-Missi- Skrevet 21. oktober #21 Del Skrevet 21. oktober Kjipt at du har det tøft ❤️jeg er også singel og på slutten av 30 årene (høres så rart ut å si hvor ble årene av 😂) ser terapi er nevnt og det er alltid nyttig tenker jeg på samme måte som å dyrke gode relasjoner, prøve å finne nye fritids aktiviteter osv fylle livet med mest mulig hverdags glede 🥰 Når det er sagt er det helt lov å ha den sorgen også absolutt. Jeg kan noen ganger sørge over det familie livet som aldri ble eller de xne jeg har dumpet som var bra fyrer men hvor jeg rett og slett ikke var forelsket nok til å ta i mot kjærligheten de ville gi meg. Kan faktisk bli litt sint på meg selv og i blant for hvorfor var det ikke bra nok til at jeg klarte bli? Uansett viktig å lufte hva man tenker føler jeg da om det er med gode venner, familien eller terapeut. Jeg bruker dem alle 🤭på samme måte som de kan bruke meg om de trenger det.. Sånn utenom terapeuten kansje 🤭 Og kg da, med en klype salt innimellom 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #22 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hunder mener du. Nå i 2024 er det hundedamene som regjerer på singelmarkedet. Anonymkode: 42ef3...653 Alltid positivt med folk som liker dyr og som er snille mot dyr. Skjønner at det ikke er poenget til dere to, men likevel. Synes ikke det er noe rart at mennesker som er ensomme finner glede i en firbent venn. Hunder (og andre dyr) tilfører mange stor glede, trenger ikke være enslig eller ensom for å ha dyr i livet sitt. Anonymkode: d6e89...f25 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 21. oktober #23 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du ikke vil ha proff hjelp så må du egentlig finne roa i situasjonen selv. Mindfulness, fokusere på hva som er bra i livet ditt, osv. kan være et sted å starte. Finn noen hobbier som tar deg ut blandt andre folk som liker de samme tingene som deg. For all de, unngå å bli bitter eller desperat. Anonymkode: 00de0...496 Jeg prøvde mindfullness i 2013. Jeg tror jeg sluttet å være irritert i 2019. "Føl vannet på hendene, føl føttene på gulvet". Kan ikke tenke meg noe værre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #24 Del Skrevet 22. oktober VetAlt skrev (6 timer siden): Jeg insinuerer at hun var kattedame pga alder og at hun er singel. Så barnslig. Jeg har 3 flere katter nå som jeg er i et forhold. Mannen ville ha alle De beste folkene elsker selvfølgelig dyr Anonymkode: b1cc3...e81 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. oktober #25 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er i slutten av 30 årene og singel. Gikk igjennom et tøft brudd for litt over 2 år siden og ikke møtt en ny det har klaffet med. Det er et så stort ønske at det gjør vondt. Har venner men de er opptatt med sine liv. Har også familie jeg har et godt forhold til. Har en fin og sosial jobb. Men i min alder er familielivet det som er først hos alle. Så jeg faller utenfor. Og når det er mitt største ønske er livet rett og slett tungt for tiden. Noen som har noen gode råd for å holde motet oppe når det kommer til å kunne endre livssituasjonen min? Både i fasen som singel og også øke sjansene for å møte en. Anonymkode: e07b3...1f1 Jeg kjente på dette å være i 30 årene, som var singel.. og ikke hadde skaffet meg dame og unger. Familie-press, vennepar-press.. Men ikke av de single, de ville jo ikke at jeg skulle stifte familie.. "I dag er jeg igrunn glad som ikke forhastet meg, ellers har jeg ikke hatt mine to gullunger i dag"❣️ Altså.. du må se positivt på det som kommer i fremtiden TS.. du trenger ikke å date, ta deg en pause. Hvis du bare smiler uten å si at du dater, har du større sjanse👏 Jeg datet ikke, interessen kom faktisk av at hun også ikke datet.. jeg var igrunn lei av kvinner som datet, for jeg fikk sånn krampe-date-følelser. Vi kunne ikke være venner engang, vi måtte være kjærester. Så jeg synes det er bedre å bli venner først, så blir vi blir fortere kjent. Følelsene kommer etterhvert av hverandres samarbeid, omsorg og behageligheter.. det er det vi skal leve med, og fungere sammen på.. Men ordet "kyssbar", kommer vel uansett i første rekke. Man finner vel heller ingen, bare for å slippe å være singel?😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #26 Del Skrevet 22. oktober VetAlt skrev (8 timer siden): Jeg insinuerer at hun var kattedame pga alder og at hun er singel. Men hva er galt med å ha katt som singel? Jeg skjønner ikke logikken din? Og hvorfor dette hatet fra dere menn mot katter? Er du bitter fordi du ikke har råd til din egen Maine Coon, eller hva er greia? Hva hvis en mann er singel og har katt? Hva hvis man får seg katt når man er samboer, er man da ikke taper, mens hvis man da blir singel så er man plutselig taper? Sitter du og fører excel-skjema over dette, eller hvordan funker det? Kan du forklare for jeg skjønner ikke. Jeg har alltid vært glad i dyr (ikke bare katter) og skulle gjerne flyttet til Karibien og hatt masse katter, iguanaer, fugler og hunder ❤️ Synd at så mange menn hater dyr. Anbefaler dere som fantaserer om å mishandle katter om å oppsøke hjelp. Ofte er sånne farlige fordi de mishandler mennesker også. Anonymkode: 203c2...b2c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #27 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så barnslig. Jeg har 3 flere katter nå som jeg er i et forhold. Mannen ville ha alle De beste folkene elsker selvfølgelig dyr Anonymkode: b1cc3...e81 Enig, patetisk hersketeknikk og litt bekymringsverdig at det går rundt så mange menn som hater katter Er masse menn som har katter og, tenker bare det er fint å ha dyr uansett hva det er. I Tyrkia er det f.eks mange menn som har katt. Han ene jeg snakket med hadde 5 Er han også en taper da liksom? Tenker uansett ts at det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold. jeg var sammen med en som brøt meg ned konstant. Aldri mer om noen får lov å behandle meg sånn. Så da gjelder det å skape seg et bra liv, vet det er vanskelig. Skulle gjerne funnet meg en hunk fra Karibien så vi kunne bo der med masse dyr ❤️ Men det skjer ikke så da får jeg finne på hyggelige ting her i Norge og være takknemlig for det jeg har. Anonymkode: 203c2...b2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 22. oktober #28 Del Skrevet 22. oktober ajarRun skrev (6 timer siden): Jeg prøvde mindfullness i 2013. Jeg tror jeg sluttet å være irritert i 2019. "Føl vannet på hendene, føl føttene på gulvet". Kan ikke tenke meg noe værre. Prøvde mindfullness i 2020. Sluttet å være irritert i juli i år, så denne lo jeg godt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. oktober #29 Del Skrevet 22. oktober Jeg har tenkt å bli en kattedame, med eller uten mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #30 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hva er galt med å ha katt som singel? Jeg skjønner ikke logikken din? Og hvorfor dette hatet fra dere menn mot katter? Er du bitter fordi du ikke har råd til din egen Maine Coon, eller hva er greia? Hva hvis en mann er singel og har katt? Hva hvis man får seg katt når man er samboer, er man da ikke taper, mens hvis man da blir singel så er man plutselig taper? Sitter du og fører excel-skjema over dette, eller hvordan funker det? Kan du forklare for jeg skjønner ikke. Jeg har alltid vært glad i dyr (ikke bare katter) og skulle gjerne flyttet til Karibien og hatt masse katter, iguanaer, fugler og hunder ❤️ Synd at så mange menn hater dyr. Anbefaler dere som fantaserer om å mishandle katter om å oppsøke hjelp. Ofte er sånne farlige fordi de mishandler mennesker også. Anonymkode: 203c2...b2c Damer med katter er aldir et problem. Damer med små hunder derimot 🤮 Anonymkode: 42ef3...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #31 Del Skrevet 22. oktober Det er sånn at man får mer av det man fokuserer på. Kan du klare å snu fokuset? Fokusere på det som faktisk er fint med å være singel? At du kan se akkurat de filmene og seriene DU vil se, bruke så mye tid på hobbier som du selv ønsker, kunne spise akkurat det du har lyst på, ingen som maser eller mener noe om hvordan du gjør ting osv. Fyll tiden med noe som er positivt. Har du noe du har hatt lyst til å prøve? Meld deg på et kurs. Og jobb med å tenke positivt om deg selv! Det at du ikke har funnet noen mann ennå betyr ikke at du ikke vil finne han! Du er mer enn god nok! Anonymkode: 52490...98a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #32 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Damer med katter er aldir et problem. Damer med små hunder derimot 🤮 Anonymkode: 42ef3...653 Folk som misliker dyr 🤮 Anonymkode: b1cc3...e81 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #33 Del Skrevet 22. oktober Du må søke etter single venninner Du kan ha utrolig mye gøy i slutten av 30-åra også .Dra på turer, ferier, ut på byen - ikke for sent. Lær deg noe nytt! Sy? Fjelklatring? Dykke? Språk? Spille et instrument? Ta utgangspunkt i noe du liker og ta det et steg videre. Ikke sitt hjemme i sofaen og tenk på hvor trist du har det, men lev livet ditt Anonymkode: fdcfd...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 22. oktober #34 Del Skrevet 22. oktober Det er jo bare sånn det er å være singel og barnløs i den alderen. Er ca. like gammel selv, i ikke helt ulik situasjon, og det kan jo være enormt frustrerende. Ærlig talt tror jeg ikke terapi har noe særlig for seg om du har litt selvinnsikt og hang til introspeksjon. Det er tross alt snakk om en helt vanlig situasjon, og en helt vanlig reaksjon. Ville heller foreslått sosiale hobbyer, frivillig arbeid, styreverv, lokalpolitikk eller et eller annet annet produktivt tidsfordriv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. oktober #35 Del Skrevet 22. oktober Enni skrev (16 timer siden): Prøvde mindfullness i 2020. Sluttet å være irritert i juli i år, så denne lo jeg godt av. Endelig noen som skjønner meg. La oss drikke en flaske rødvin fra søramerika eller australia og diskutere andre idiotske ting folk skryter opp til himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 22. oktober #36 Del Skrevet 22. oktober Jeg har vært singel i flere år nå. Og jeg stortrives. Jeg var i et forhold i nesten 20 år. Husk det tar tid. La deg selv få tid. Jeg forstår ikke helt hvorfor enkelte er så desperate i å komme seg inn i nytt forhold. Det er så mange herlige fordeler ved å være singel. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #37 Del Skrevet 23. oktober Selvsagt er det kjipt. Jeg har vært singel nesten tre ganger så lenge, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å endre det. For min del tror jeg det er umulig, for som mann er det så utrolig utfordrende å i det hele tatt finne noen som er villige til å gå på en date. Etter så mange avvisninger både direkte og indirekte er det vanskelig å tro på at noen skal kunne like meg. Ser at mange kommer med velmenende råd om hobbyer osv., men det dekker jo på ingen måte samme behov. Savnet etter en kjæreste er jo helt uavhengig av andre ting. Selv har jeg mange interessante hobbyer og en jobb jeg liker, men livet er ikke over middels likevel. Jeg får ikke følelsesmessige behov dekka, og i min bok er det å ha en kjæreste hovedveien til ekte lykke. Det er det som er drømmen. Alt annet er overfladisk, så jeg trenger noe mer. Jeg ønsker noen å dele livets gleder med. Anonymkode: f92a5...8ba 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå