Gå til innhold

Skal dere shoppe på black friday eller cyber monday?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som dere ser, blir det shopping på dere noen av de dagene?

Anonymkode: a3803...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Kommer helt an på om noe jeg trenger / har lyst på får veldig bra pris. Jeg har ikke handlet så mye de siste årene, synes ikke det er så gode tilbud lenger. 

Anonymkode: a3a52...f84

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen julegaver, men ser egentlig på det litt som en svindelens dager 😅

Husker hvor stas det var da jeg var 19 og shoppet på Nelly med søsteren min. 

Anonymkode: bb639...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har overhodet ikke tenkt å la meg lure til å kjøpe noe som har vært priset lavt, så priset høyt, så priset bittelitt lavere igjen.

Andre som handler må jo være steindumme.

Anonymkode: 4b0f2...e0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg kun shoppe på et nettsted på Black friday, og det er ikke i Norge. Slipper å tenke på lureprisene og drive med prissjekk og sånt 

Anonymkode: 44394...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en litt dyr ting jeg har tenkt å kjøpe på black friday, som butikkene nå har hatt kunstig høy pris på den siste måneden (sikkert for at det skal se ut som at det blir mer rabatt) og tenker å kjøpe denne hvis den da kommer på tilbud undet black week, evt på cyber monday hvis den er på tilbud den dagen i stedet. Den er nå ca 1000 kr dyrere enn normalt, og så regner jeg med at den blir satt ned med 2000 kr når den kommer på tilbud (ut i fra tallene fra fjorårets black friday) så da sparer vi en tusenlapp ihvertfall

Anonymkode: b10a5...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde hatt meg ny mobil, men kommer til å sjekke nøye hva prisen har vært tidligere.

Anonymkode: 11ee1...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er jo tullerabatter her til lands. 20-30%. Hadde de kjørt 70% så ja. 

Anonymkode: eed16...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Burde hatt meg ny mobil, men kommer til å sjekke nøye hva prisen har vært tidligere.

Anonymkode: 11ee1...1fe

Tenkte det samme, leste at cyber monday var den beste dagen da

Anonymkode: a3803...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har en litt dyr ting jeg har tenkt å kjøpe på black friday, som butikkene nå har hatt kunstig høy pris på den siste måneden (sikkert for at det skal se ut som at det blir mer rabatt) og tenker å kjøpe denne hvis den da kommer på tilbud undet black week, evt på cyber monday hvis den er på tilbud den dagen i stedet. Den er nå ca 1000 kr dyrere enn normalt, og så regner jeg med at den blir satt ned med 2000 kr når den kommer på tilbud (ut i fra tallene fra fjorårets black friday) så da sparer vi en tusenlapp ihvertfall

Anonymkode: b10a5...a80

samme her, tenker espressomaskin, men jeg har følget med på prisene nå i noen mnd.

Håper det blir noen bra tilbud.

Anonymkode: a3803...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i år men det er pga tingen jeg vil ha ikke er sluppet på markedet enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

samme her, tenker espressomaskin, men jeg har følget med på prisene nå i noen mnd.

Håper det blir noen bra tilbud.

Anonymkode: a3803...bc5

"Følget med"?? Herregud 

Anonymkode: 1481d...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter sånn sett i de dagene, men jeg kommer iallefall ikke til å handle noe sånt rett før.

Avslagene på Black Friday/week/month eller hva det nå er, er ofte ikke verdt det heller. 20 prosent liksom, det har de jo rett som det er. Og resten av året er det ikke rabatt på så kunstig høy pris.

Anonymkode: 837cd...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det gjør jeg aldri. Gidder ikke leite etter ting å bruke pengene på, hvis jeg ikke allerede har et behov for en bestemt ting. Det har aldri sammenfalt med Black Friday uansett.

Dessuten leser man overalt om de falske "lave" prisene de setter. Det er konstruerte "tilbud" og man sparer knapt noe.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer til å handle, ja. Får se om det dukker opp noe jeg har lyst på 🛍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg eier ikke nåla i veggen så det er det ikke midler til. 

Anonymkode: 3f0fa...31e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet på Black friday før, og gjør det igjen HVIS det er reelt gode tilbud. Det vil si at jeg har spesifikke ting jeg er ute etter, vet hva de pleier å koste og dermed om jeg faktisk får en god pris, eller det bare er lurepris.

Er rart å se hvordan noen påstår at de som handler på Black friday er dumme… de eneste jeg kan vurdere som dumme er de som ikke evner å være kloke forbrukere, og skaffe seg kunnskap om hva som er et godt kjøp uten å stole på en butikk sin førpris. Jeg har gjort knallgode kjøp på Black friday, men man skal være våken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...