AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Kan min ny arbeidsgiver fortelle til min nåværende leder hvem som jeg brukte som referanse ? Har brukte en kollega og vil ikke at han kan få problem pga dette. Anonymkode: 0d265...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober I hvilken sammenheng snakker din nye arbeidsgiver med din nåværende sjef om deg, hvis sistnevnte ikke har vært referanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Daria skrev (1 minutt siden): I hvilken sammenheng snakker din nye arbeidsgiver med din nåværende sjef om deg, hvis sistnevnte ikke har vært referanse? De kjenner hverandre …samme bransje Anonymkode: 0d265...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan min ny arbeidsgiver fortelle til min nåværende leder hvem som jeg brukte som referanse ? Har brukte en kollega og vil ikke at han kan få problem pga dette. Anonymkode: 0d265...a7b Klart han kan, men om sjefen gir referansen din problemer fordi konkurenten hans ansatte deg. Så er han ikke mye til sjef. Den som er skyld i ansettelsen er deg og at ny arbeidsgiver ønsker seg deg basert på utdanning, kvalifikasjoner, intervju. Referanse er bare at noen bekrefter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 16.01): Kan min ny arbeidsgiver fortelle til min nåværende leder hvem som jeg brukte som referanse ? Har brukte en kollega og vil ikke at han kan få problem pga dette. Anonymkode: 0d265...a7b Nei. Det er personopplysninger og ny arbeidsgiver har ikke hjemmel til det. Som referanse har man ikke gitt samtykke til at opplysningene gis videre til tredjepart. Anonymkode: 14559...022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå