Gå til innhold

Hvor god markedsverdi mener du at du selv har?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rangerer ikke folk etter markedsverdi, det er sånn ungdommen holder på med. 

Anonymkode: 93d3f...254

• Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2

Det eneste som får meg opp fra en 1 er at jeg ikke er pleietrengende

Anonymkode: fbf75...7db

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På en skala fra 1 til 10?

Anonymkode: b424d...b42

Som en perfekt uperfekt mann på 51 år vil jeg si at jeg som person er 8-10. Markedsverdi i form av utseende og kropp tenker jeg at damene må vurdere. Noen vil si 1-5, andre vil si 5-7 og så er det sikkert damer som syns jeg er en 8-10. Alle har ikke samme smak i forhold til hva de tiltrekkes.

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig dårlig nå. Jeg ville nok være et nisjeprodukt for svært spesielle individer om jeg ble singel nå, og det er nøyaktig slik det skulle være. Jeg hadde selv lett etter et veldig spesielt nisjeprodukt nå, dersom jeg ble singel igjen. Ikke lett særlig heftig heller. 

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen vare så derfor ingen markedsverdi.

Jeg er likevel attraktiv, men hadde aldi ønsket menn så mener damer har en markedsverdi 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe staten innfører snart uansett,så får vel svaret før eller senere. Social-Creditscore er innkommende i alle vestlige land,det er jeg 100% sikker på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 30

Helseutfordringene sender med til en solid 3. Før tror jeg det var en 5, men det er vanskeligere å ha det koslig nå.

Føler 10 er når du lever en surrealistisk drøm. Jeg er normal med problemer. 

Føler 1 og 2 er plasseringer for forhold hvor du blir utsatt for vold og har det direkte grusomt. Tror ikke noen kunne ha det så fint som de vil med meg, da jeg ikke en gang har det så fint som jeg vil. 

Utsendet vet jeg ikke, for min del er det lavt, men har opplevd folk like meg godt, så kanskje en 4 om jeg er heldig, med neseopprasjon vil jeg kanskje bli en 5. 

Anonymkode: fc5cb...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kvinne på snart 50 år mener faktisk at jeg har mye høye markedsverdi enn aktuelle kandidater forstår 😁

Jeg eier mitt eget hus (gjeld under en mill) med fantastisk havutsikt, egen hytte på fjellet, bil og har bra med utstyr og klær.. Da mener jeg innbo, møbler, ski, fiskestang, friluftsutstyr osv. 

Jeg har to voksne barn som tjener egne penger og er i gang med gode utdannelser. 

Eksen min er grei og samarbeidsvillig. 

Jeg har sparepenger(600" cash og litt mindre i fond) og fast inntekt, høgskoleutdannet. 

Jeg er høy og slank og liker sex. 

Morsom, intelligent og har mange interesser. 

Hva mer kan man be om? 

Jeg gir meg selv en 9.

(er ufør, men aktiv likevel) 

Anonymkode: 38ad5...ed9

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinne 30

Helseutfordringene sender med til en solid 3. Før tror jeg det var en 5, men det er vanskeligere å ha det koslig nå.

Føler 10 er når du lever en surrealistisk drøm. Jeg er normal med problemer. 

Føler 1 og 2 er plasseringer for forhold hvor du blir utsatt for vold og har det direkte grusomt. Tror ikke noen kunne ha det så fint som de vil med meg, da jeg ikke en gang har det så fint som jeg vil. 

Utsendet vet jeg ikke, for min del er det lavt, men har opplevd folk like meg godt, så kanskje en 4 om jeg er heldig, med neseopprasjon vil jeg kanskje bli en 5. 

Skal ikke ha noe forhold nå og vurderte senest igår at det er jo mulig å en dag finne veninner å bo med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min markedsverdi er ikke relevant da jeg ikke er tilgjengelig 😅

(Singel, men absolutt ikke på sjekkern) 

Anonymkode: eed90...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "markedsverdi" vil nok variere ut fra hvem som vurderer meg. Jeg vil tro at den er ganske bra, siden jeg har høy utdannelse, god jobb og lønn  og ordnet økonomi. Litt fratrekk for at jeg ikke farger håret, men lar gråfargen komme frem, og for at jeg ikke alltid sminker meg. Sikkert også litt fradrag for at jeg er overvektig, men det har faktisk aldri vært et hinder for å få meg kjæreste tidligere. Noe tall får du dessverre ikke fra meg da. 

Anonymkode: b9a53...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på meg sånn og ikke andre heller. Møter jeg en dude som tenker på den måten så ha det bra.

Anonymkode: 33781...58f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min markedsverdi er 3,5. Er uføretrygdet,  psykisk og fysisk syk, nokså oppegående,  kunnskapsrik og velutdannet. Men kommer ikke forbi mine fysiske og psykiske skavanker. Til tross for dette har jeg vært sammen med nokså høye og kjekke menn (om dette er noe tegn på vellykkete, er et annet spørsmål...)

Er slank og i grei form og ser liten og uskyldig ut.

Anonymkode: 11bca...e79

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg som kvinne på snart 50 år mener faktisk at jeg har mye høye markedsverdi enn aktuelle kandidater forstår 😁

Jeg eier mitt eget hus (gjeld under en mill) med fantastisk havutsikt, egen hytte på fjellet, bil og har bra med utstyr og klær.. Da mener jeg innbo, møbler, ski, fiskestang, friluftsutstyr osv. 

Jeg har to voksne barn som tjener egne penger og er i gang med gode utdannelser. 

Eksen min er grei og samarbeidsvillig. 

Jeg har sparepenger(600" cash og litt mindre i fond) og fast inntekt, høgskoleutdannet. 

Jeg er høy og slank og liker sex. 

Morsom, intelligent og har mange interesser. 

Hva mer kan man be om? 

Jeg gir meg selv en 9.

(er ufør, men aktiv likevel) 

Anonymkode: 38ad5...ed9

Høres ut som du er en flott kvinne som fortjener en snill, god og omsorgsfull mann, hvis du ønsker det. En som verdsetter og digger deg like mye som du beundrer han, på tross av de svakhetene livet har påført dere❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

bra med utstyr og klær.. Da mener jeg innbo, møbler, ski, fiskestang, friluftsutstyr osv. 

Teller det også😂

Anonymkode: c0a65...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...