fornøyd før, etter de så er jeg mer motivert. Har selv en forelder som tok mer utdanning med barn i hus. Det samme med ei venninne.

Anonymkode: dd345...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...