AnonymBruker Skrevet 21. oktober #61 Del Skrevet 21. oktober Jeg vil anta at jeg har brukbar markedsverdi til å være mann i midten av førtiårene. Ok inntekt. Slank, veltrent, ser yngre ut, er belest og har en spennende jobb. Det som trekker ned er at om jeg skulle bli skilt har jeg to barn under 18 og to over.... Anonymkode: c5303...89b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #62 Del Skrevet 21. oktober På korttids sjekkemarked? Liten. 2-3? Som kandidat for et seriøst forhold? 5. Anonymkode: d6f3d...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #63 Del Skrevet 21. oktober Feit, snart 40, mann, jomfru så 000⁰0000 Anonymkode: 3bec6...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #64 Del Skrevet 21. oktober Feit, stygg, dum, gammel, ubrukelig 10/10 🤩 Anonymkode: c109c...303 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #65 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (5 timer siden): Hm, ja om man tenker slik har kanskje jeg også en god markedsverdi, egentlig, men så lite fleksibel til å tilpasse meg noen ny partner ville jeg nok likevel anse meg selv som et spesielt nisjeprodukt for helt spesielt interessert mann, som bare klaffet. Vedkommende måtte vel også nærmest snuble over at jeg sto gjemt et sted i åpent landskap, og hadde baksiden vedt ut istedenfor å vinke til meg interesse. Men enig i at både du og jeg har høy verdi. Med litt variasjon angående høyde og hvor slanke, og i jobb eller ikke, beskriver du egentlig både meg og mine beste venninner, og det er jo supre damer da. 🥰 Altså noen av oss har jo også menn som virker å være så bevisst på akkurat det at vi neppe får testet ut vår markedsverdi i den åpne jungelen. 😄 Hehe, så godt skrevet. Jeg er vel egentlig ikke noen 9-er. Spørs hva man legger vekt på. Jeg har litt mage, men lange bein som jeg stadig får komplimenter for. Og så spørs d hva man legger vekt på og hvem man spør. Plutselig kan det komme snublende en over deg 😊☺️ Anonymkode: 38ad5...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #66 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): På korttids sjekkemarked? Liten. 2-3? Som kandidat for et seriøst forhold? 5. Anonymkode: d6f3d...5f0 Godt poeng å skille de to 😊 Anonymkode: 38ad5...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #67 Del Skrevet 21. oktober Herregud så mange her som skal ta seg selv så seriøst. Kunne ikke engang bare forholde seg til poenget…. Tror jeg er 6-7er kanskje. Ikke helt optimalt med tanke på helse men mener jeg har gode verdier som står støtt. Regner meg som åpen og ‘’humanitær’’. Utseendet er jeg fornøyd med men vet at det ikke er det mest avgjørende. Skal vi tenke økonomisk trygghet og helse trekker det dessverre ned. Kunne vært bedre men er på saken og i en alder for etablering. Tror jeg vipper mellom 6 og 7. Anonymkode: 1dc02...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #68 Del Skrevet 21. oktober Hvem rangerer seg selv 🤣 herregud så teit. Rangerer heller ikke andre. Folk som holder på sånn jager en overfladisk lykke, noe som er ekstremt trist... God bedring og lykke til. Anonymkode: bd2bd...85c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #69 Del Skrevet 21. oktober For den rette er jeg en god 10, men sånn generelt 6, kanskje. Vanskelig å si, for dette er jobpreferanser. Anonymkode: d39b7...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #70 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem rangerer seg selv 🤣 herregud så teit. Rangerer heller ikke andre. Folk som holder på sånn jager en overfladisk lykke, noe som er ekstremt trist... God bedring og lykke til. Anonymkode: bd2bd...85c Hvorfor kvier du deg for å rangere deg selv helt anonymt? Hva har det å si? Er jo bare for diskusjon og selvrefleksjon. Oppfordrer deg til å gi det et forsøk. Anonymkode: 1dc02...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. oktober #71 Del Skrevet 21. oktober Runder opp til 2 siden jeg er slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #72 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem rangerer seg selv 🤣 herregud så teit. Rangerer heller ikke andre. Folk som holder på sånn jager en overfladisk lykke, noe som er ekstremt trist... God bedring og lykke til. Anonymkode: bd2bd...85c Det er ikke trist og overfladisk. Jeg synes det er litt morsomt og sånn samfunnet er. Det er ikke så mange 1ere sammen med 10ere. Kom igjen nå, fortell! Hvordan er din markedsverdi? Anonymkode: 38ad5...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #73 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem rangerer seg selv 🤣 herregud så teit. Rangerer heller ikke andre. Folk som holder på sånn jager en overfladisk lykke, noe som er ekstremt trist... God bedring og lykke til. Anonymkode: bd2bd...85c Det er ikke noen som har sagt noe om å jage en lykke her da. Anonymkode: 38ad5...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #74 Del Skrevet 21. oktober Hateridioter skrev (6 timer siden): Jeg har ikke tenkt å selge meg, så det er helt uinteressant. 🤣🤣😂 Dagens! Anonymkode: 44aee...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #75 Del Skrevet 21. oktober Jeg aner ikke. i mine egne øyne null. Jeg er en enkel kvinne som kun ønsker å ha et hjem og bli forsørger av mannen, som til gjengjeld alltid har en glad kone , ivrig i sengen, god mat, lykkelige barn som man kan kjenne og være med. og ingen ønsker dette i dagens samfunn 🙃 Anonymkode: 9ea28...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #76 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hehe, så godt skrevet. Jeg er vel egentlig ikke noen 9-er. Spørs hva man legger vekt på. Jeg har litt mage, men lange bein som jeg stadig får komplimenter for. Og så spørs d hva man legger vekt på og hvem man spør. Plutselig kan det komme snublende en over deg 😊☺️ Anonymkode: 38ad5...ed9 Ja si det, du høres ut som en 9'er på det markedet jeg synes betyr stadig mer. Venninner. Humor og å i bunn og grunn være ok fornøyd med seg selv er gull verdt der. 😊 Du får ikke 10 siden du er slankere enn meg, og fordi absolutt perfekt er jo kjedelig. 🤣 (Altså det første er en fleip. Aldri vært noe vekt-kriterier for venninner. Det siste, jo det mener jeg nok. 😁) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #77 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Feit, stygg, dum, gammel, ubrukelig 10/10 🤩 Anonymkode: c109c...303 Anonymkode: adbe7...fe8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #78 Del Skrevet 21. oktober Markedsverdi for tilfeldige menn på Tinder? Neppe så høy. Jeg er ikke pen, og lett overvektig, på feil måte. Legg til barn OG høy utdannelse og etterspørselen daler brått.. Anonymkode: 6933a...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #79 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da lurer jeg på hva jeg er: Kvinne snart 50. Ufrivillig barnløs, så ingen barn. Jeg eier mitt eget hus (stort med svømmebasseng og ingen gjeld), egen hytte på fjellet, to biler og har bra med innbo og møbler. Har sparepenger på ca 1 mill og over 5 mill i fond. Universitetsutdannet, men nå hjemmeværende. Jeg er litt over gjennomsnittlig høy og slank og liker sex. Intelligent og har mange interesser. Ble sagt å være en 8 en gang, men hvem vet i dag.. Anonymkode: ede5d...5d4 Så du har harde verdier for minst 10 mill. og ingen unger... Nå driter jeg i både pengene og hvilken "markedsverdi" du mener å ha fordi markedsvedi på et menneske egentlig bare handler om kjemi. For noen vil du være en 1er, for andre en 10er.. Det seriøst interressante med deg er om du kan lære meg noe om en kvinne med å svare på et spørsmål.?... Ville du byttet bort hus, biler og alt du eier og blitt en fattig naver mot at du hadde et barn og et barnebarn i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #80 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (28 minutter siden): Ja si det, du høres ut som en 9'er på det markedet jeg synes betyr stadig mer. Venninner. Humor og å i bunn og grunn være ok fornøyd med seg selv er gull verdt der. 😊 Du får ikke 10 siden du er slankere enn meg, og fordi absolutt perfekt er jo kjedelig. 🤣 (Altså det første er en fleip. Aldri vært noe vekt-kriterier for venninner. Det siste, jo det mener jeg nok. 😁) 🤣🤩🤩 Perfekt er ikke bra det heller nei 🤭 Anonymkode: 38ad5...ed9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå