Gå til innhold

Sølt smoothie i Nunoo skinn veske, hjelp


Hedv1g

Anbefalte innlegg

Hei jeg er helt desperat etter hjelp. Jeg hadde en uåpnet smoothie i veska mi, også så jeg at den hadde eksplodert så hele nedre delen av veska var full av jordbær og banan smoothie fra bama..

jeg trenger virkelig hjelp og tips til hvordan jeg fjerner lukt og forhindrer at veska blir helt ødelagt. Jeg er kjempe redd for at veska skal mugne.

det er ekte skinn foresten

Så d er sagt sp har jeg allerede prøvd å klemme forsiktig på skinnet i bunnen og stoffet inni, men det lukter fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tips til hvordan du redder vesken din. Men å klemme det ut vil jo ikke få vekk alt.

Men grunnet lignende erfaring har jeg alltid matbog drikke som kan søkes ut i en gjennomsiktig fryseboksen i tillegg. Har dyr laptop med mye jobb dokumenter, eksterne harddisker osv og kan ikke risikere mat og drikke søl i vesker og sekk.

Anonymkode: 5658a...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn tåler lunkent vann fint, så spyl den godt og tørk så mye som mulig etterpå. Hvis du er redd for at skinnet blir tørt, kan du stryke på et tynt(!) lag med lærbalsam. Er veska en annen farge enn svart kan det hende den blir mørkere av det, men er den svart er det helt uproblematisk.

Anonymkode: 6ee68...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...