AnonymBruker Skrevet 21. oktober #81 Del Skrevet 21. oktober 3. Baker, lager mat og lager det veldig koselig i hjemmet. Flink til å ta vare på mann og barn. Fint ansikt og hår. Feminin og kler meg bra (sies det). Men har ikke fin kropp. Anonymkode: a223f...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #82 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (12 minutter siden): Så du har harde verdier for minst 10 mill. og ingen unger... Nå driter jeg i både pengene og hvilken "markedsverdi" du mener å ha fordi markedsvedi på et menneske egentlig bare handler om kjemi. For noen vil du være en 1er, for andre en 10er.. Det seriøst interressante med deg er om du kan lære meg noe om en kvinne med å svare på et spørsmål.?... Ville du byttet bort hus, biler og alt du eier og blitt en fattig naver mot at du hadde et barn og et barnebarn i dag? Det syns jeg var ufint å spørre om. Anonymkode: fc5cb...620 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. oktober #83 Del Skrevet 21. oktober Det har ofte vært skremmende mange som tydeligvis har likt meg uten at jeg tenkte over det. Nå, med 3 barn, en ikke like perfekt kropp... ville nok fortsatt funnet noen ganske lett, men har selv høye krav, og orker ikke noen akkurat nå som ikke oppfyller disse. Ville ikke orker noen som var rotete, gjerrig, lat, uten ambisjoner, uenpatisk, ikke er god med barn, drikker regelmessig eller røyker, gamer, ønsker hund, er ofte negativ, og han måtte i tillegg hatt en god sans for humor. Så da vet jeg ikke hvem som står igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #84 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem rangerer seg selv 🤣 herregud så teit. Rangerer heller ikke andre. Folk som holder på sånn jager en overfladisk lykke, noe som er ekstremt trist... God bedring og lykke til. Anonymkode: bd2bd...85c Jo takk, fikk faktisk lyst til å rangere meg selv da jeg leste innlegget ditt..😂 La meg se..jeg er hvit mann rundt 60 med eeelendig humor vil de fleste mene. Besserwissersk som et helvette. Ser ned på de fleste fordi dere er så ulidelig dumme..😆... Spiser usunt og trener kun med ting jeg liker å gjøre. Liker likevel å fremheve fysikken og min gode form..(rent genetisk selvsagt og ikke min fortjeneste..men det vet jo ikke folk..😂🙈) Har god økonomi..heller ikke fordi jeg har jobbet hardt hverken før eller nå men fordi jeg er en gambler i hjertet og har tatt rent ut idiotiske sjanser med veldig store beløp flere ganger.. Kunne like gjerne havnet på gata og vært lutfattig..😆😂..men det vet jo ikke folk heller.. Har jeg glemt noe?….🙄...ja jeg kan være nokså mannsjåvinistisk i rette selskapet og ofte rasistisk...😂.. Tid for å summere da..🤔....tror pinadø det må bli en 10er jeg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 21. oktober #85 Del Skrevet 21. oktober Ekkelt uttrykk. Vi er ikke varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #86 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det syns jeg var ufint å spørre om. Anonymkode: fc5cb...620 Ja det er det.. men samtidig såpass interressant at det trumfer ufint for meg denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #87 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (7 timer siden): Fryktelig dårlig nå. Jeg ville nok være et nisjeprodukt for svært spesielle individer om jeg ble singel nå, og det er nøyaktig slik det skulle være. Jeg hadde selv lett etter et veldig spesielt nisjeprodukt nå, dersom jeg ble singel igjen. Ikke lett særlig heftig heller. Du er sikkert mer en god nok 🥰 Lo litt av denne. Anonymkode: bb981...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #88 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (1 minutt siden): Ja det er det.. men samtidig såpass interressant at det trumfer ufint for meg denne gangen. Hvorfor er det interessant? Anonymkode: fc5cb...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #89 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det interessant? Anonymkode: fc5cb...620 Fordi det sier noe om livet selv... Hva folk subjektivt mener om sin egen markedsverdi er for meg totalt uinterressant. Om denne kvinnen ville gitt bort alt hun har jobbet hele livet for..hele den innbilte tryggheten sin for et barn er noe jeg gjerne ville visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #90 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (2 minutter siden): Fordi det sier noe om livet selv... Hva folk subjektivt mener om sin egen markedsverdi er for meg totalt uinterressant. Om denne kvinnen ville gitt bort alt hun har jobbet hele livet for..hele den innbilte tryggheten sin for et barn er noe jeg gjerne ville visst. Hun sier hun er ufrivillig barnløs. Jeg syns det er litt dystert å sette livet hennes opp mot det, de aller fleste får beholde jobben, hobbyer, penger og hjem, selv om de får barn. Så hvorfor skal du spørre noen som sier de er ufrivillig, om de vil miste alt for å få den tingen som var utenfor deres kontroll og hun i årevis har blitt påminnet gjennom å se andre ha det? Høres ut som djevelen som skal be henne skrive under en kontrakt 😂 Anonymkode: fc5cb...620 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #91 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun sier hun er ufrivillig barnløs. Jeg syns det er litt dystert å sette livet hennes opp mot det, de aller fleste får beholde jobben, hobbyer, penger og hjem, selv om de får barn. Så hvorfor skal du spørre noen som sier de er ufrivillig, om de vil miste alt for å få den tingen som var utenfor deres kontroll og hun i årevis har blitt påminnet gjennom å se andre ha det? Høres ut som djevelen som skal be henne skrive under en kontrakt 😂 Anonymkode: fc5cb...620 Vi lar det bli opp til henne om hun vil svare eller ikke. Forferdelig lite fruktbart at du og jeg diskuterer om jeg burde stillt det spm. eller ikke så lenge spm. er stillt og hun svarer hvis hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #92 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (Akkurat nå): Vi lar det bli opp til henne om hun vil svare eller ikke. Forferdelig lite fruktbart at du og jeg diskuterer om jeg burde stillt det spm. eller ikke så lenge spm. er stillt og hun svarer hvis hun vil. Jeg måtte støtte henne. Anonymkode: fc5cb...620 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #93 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg måtte støtte henne. Anonymkode: fc5cb...620 Ok..er du i samme situasjon som henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #94 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (29 minutter siden): Ok..er du i samme situasjon som henne? Nei. Jeg bare føler med folk som står i noe som sikkert har vært tungt for dem. Anonymkode: fc5cb...620 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #95 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (1 time siden): Jo takk, fikk faktisk lyst til å rangere meg selv da jeg leste innlegget ditt..😂 La meg se..jeg er hvit mann rundt 60 med eeelendig humor vil de fleste mene. Besserwissersk som et helvette. Ser ned på de fleste fordi dere er så ulidelig dumme..😆... Spiser usunt og trener kun med ting jeg liker å gjøre. Liker likevel å fremheve fysikken og min gode form..(rent genetisk selvsagt og ikke min fortjeneste..men det vet jo ikke folk..😂🙈) Har god økonomi..heller ikke fordi jeg har jobbet hardt hverken før eller nå men fordi jeg er en gambler i hjertet og har tatt rent ut idiotiske sjanser med veldig store beløp flere ganger.. Kunne like gjerne havnet på gata og vært lutfattig..😆😂..men det vet jo ikke folk heller.. Har jeg glemt noe?….🙄...ja jeg kan være nokså mannsjåvinistisk i rette selskapet og ofte rasistisk...😂.. Tid for å summere da..🤔....tror pinadø det må bli en 10er jeg!! 😅🤣 Men selvinnsikt virker du i det minste å ha. 👍🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #96 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (1 minutt siden): 😅🤣 Men selvinnsikt virker du i det minste å ha. 👍🤣 🙈😆...10er der og vettu.. Som er rent nisjeprodukt gir jeg glatt deg markedsverdi 10 og TT..😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #97 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (5 minutter siden): 🙈😆...10er der og vettu.. Som er rent nisjeprodukt gir jeg glatt deg markedsverdi 10 og TT..😂 Sjarmør også altså. 🤩😅 Ja som besserwissersk trenger du nok et nisjeprodukt tilsvarende meg. 😁 Du finner henne du tråkker ufint over og får en nesten dødelig skarp kommentar og øyne som gnistrer iltert mot deg i retur. ❤️🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #98 Del Skrevet 21. oktober Tått skrev (1 time siden): Jo takk, fikk faktisk lyst til å rangere meg selv da jeg leste innlegget ditt..😂 La meg se..jeg er hvit mann rundt 60 med eeelendig humor vil de fleste mene. Besserwissersk som et helvette. Ser ned på de fleste fordi dere er så ulidelig dumme..😆... Spiser usunt og trener kun med ting jeg liker å gjøre. Liker likevel å fremheve fysikken og min gode form..(rent genetisk selvsagt og ikke min fortjeneste..men det vet jo ikke folk..😂🙈) Har god økonomi..heller ikke fordi jeg har jobbet hardt hverken før eller nå men fordi jeg er en gambler i hjertet og har tatt rent ut idiotiske sjanser med veldig store beløp flere ganger.. Kunne like gjerne havnet på gata og vært lutfattig..😆😂..men det vet jo ikke folk heller.. Har jeg glemt noe?….🙄...ja jeg kan være nokså mannsjåvinistisk i rette selskapet og ofte rasistisk...😂.. Tid for å summere da..🤔....tror pinadø det må bli en 10er jeg!! Lol! Må være den første mannsjåvimisten jeg faktisk synes er morsom her inne 😄 Anonymkode: 33781...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #99 Del Skrevet 21. oktober 10. Er høyt utdannet med økonomien på stell, ingen barn, over gjennomsnittet utseendemessig, slank og i god form. «Problemet» er bare at jeg er såpass tilfreds med livet og elsker å være singel, så jeg er ikke på markedet uansett. Det finnes ingenting med et forhold som frister. Hilsen kvinne Anonymkode: 41b20...cbd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #100 Del Skrevet 22. oktober Tått skrev (1 time siden): Ok..er du i samme situasjon som henne? Jeg er en annen kvinne enn den du svarer her, men jeg er enig med henne. Har selv mistet barn, og det er et veldig ømtålig tema det med ufrivillig barnløshet. Det er utrolig sårt å forsøke å få barn, men mislykkes. Tror enkelte ikke klarer å sette seg inn i den situasjonen og hvor tøft det er emosjonelt (og fysisk). Bare sånn at vi tenker oss om før vi kommenterer. Anonymkode: adbe7...fe8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå