AnonymBruker Skrevet 22. oktober #101 Del Skrevet 22. oktober Det driter jeg fullstendig i. Mulig det gjør meg sexy? Hehe Anonymkode: a8621...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #102 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det driter jeg fullstendig i. Mulig det gjør meg sexy? Hehe Anonymkode: a8621...c9e Ja 😎🙀 Anonymkode: fc5cb...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 22. oktober #103 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva rangerer du de etter da? For et tullete utsagn. Er jo ikke sånn at du velger partner i blinde. Du velger jo det beste du kan oppnå noe som implisitt sier noe om din verdi i datingmarkedet. Ingen vits å prøve og være en slags moralist. Som regel er det også kun folk med lav partnerverdi som påstår de ikke bryr seg om dette eller ikke «velger partner basert på verdi». Anonymkode: 2109f...371 Er vel ikke moralist å være helt normal. Man har noen man har blitt kjent med, relasjonen utvikles, slike rare følelser og annet. Tror den eneste gang jeg har hørt noen som faktisk trodde at man skal velge partner som vi velger bil, var en på VGs som hadde en ide at han skulle være sammen med å prøve tyve jenter, så etterpå velge den beste. Vi andre prøvde å forklare hvorfor planen var bare tull. Fordi det ikke er slik romantiske relasjoner fungerer i virkelige livet. PS. Nei, jeg tror at det er to grupper av voksne som er opptatt av markedsverdi. Begge gruppene har utfordringer med autentisk selvtillit. Selverklærte alfa, og incels... Dem har utrolig mye til felles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #104 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du holde en samtale og har boevne, høres du ut som en 9/10 altså. 🤩 Anonymkode: 8db8e...2dd ...og dusjer du hver dag 10/10👍 Anonymkode: 5dec6...89f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. oktober #105 Del Skrevet 22. oktober Jeg er et kupp for rette vedkommende. Og hva andre tenker bryr jeg meg overhodet ikke om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå