Gå til innhold

Trenger anbefaling om utesteder i Oslo som har klientell på 25+/30+ med høyt utdannelse


AlexandraX

Anbefalte innlegg

Ville satset på Michaels på Briskeby. Kronprinsessens sønn sitt favorittutested i Oslo. 

Anonymkode: 41d50...360

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ideelt sett kunne sånne steder finnes. De gjør ikke det.

Oslo har ikke den typen steder i helgene med mindre man går i en hotellbar eller vinbar. Og de stenger typisk tidlig. Ellers er det nokså likt overalt. Overfylt av drita pappagutter og unge jenter som består av en bekymringsverdig høy andel plast, aggressive dørvakter fordi man ønsker å slippe inn altfor mange og kaotisk stemning. Hvis du vil møte noen for en prat i Oslo anbefaler jeg andre arenaer enn utestedene.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ville satset på Michaels på Briskeby. Kronprinsessens sønn sitt favorittutested i Oslo. 

Anonymkode: 41d50...360

Han har vel i stor grad kjeltringer som venner, så... tror jeg ville holdt meg unna.

 

Anonymkode: 9f2d3...529

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han har vel i stor grad kjeltringer som venner, så... tror jeg ville holdt meg unna.

 

Anonymkode: 9f2d3...529

Kjeltringer må uansett også oppføre seg på utesteder. Ellers blir de kasta ut.  Også på Michaels. Vil tro utestedet ville passe ts sin profil i forhold til aldersgruppe og utdanningsnivå. Riktignok mange der med BI- og juss-utdannelse. Ikke humaniora og naturvitenskap/realfag. 

Anonymkode: 41d50...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjeltringer må uansett også oppføre seg på utesteder. Ellers blir de kasta ut.  Også på Michaels. Vil tro utestedet ville passe ts sin profil i forhold til aldersgruppe og utdanningsnivå. Riktignok mange der med BI- og juss-utdannelse. Ikke humaniora og naturvitenskap/realfag. 

Anonymkode: 41d50...360

Mulig jeg husker feil, men jeg mener hun presenterte seg som sykepleier i en tidligere tråd, så veldig høy utdannelse har hun ikke selv. Men, jeg ville ha styrt unna selv om utestedet krever at kriminelle oppfører seg... 

Anonymkode: 9f2d3...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ville satset på Michaels på Briskeby. Kronprinsessens sønn sitt favorittutested i Oslo. 

Anonymkode: 41d50...360

C-kjendisenes favorittsted, tragisk plass

Anonymkode: c9068...165

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høyt utdannede på 30+ slutter å fly på byen før de er 30. De kan nok møtes på der en sjelden gang, spesielt i julebordsesongen, ellers har de vokst fra fyll og byliv for lenge siden.

Anonymkode: 9eac0...98e

Det er bare på bygda, vi Oslofolk er evig unge og fortsetter til vi er pensjonister 

Anonymkode: c9068...165

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bare på bygda, vi Oslofolk er evig unge og fortsetter til vi er pensjonister 

Anonymkode: c9068...165

Dere har et bedre uteliv enn oss. Men det er en del som fester lengre en pensjonen til å med 😅

Anonymkode: 592f8...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ville satset på Michaels på Briskeby. Kronprinsessens sønn sitt favorittutested i Oslo. 

Anonymkode: 41d50...360

Har han høy utdanning?

Anonymkode: e78f1...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bare på bygda, vi Oslofolk er evig unge og fortsetter til vi er pensjonister 

Anonymkode: c9068...165

Jøss, da har ikke vi fått den informasjonen?

Vi er småbarnsforeldre i midten av 30-årene. Er aldri på byen - det har vi hverken tid eller energi til.

Bor i flott villa på Oslo vest da, så oslofolk i ts målgruppe er vi nok, men på byen finner hun hverken min mann eller de fleste som er noe å samle på i hans omgangskrets.

Anonymkode: 9b191...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jøss, da har ikke vi fått den informasjonen?

Vi er småbarnsforeldre i midten av 30-årene. Er aldri på byen - det har vi hverken tid eller energi til.

Bor i flott villa på Oslo vest da, så oslofolk i ts målgruppe er vi nok, men på byen finner hun hverken min mann eller de fleste som er noe å samle på i hans omgangskrets.

Anonymkode: 9b191...dee

Noe å samle på vår alvor til ordbruk bare fordi noen møter opp i et lokale med drink servering. Det sier jeg som noen som ikke drikker og ikke fester. Og ikke har barn heller, så handler ikke om tid for det har jeg mye av.

Anonymkode: 592f8...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jøss, da har ikke vi fått den informasjonen?

Vi er småbarnsforeldre i midten av 30-årene. Er aldri på byen - det har vi hverken tid eller energi til.

Bor i flott villa på Oslo vest da, så oslofolk i ts målgruppe er vi nok, men på byen finner hun hverken min mann eller de fleste som er noe å samle på i hans omgangskrets.

Anonymkode: 9b191...dee

Vel, jeg bor i stor og flott leilighet  på  Frogner, siden flott villa var viktig å nevne, og de fleste av mine venner møtes ofte til et glass vin eller tre. Hvor på Oslo vest bor du?

Anonymkode: c9068...165

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jøss, da har ikke vi fått den informasjonen?

Vi er småbarnsforeldre i midten av 30-årene. Er aldri på byen - det har vi hverken tid eller energi til.

Bor i flott villa på Oslo vest da, så oslofolk i ts målgruppe er vi nok, men på byen finner hun hverken min mann eller de fleste som er noe å samle på i hans omgangskrets.

Anonymkode: 9b191...dee

Er da mange høyt utdannede som ikke har barn. Kjenner en haug med single og DINKs med master- og doktorgrader, i tillegg til de som har rundet midten av førtiåra og har utflyttede barn.

Virker som du tenker at høyt utdannet er lik blåruss med finansjobb, og de sitter kanskje i villaen sin og teller penger. Kunstnere, musikere, forfattere, skuespillere, regissører, akademikere, forskere, arkitekter og IT-folk tar gjerne en tur på puben.

Anonymkode: fd433...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jøss, da har ikke vi fått den informasjonen?

Vi er småbarnsforeldre i midten av 30-årene. Er aldri på byen - det har vi hverken tid eller energi til.

Bor i flott villa på Oslo vest da, så oslofolk i ts målgruppe er vi nok, men på byen finner hun hverken min mann eller de fleste som er noe å samle på i hans omgangskrets.

Anonymkode: 9b191...dee

Wow så kul du er, og så sitter du likevel på KG 😂

Hvor møter de single som er "å samle på" andre single da og hva gjør de på fritiden liksom?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bare på bygda, vi Oslofolk er evig unge og fortsetter til vi er pensjonister 

Anonymkode: c9068...165

Jepp. Gjengen min er over 40, de aller fleste fremdeles barnløse (selv om vi er gifte) og vi går på fylla på byen rett som det er. Livet uten barn er herlig.

Klientell på 30+ med utdanning er jo 95% av hele Oslo. Det er veldig sjeldent jeg går inn på en bar og bare ser 20-åringer.

Anonymkode: a0b66...338

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er da mange høyt utdannede som ikke har barn. Kjenner en haug med single og DINKs med master- og doktorgrader, i tillegg til de som har rundet midten av førtiåra og har utflyttede barn.

Virker som du tenker at høyt utdannet er lik blåruss med finansjobb, og de sitter kanskje i villaen sin og teller penger. Kunstnere, musikere, forfattere, skuespillere, regissører, akademikere, forskere, arkitekter og IT-folk tar gjerne en tur på puben.

Anonymkode: fd433...b81

Skriver under på denne. Her kan vi ta flere turer på barer pr mnd, bare for det sosiales skyld. Er glad i drinker. Ikke glad i rølp:) 

Anonymkode: 71cfe...6ee

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (7 timer siden):

Wow så kul du er, og så sitter du likevel på KG 😂

Hvor møter de single som er "å samle på" andre single da og hva gjør de på fritiden liksom?

Jeg tror de fleste her inne krampeaktig tar avstand fra sitt tidligere liv med alkohol (fysj) og andre syndigheter 😅 Det er liksom en konkurranse om å være mest mulig korrekt og vellykket. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 18.34):

rikere menn drar for å møte yngre damer.

Himmelen!!!! Gamle penger og nye fitter i skjønn forening🤩

Anonymkode: c9cc5...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...