AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #21 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke hvis du har barn, da er det definitivt IKKE Jessheim. Anonymkode: c4af6...a70 Har ikke barn, ikke planer om det, men om det skulle skje, så er vel Oslo Øst verre..? Anonymkode: 2fa79...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #22 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jessheim er utrolig harry. 90% av alle vi menn-piker og glamourmodeller kommer derfra. Anonymkode: d09ad...a66 Påvirker ikke meg negativt. ts Anonymkode: 2fa79...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #23 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ville valg Jessheim fremfor Nannestad. Er selv fra Jessheim og kunne personlig ikke tenkt meg å flytte tilbake. Men Nannestad ville jeg ikke bodd. Jessheim har bra forbindelse til Oslo med tog, buss til Gardermoen, de har alt av butikker, mange bra også, flere bra spisesteder. Det har alt. Og det er flere områder som er fine og bo . Har mye familie og venner der, så er der ofte. Men dette piss pratet om Vi menn og damer fra Jessheim begynner å bli noen år siden, sånn ca 20+ tror jeg. Anonymkode: f403e...1e3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #24 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ville valg Jessheim fremfor Nannestad. Er selv fra Jessheim og kunne personlig ikke tenkt meg å flytte tilbake. Men Nannestad ville jeg ikke bodd. Jessheim har bra forbindelse til Oslo med tog, buss til Gardermoen, de har alt av butikker, mange bra også, flere bra spisesteder. Det har alt. Og det er flere områder som er fine og bo . Har mye familie og venner der, så er der ofte. Men dette piss pratet om Vi menn og damer fra Jessheim begynner å bli noen år siden, sånn ca 20+ tror jeg. Anonymkode: f403e...1e3 Takk😊 Hvorfor ville du ikke flyttet tilbake? Nei, hører ikke på de som snakker om disse midtsidepikene fra Jessheim. Skulle det fortsatt være høy forekomst, så går det helt bra😄 Anonymkode: 2fa79...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #25 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har ikke barn, ikke planer om det, men om det skulle skje, så er vel Oslo Øst verre..? Anonymkode: 2fa79...495 Oslo Øst er jo alt fra Furuset til Oppsal til Grorud. Bydel Østensjø er flott bydel å bo i. Har selv bodd på Oppsal og har god erfaring med det. Østensjøvannet, Østmarka, lite senter, kort vei til både senter på Bryn og Tveita med enda bedre tilbud. Men helt klart dyrere enn Jessheim da. Anonymkode: 8d210...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #26 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jessheim er for folk som vil at bana deres skal bli pubdrivere eller taxisjåfører. Rus og narkoproblemer, ville ikke la barn vokse opp der. Skyhøy skilsmissestatistikk, mødre som er mer interessert i publiv og knulle yngre mannfolk enn å ta vare på barna. Norges største "Harry og Doris"-land. Anonymkode: c4af6...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #27 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jessheim er for folk som vil at bana deres skal bli pubdrivere eller taxisjåfører. Rus og narkoproblemer, ville ikke la barn vokse opp der. Skyhøy skilsmissestatistikk, mødre som er mer interessert i publiv og knulle yngre mannfolk enn å ta vare på barna. Norges største "Harry og Doris"-land. Anonymkode: c4af6...a70 Noen steder i landet må jo kvinner ta seg av den rollen. Resten av Norge er det fedre som holder på slik. Et friskt pust dette stedet! Blir mer og mer overbevist om Jessheim, jeg. ts Anonymkode: 2fa79...495 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #28 Del Skrevet 22. oktober 2024 https://www.rb.no/lokale-nyheter/derfor-kler-vi-av-oss/s/1-95-5805411 Anonymkode: 68f11...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #29 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): https://www.rb.no/lokale-nyheter/derfor-kler-vi-av-oss/s/1-95-5805411 Anonymkode: 68f11...7b2 Hva har dette med saken å gjøre? Er du redd hun skal havne i Vi Menn? Anonymkode: a6d06...3d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 23. oktober 2024 #30 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): https://www.rb.no/lokale-nyheter/derfor-kler-vi-av-oss/s/1-95-5805411 Anonymkode: 68f11...7b2 Må man ALLTID nevne dette temaet når det er snakk om Jessheim? Snork, finn på noe nytt! Jessheim blir nok supert ut fra det du er ute etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå