Gå til innhold

Hvor god markedsverdi mener du at du selv har?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var en god 7'er frem til 35-36, nå ved 44 har livet og helsa gitt meg så mange på tygga at jeg har nok droppet ned til 4-5 😵‍💫

Anonymkode: 9665d...e78

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Teller det også😂

Anonymkode: c0a65...929

Ikke meg du svarer. Men jeg pynter meg for harde livet for å kompensere for resten 😅 Det er ikke rom for å ha et ukoslig hjem eller et kledelig kleskap, i denne hårfloka, om jeg vil bli akseptert som menneske.

Anonymkode: fc5cb...620

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Teller det også😂

Anonymkode: c0a65...929

Jadda! Jeg synes selv det er bedre med utstyr enn en som ikke eier "nåla i veggen" 🤣🤣

Anonymkode: 38ad5...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du svarer. Men jeg pynter meg for harde livet for å kompensere for resten 😅 Det er ikke rom for å ha et ukoslig hjem eller et kledelig kleskap, i denne hårfloka, om jeg vil bli akseptert som menneske.

Lærte på ungdomskolen, at du blir bedre tatt imot med fine klær. Og etter det ble alt lettere. Syns ikke vi egentlig skal ta ungdomskolen, den mørke undergrunn, som en mal. Samtidig så er det noe i det, kan det romantiseres, kan det beklageligvis likes bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

På en skala fra 1 til 10?

Anonymkode: b424d...b42

Jeg har en veldig polariserende "markedsverdi". Sosial angst i seg selv gjør meg til 2/10 for mange kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lav tykk skalla mann i midten av 30åra, så 2/10 kanskje?

Anonymkode: ee1e6...0e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg som kvinne på snart 50 år mener faktisk at jeg har mye høye markedsverdi enn aktuelle kandidater forstår 😁

Jeg eier mitt eget hus (gjeld under en mill) med fantastisk havutsikt, egen hytte på fjellet, bil og har bra med utstyr og klær.. Da mener jeg innbo, møbler, ski, fiskestang, friluftsutstyr osv. 

Jeg har to voksne barn som tjener egne penger og er i gang med gode utdannelser. 

Eksen min er grei og samarbeidsvillig. 

Jeg har sparepenger(600" cash og litt mindre i fond) og fast inntekt, høgskoleutdannet. 

Jeg er høy og slank og liker sex. 

Morsom, intelligent og har mange interesser. 

Hva mer kan man be om? 

Jeg gir meg selv en 9.

(er ufør, men aktiv likevel) 

Anonymkode: 38ad5...ed9

Hm, ja om man tenker slik har kanskje jeg også en god markedsverdi, egentlig, men så lite fleksibel til å tilpasse meg noen ny partner ville jeg nok likevel anse meg selv som et spesielt nisjeprodukt for helt spesielt interessert mann, som bare klaffet. Vedkommende måtte vel også nærmest snuble over at jeg sto gjemt et sted i åpent landskap, og hadde baksiden vedt ut istedenfor å vinke til meg interesse. 

Men enig i at både du og jeg har høy verdi. Med litt variasjon angående høyde og hvor slanke, og i jobb eller ikke, beskriver du egentlig både meg og mine beste venninner, og det er jo supre damer da. 🥰

Altså noen av oss har jo også menn som virker å være så bevisst på akkurat det at vi neppe får testet ut vår markedsverdi i den åpne jungelen. 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan vel til nød bli markedsføres ved et nedslitt bruktmarked eller motvillig fiskes ut av en gjenglemtkurv, med mage 7 måneder på vei, bekkenløsning, hemorrider og et konstant rødmusset tryne. Vil helst bli servert mat, massert på føttene hver dag og løftes opp fra do, så det er mye innsats for lav gevinst for en kjøper i markedet.

Flaks at jeg allerede er solgt.

Anonymkode: e540b...0de

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan vel til nød bli markedsføres ved et nedslitt bruktmarked eller motvillig fiskes ut av en gjenglemtkurv, med mage 7 måneder på vei, bekkenløsning, hemorrider og et konstant rødmusset tryne. Vil helst bli servert mat, massert på føttene hver dag og løftes opp fra do, så det er mye innsats for lav gevinst for en kjøper i markedet.

Flaks at jeg allerede er solgt.

Anonymkode: e540b...0de

😂💖

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt gjennomsnittlig, en 5. 

Har stabil inntekt, men ikke høy nok til å kunne bruke penger uten å tenke meg om. Pen, men lett overvektig. Syns dog selv jeg er et godt menneske. 

Anonymkode: 110f9...7f3

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da lurer jeg på hva jeg er: 

Kvinne snart 50. Ufrivillig barnløs, så ingen barn.

Jeg eier mitt eget hus (stort med svømmebasseng og ingen gjeld), egen hytte på fjellet, to biler og har bra med innbo og møbler.

Har sparepenger på ca 1 mill og over 5 mill i fond. Universitetsutdannet, men nå hjemmeværende.

Jeg er litt over gjennomsnittlig høy og slank og liker sex. 

Intelligent og har mange interesser. 

Ble sagt å være en 8 en gang, men hvem vet i dag.. 

Anonymkode: ede5d...5d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er pen og har "dritfett" kropp, får jeg høre, men folk stikker fort når de får høre at jeg har 5 fysiske kroniske diagnoser derav en rimelig alvorlig. Så.. -10 her. 

Anonymkode: 4bf95...f9e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

2.7 for de aller fleste, men en tier for den som verdsetter meg.

Anonymkode: 7c42c...74c

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For overfladiske mennesker som ser på utseendet = dårlig markedsverdi
For vettuge mennesker som ser etter mennesker som er modne og i stand til å regulere egne følelser = høy markedsverdi

Anonymkode: 8eaa7...1a2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Befinner meg langt ned på minussiden. -10 000 eller noe sånt. 

Anonymkode: 3ffa7...c1a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg gift, men jeg ligger nok rundt 4. Er i 40-årene. Ikke spesielt ansiktspen og heller ikke slank. Har skjønt at utseendet utgjør 90% av markedsverdien min som kvinne dersom jeg skal møte en mann. Heldigvis fikk jeg kapret en da jeg var 25 og (litt) mer attraktiv.

Anonymkode: 4821e...416

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg gift, men jeg ligger nok rundt 4. Er i 40-årene. Ikke spesielt ansiktspen og heller ikke slank. Har skjønt at utseendet utgjør 90% av markedsverdien min som kvinne dersom jeg skal møte en mann. Heldigvis fikk jeg kapret en da jeg var 25 og (litt) mer attraktiv.

Anonymkode: 4821e...416

Tipper at mannen din ser på deg og fortsatt ser en 10’er hver gang😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det rare er at jeg opplever meg som mer populær jo eldre jeg blir. 
Jeg får mye mer interesse nå i en alder av 46 en hva jeg gjorde da jeg var 30. Hører også av flere som kjenner meg at jeg er en som «blir kjekkere/mer sexy med årene». Vet ikke om jeg skal bli fornærmet eller ta det som et kompliment😂

Det rare er at kvinner helt ned i slutten av 20 årene viser interesse (eksplisitt og tydelig). Det skjedde sjelden for 10-15 år siden.

Anonymkode: e0eca...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...