Gå til innhold

Kinky hotell i Oslo ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ønsker å påpeke at jeg aldri har sett noe rart på the well, og jeg er der flere ganger i halvåret. Jeg har kun vært plaget med at folk skravler i stille sonene.....

Så Trådstarter; NEI THE WELL ER IKKE PLASSEN FOR DEG OG DIN FRU!!!!!!!! Det er ikke ok på noen som helst måte og anta at vi er interessert i swingers bare fordi vi går på ett spa der man oppfordres til å være naken. Det er også ingen "bar" men ett lounge areale

Anonymkode: b10c7...fa6

Du misforstår. Det er snakk om hotellet til The Well, ikke spaanlegget. Ikke så rart du ikke har sett noe "rart" på The Well, for det foregår på hotellrommene.

Anonymkode: e8962...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du misforstår. Det er snakk om hotellet til The Well, ikke spaanlegget. Ikke så rart du ikke har sett noe "rart" på The Well, for det foregår på hotellrommene.

Anonymkode: e8962...bd1

Det foregår like mye rart på hotellrommene på the well som det foregår på plaza. Ryktet om spaanlegget the well er stygt her inne, uten grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 15.38):

Nettopp! Jeg er på utgikk etter å møte tilfeldige 🙏 takk for svar 

Anonymkode: 55977...71c

Med mindre du er 50+ ikke forvent å møt noen på The Well

Anonymkode: 48833...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 20.02):

Ja, The Well Spa har et rykte for å være møteplass for overstadig kåte mennesker, men dette skyldes bare at det er en del folk som totalt misforstår hensikten med å være naken på spa og dermed saboterer stedet for alle andre som vil nye spaet i fred og ro. The Well ønsker ikke å være et slikt sted, og dette er rykter som de kjemper mot hele tiden. Folk som blir fersket for seksuell aktivitet blir kastet på dør og får aldri komme tilbake.

Ja, The Well er for nudister. Det er også for advokater og lærere og studenter og pensjonister og leger og frimerkesamlere og sportsfiskere og bussjåfører alle mulige andre folk. The Well er for alle som liker å nyte vann og varme. Et fantastisk sted med høy klasse. Største og beste spaanlegget i Norden.

Anonymkode: dae9e...7f7

Nei, folk som blir fersket for seksuell aktivitet på hotellrommet blir ikke kastet ut. Det er en del swingers som møtes der , sånn er det bare. Folk har sex på absolutt alle hotell, men det er en del swingers som drar akkurat dit. Om det plager deg og du ikke kan nyte vann og varme fordi folk har sex på hotellet er jo det dumt. Nå skrev jeg ikke the well spa, men bare the well, ts spurte etter hotell og ikke spa. 

Anonymkode: 498ee...05c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 17.50):

Det foregår like mye rart på hotellrommene på the well som det foregår på plaza. Ryktet om spaanlegget the well er stygt her inne, uten grunn. 

Jeg har hatt sex på plaza, men ikke the well. Jeg har faktisk ikke vært på the well. Har blitt invitert med da. Jeg driver ikke med swinging selv, men har flere venner som gjør det. De drar på the well. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk drar inn spaanlegget, da det er hotell vi snakker om. Ja, spanlegget har litt dårlig rykte, det ble jo stengt av Mattilsynet etter at de fant sperm så og si overalt. Det er jo noen år siden, og det vel ingen her som har anbefalt ts som spør etter hotell og ha firkant i badstuen eller restauranten på spaet..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 20.12):

Ønsker å påpeke at jeg aldri har sett noe rart på the well, og jeg er der flere ganger i halvåret. Jeg har kun vært plaget med at folk skravler i stille sonene.....

Så Trådstarter; NEI THE WELL ER IKKE PLASSEN FOR DEG OG DIN FRU!!!!!!!! Det er ikke ok på noen som helst måte og anta at vi er interessert i swingers bare fordi vi går på ett spa der man oppfordres til å være naken. Det er også ingen "bar" men ett lounge areale

Har du vært inne på alle hotellrommene og sett etter noe « rart» ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...