Gå til innhold

Hvor god markedsverdi mener du at du selv har?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rangerer ikke folk etter markedsverdi, det er sånn ungdommen holder på med. 

Anonymkode: 93d3f...254

Samt de aller fleste på tinder og helt ubevisst i det virkelige liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For hvem? Jeg er nesten femti og ser sånn ut også, så for unge i 20- og 30-åra er nok markedsverdien min 0. For de som er på alder eller eldre enn meg, noe høyere, men jeg er ikke spesielt pen på noen måte (selv alderen tatt i betraktning), så kanskje 2 eller 3?

Anonymkode: 0010b...f8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ledig og har ingen planer om å bli det, så egentlig er markedsverdien lik null. Hadde jeg vært ledig, ville jeg nok havnet et sted mellom 2 og 5. Jeg hadde utseendet mer med meg før (svigerinnen min utbrøt nylig så pen du var da vi så gjennom noen gamle bilder), men jeg har mye bedre kontroll over tilværelsen nå, ikke minst økonomisk, så jeg tenker det går opp i opp. Men så har du jo alltid disse raringene som blir tiltrukket av folk som er litt annerledes, og de ville muligens vurdert meg høyere. Både da og nå.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo fra mann til mann avhenging av hans preferanser så det gir jeg totalt faen i..

Anonymkode: f925d...701

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lav. Er bikket 40 og har et barn, så det hjelper ikke hvor mye puppene fortsatt strutter 😅 

Anonymkode: 270f5...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en god 5'er for en enslig bonde med god bjørkeskog,- jeg er ganske god med motorsaga. 

Anonymkode: 28937...ffc

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (42 minutter siden):

Samt de aller fleste på tinder og helt ubevisst i det virkelige liv. 

Noen ting bør forbli i ubevisstheten. 90 prosent av hjerneaktiviteten ligger der så hvorfor prøve å sette ord på akkurat det som gjør at man høres ut som et nek? :)

Anonymkode: 33781...58f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever nesten å få mer oppmerksomhet nå enn da jeg var ung. Jeg var pen da også, men langt mer ukomfortabel sosialt enn hva jeg er i dag. Livet har gitt meg høyere utdanning og to voksne barn som klarer seg godt i livet. 
Jeg holder meg i form, har vært heldig med utseende og helse, men i perioder manglet mye selvtillit som følge av at jeg begynte å føle meg gammel. Plutselig har det skjedd noe og jeg blir stadig sjekket opp av flotte menn, og det selv om jeg er gift. Føler at «markedsverdien» min begynner å stige😅

k49

Anonymkode: 2adcd...814

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fader meg ikke rart at folk får liten selvfølelse når man skal dømme seg selv og andre på en slik måte! Fy fader, for en idiotisk ting å drive med, skjerp dere!! 

Anonymkode: cede0...21f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kanskje 8. Jeg er 48 og et halvt, men jeg er en engel. 

Anonymkode: d6f8e...e8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rangerer ikke folk etter markedsverdi, det er sånn ungdommen holder på med. 

Anonymkode: 93d3f...254

Hva rangerer du de etter da? 

For et tullete utsagn. Er jo ikke sånn at du velger partner i blinde. Du velger jo det beste du kan oppnå noe som implisitt sier noe om din verdi i datingmarkedet. Ingen vits å prøve og være en slags moralist. Som regel er det også kun folk med lav partnerverdi som påstår de ikke bryr seg om dette eller ikke «velger partner basert på verdi». 

Anonymkode: 2109f...371

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra 1 til 10?

Anonymkode: b424d...b42

Hva i alle dager er markedsverdi? Jeg møter noen jeg liker, flørter med dem og hvis interessen er gjensidig så blir det kanskje noe mer 😊

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2

Det eneste som får meg opp fra en 1 er at jeg ikke er pleietrengende

Anonymkode: fbf75...7db

Jeg er også en toer. Kjipt, men sant.

Anonymkode: eecbf...a89

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På papiret høy. Jeg innehar mange egenskaper som isolert sett er populære. Jeg synes selv jeg er mer enn bra nok. I praksis er verdien null, så det er tydeligvis arrogant og pretensiøst av meg å tenke positivt om meg selv. Det er ingenting som tyder på at jeg faktisk kommer til å oppleve kjærlighet (og i den forbindelse sex) igjen.

Anonymkode: 19a28...afc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2. 

Feit (bmi 35), ufør, usikker på meg selv, null selvtillit, barn med diagnoser, og føler meg helt verdiløs etter skilsmisse. Jeg var snill med meg selv når jeg satte 1-2, for føler meg som 0-1.. 

Men jeg er stort sett snill, men har sykdom som gjør at jeg i perioder ikke klarer bære min del, og det ble kræsj i ekteskapet. 😭 Og kan nok oppfattes som doven og sær innimellom, men slik blir det med sykdom som gjør at du brått mister energien og blir helt hjerneløk 

Men eier mitt eget velutstyrte hus (under 500.000 i lån), og eier egen bil i det minste. Så alt av økonomi er på stell

Anonymkode: 8db8e...2dd

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 34, høy, god jobb, bil, hus, sunne hobbier

Bor på bygda da.

Så da er jeg vel en 3/10 eller noe sånt.

Anonymkode: 1e9c6...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bor på bygda da.

Kan du holde en samtale og har boevne, høres du ut som en 9/10 altså. 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bor på bygda da.

Bygd er + for meg. Men det er mye du ikke nevner som betyr mer for meg enn det du nevner 

Anonymkode: 81103...49b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bygd er + for meg. Men det er mye du ikke nevner som betyr mer for meg enn det du nevner 

Anonymkode: 81103...49b

Ja, bygd er veldig pluss. 👍💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...