Gå til innhold

Hva er noe billig og enkelt snop jeg kan kjøpe på vanlig butikk for å bestikke gribbene som snart kommer på døren min og truer med hærverk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe som er enkelt å dele ut? Jeg tenker kanskje kjærligheter elns?

I fjor egget disse forbanna monstrene vinduene mine 😠 Men da hadde jeg flyttet hit, hvor drittungene faktisk gikk halloween. Det gjorde de aldri der jeg bodde før.

Anonymkode: e56f7...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Popcorn fyll de i små poser eller hva med hansker? 

Anonymkode: c94d0...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du verken har barn i skolealder eller ønsker å være med på galskapen så skru av utelysene.

Det er en uskrevne regel på at man ikke ønsker besøk av halloweenbarn.

Vi bor midt i løypa og nær barneskolen og har bidratt i alle år som mine barn har gått halloween. 

Men nå er de voksne og delvis flyttet ut/høyskole så vi bidrar ikke mer.

Da holder det med å skru av utelysene og har det litt mørkt i stua... 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Popcorn fyll de i små poser eller hva med hansker? 

Anonymkode: c94d0...4ab

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noe som er enkelt å dele ut? Jeg tenker kanskje kjærligheter elns?

I fjor egget disse forbanna monstrene vinduene mine 😠 Men da hadde jeg flyttet hit, hvor drittungene faktisk gikk halloween. Det gjorde de aldri der jeg bodde før.

Anonymkode: e56f7...b60

Klementiner. 10 kroners salg på Meny, se på tilbudsavisen til Europris. 
Tøm Nonstopp i en skål og gi de to hver :dåne:

Anonymkode: 05de8...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en haug med godis på Europris, er ikke så dyrt. 

Anonymkode: 0dd4d...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Rusta, hvis du har det i nærheten. Europris har også mye. Og Kiwi, og Rema har også Halloween godteri innpakket i poser. 

Anonymkode: 019ca...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Ikke  vær hjemme den kvelden om du synest det er så fælt. Verre er det ikke.

Anonymkode: a4cab...472

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å finne den plassen med billigst smågodthyller. Der velger jeg ut et eller to godteri som har innpakning, det kan være klubbe, karamell eller lignende. Så kjøper jeg et kilo av det. Koster ofte under hundrelapper og gir enormt mange enheter. Og så er det som nevnt innpakket så man slipper å være uhygenisk også. Da kan de selv plukke fra skåla.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kjærligheter til 1 kr stk på Rema, jeg ville gått for det. Eventuelt noen ferdig innpakkede karameller som feks. Fox. Det er helt greit å så "bare en til hver!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å vær med du. Ikke sett ut pynt, da kommer de ikke.

Anonymkode: c1446...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noe som er enkelt å dele ut? Jeg tenker kanskje kjærligheter elns?

I fjor egget disse forbanna monstrene vinduene mine 😠 Men da hadde jeg flyttet hit, hvor drittungene faktisk gikk halloween. Det gjorde de aldri der jeg bodde før.

Anonymkode: e56f7...b60

Billigste om du vil unngå Allerhelgens besøk er å 1) Ikke pynt og

2) Slå av utelysene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

 Ikke  vær hjemme den kvelden om du synest det er så fælt. Verre er det ikke.

Anonymkode: a4cab...472

Det hjelper jo ikke at man ikke er hjemme så lenge snørrungene gjør hærverk om ingen åpner. Jeg slår av utelysene, men allikevel er det unger som kommer på døra. Heldigvis (og bank i bordet) så har ingen gjort hærverk selv om jeg ikke har åpnet. 

Anonymkode: af62e...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk tilbud. Rusta, Gigatore, Billy, Europris, matbutikker.

Man pleier å få innpakket frukt karameller, kjærligheter, poser med diverse innpakket til ok pris. Du kan legge alt i en skål og skrive en lapp "en til hver / to til hver" el. Men mulig de er gribber og tar alt når de er typen som kaster egg.

Du kan også fylle små poser med popcorn, chips, baconcrisp eller skruer. 

Anonymkode: 5ef13...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 19.51):

Noe som er enkelt å dele ut? Jeg tenker kanskje kjærligheter elns?

I fjor egget disse forbanna monstrene vinduene mine 😠 Men da hadde jeg flyttet hit, hvor drittungene faktisk gikk halloween. Det gjorde de aldri der jeg bodde før.

Anonymkode: e56f7...b60

Rema har kampanje på kjærlighet , 1 kr . Ellers finnes det jo mange type poser med mix av godteri . 

Anonymkode: 6242e...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør som Homer Simpson.  Kjøp inn en haug med tannbørster og tannkrem og del ut med kommentareren: dere trenger dette. etter all det snopet de har fått.  😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om har skjedd. Kan nesten skjønne det om de som stod i døra var frekke og stygge mot de, noe noen eldre kan finne på. Moren min slukker lyset, det er uansett noen som ringer på en sjelden gang, men ho åpner bare ikke og de går videre. Her får vi ekstremt mange på døra i alle aldre. Går i ett kjør fra 15.00-20.15 ca Vi pynter og gjør det gøy da det er veldig poppis her. Kjøper som regel i Sverige for å spare der og kjøper innpakket godteri da jeg synes det er mer trygt og ikke minst hygienisk, men har hørt om de som gir popcorn de har poppet selv i litt fine poser. Barn vil alltid klage om de får frukt så den ville jeg ikke satsa på. Du har også de pakkene med sånne frukt karameller hvor du kan dele de opp og gi en og en f.eks. vanlig matbutikk vil jo uansett være dyrere om du velger fremfor å bestille på nett, Sverige, Europris osv så veldig billig blir vanskelig da. 

Anonymkode: 5a804...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 19.51):

Noe som er enkelt å dele ut? Jeg tenker kanskje kjærligheter elns?

I fjor egget disse forbanna monstrene vinduene mine 😠 Men da hadde jeg flyttet hit, hvor drittungene faktisk gikk halloween. Det gjorde de aldri der jeg bodde før.

Anonymkode: e56f7...b60

rosenkål dyppet i sjokolade burde gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skrur vi av alt lys i gangen, utelys på huset og på garasjen. Skjer en sjelden gang at det ringer på allikevel, men da åpner vi ikke.

Billigste måten å overleve Halloween på. Har voksne barn.

Anonymkode: 1032e...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...