Nådeløs Skrevet 17 timer siden #41 Del Skrevet 17 timer siden Jeg kan ikke se at der er noe en mann kan tilby meg og livet mitt som vil gjøre livet mitt bedre. Det er grunnen. Det er for meg uforståelig hvorfor dette oppfattes som arrogant og "hatsk" mot menn. Om en mann sa at han er singel fordi han ikke ser hvordan et forhold kan gjøre livet hans bedre så hadde jeg tenkt at det er forståelig. Kunne jeg endret mening om jeg møtte en mann som gjorde livet mitt bedre? Nei, for jeg tror ikke det er mulig, rett og slett. Slik jeg ser forhold så må kvinner ofre og gjøre alt for å gjøre mannen lykkelig, mens mannen ikke må løfte en finger - og om han gjør det, så klager han i ettertid hvordan han "ofret sin egen lykke" for å gjøre en kvinne lykkelig. Ergo sier han faktisk at han ikke var lykkelig, men valgte å gjøre det for kone og barn. Det er faktisk helt sykt at de innrømmer at de ikke liker livet sitt med barn og kone, men gjorde det av plikt(?) for samfunn eller for seg selv. Og dette mener de at de skal få en medalje for? Jeg vet jeg har mye å tilby i et forhold. Og jeg vet at der er få menn som kan gi meg det samme tilbake. Lojalitet, for eksempel. Jeg er mer lojal enn en hund. Men jeg finner ikke menn med samme sterke verdier og holdninger. Er jeg veldig glad i noen så setter jeg deres behov foran mine, men jeg klager ikke etterpå, fordi det gir meg glede å bry meg så mye om noen. Men dette blir som regel bare utnyttet. Nå snakker jeg om menn fordi jeg er heterofil. Jeg tror nok det hadde vært samme veien om jeg var lesbisk. Jeg stoler ikke på at andre har like sterke verdier som meg selv. Jeg har sett så mange ganger at noen påstår at de gjør ditt og datt, og så gjør de noe annet. Jeg har vært i forhold med en som hadde sterke verdier og var veldig opptatt av kjærlighet og lojalitet. Idioten var utro, han også, og en liten utfordring i forholdet velta lasset. Men han forventet at jeg skulle bli værende. Selvsagt ble jeg ikke det. Så kan en bare mene at jeg er arrogant. Jeg har sterke verdier og høye krav jeg aldri vil rikke på. Jeg er heller singel resten av livet enn å ta til takke med en mann som gjør livet mitt fælt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17 timer siden #42 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har opplevd å bli behandlet veldig dårlig av kvinner. Til og med når jeg går for kvinner som virker kjempegreie i starten. Orker ikke mer, stoler ikke på noen lenger Anonymkode: bf13e...133 Hvordan er du blitt behandlet dårlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå