AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har hatt første date men fyr og vi begge ville møtes igjen. Han fikk nummeret mitt, men har besvart meldinger med 1. døgns opphold. Han har selv også initiert kontant men jeg blir veldig usikker på om jeg vil bruke mer tid på han. Det er vel ingen som er så opptatte selv i helgene at de venter 1. døgn med å svare. Jeg har egentlig lyst til å avlyse neste date fordi jeg får litt player vibes av dette. Hva synes dere? Er jeg vanskelig nå? Anonymkode: f5a97...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har truffet en sånn noen ganger i høst. Det ble ikke noe mer, gitt. Jeg er rett og slett ganske oppgitt over at jeg har tillatt meg selv å bruke tid på ham. Så lite tid sammen, så enormt mye tid brukt på å vente på svar på meldinger.. Hvis vedkommende tilfeldigvis er en godt voksen mann fra Oslo så er jeg interessert i å dele erfaringer. 😅 Anonymkode: b683c...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg kjenner også at det er lite vits å bruke tid på han. Haha, han fra Oslo og er 37 år. Anonymkode: f5a97...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 er man seriøs så eker man ikke sånn katt og mus. Det sier seg selv at dette er ikke noe han er supergira på. Da ville han svart kjappere. dropp han:) Anonymkode: 09a7d...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Enig. Jeg skulle sende en melding i går og avslutte det på en fin måte, men så fikk jeg en melding fra han. Har ikke orket å svare heller fordi jeg har mistet ingressen for han. Vanligvis svarer jeg på meldinger med engang jeg har muligheten. Anonymkode: f5a97...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Menn er enkle, liker de oss så viser de det i form av at de er ivrige. Å bruke er døgn på å svare i en tid der alle sitter med telefonen limt fast i hånda gir deg svaret du trenger. Ta kontroll over situasjonen og glem han. Anonymkode: eadf5...1a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 Som mann kan jeg si at om det var jeg som var på en vellykket date, hadde jeg aldri nølt med å svare. Jeg ville ha vært interessert i en ny date asap, og heller være redd for å mase for mye. Hev deg over den fyren, han er neppe verdt deg Anonymkode: 44f12...b7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har hatt første date men fyr og vi begge ville møtes igjen. Han fikk nummeret mitt, men har besvart meldinger med 1. døgns opphold. Han har selv også initiert kontant men jeg blir veldig usikker på om jeg vil bruke mer tid på han. Det er vel ingen som er så opptatte selv i helgene at de venter 1. døgn med å svare. Jeg har egentlig lyst til å avlyse neste date fordi jeg får litt player vibes av dette. Hva synes dere? Er jeg vanskelig nå? Anonymkode: f5a97...eb4 Player Anonymkode: 945b7...164 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 Da har han garantert flere damer... regel nr. 1: er du usikker er han ikke interessert. Er du sikker- da er han interessert. Enkelt og greit!!!!!!!!!! Anonymkode: 945b7...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 TS her. Han initierte neste date, men vært så treig med å svare. Jeg har sent melding og avsluttet det på en grei måte. Anonymkode: f5a97...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #11 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvis apen ikke danser så er det bare å kaste han ut. Han skal være klar til å danse når du kjeder deg. Anonymkode: 08f5b...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #12 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis apen ikke danser så er det bare å kaste han ut. Han skal være klar til å danse når du kjeder deg. Anonymkode: 08f5b...1d9 Mhmmm… Du tenker ikke det finnes en mellomting her? Mellom underhold meg døgnet rundt og jeg ringer deg når jeg vil treffes, vennligst sitt og vent tålmodig.. Skal man date for ett forhold med noen så bør en faktisk være på tilbudssiden når det kommer til å vise interesse. Det er det normale. Synes man det er slitsomt er man jo ikke klar for ett forpliktende forhold. Som er helt greit om man er åpen om det. Anonymkode: 8ab92...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #13 Del Skrevet 22. oktober 2024 Han responderte ikke på siste meldingen, heller og da er jeg enda sikker på valget mitt om avslutte det. Ts Anonymkode: f5a97...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #14 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 17.41): Hvis apen ikke danser så er det bare å kaste han ut. Han skal være klar til å danse når du kjeder deg. Anonymkode: 08f5b...1d9 LOL Anonymkode: 1d862...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå