AnonymBruker Skrevet 7. november #21 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.08): Nei Anonymkode: 5257a...32c AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.06): Ganske stor forskjell på pupper og tiss da? Anonymkode: 20c2b...250 Jo. Mange barn under 3 år ammer fortsatt og de har gjerne et kjærlig forhold til dem selv et par år etter de sluttet. Min 2åring stikker hånda i genseren på meg men også begge bestemødrene sine for å holde/klype/kose puppene når hun trenger trøst. Selv om hun sluttet å amme for flere mnd siden. Hadde vært litt annerledes om hun stakk hånda i boxeren til pappa eller morfar… Charlotte77 skrev (På 20.10.2024 den 17.55): Hei, jeg har etter jeg ble 20 begynt å huske at da jeg var liten så brukte jeg å bade med pappa, jeg brukte å leke med figurer i vannet og husker jeg brukte å leke at de «hoppet» nedover beina hans og på tissen hans… Nå tenker jeg at jeg aldri ville latt mitt framtidige barn leke på den måten, ville jo sagt at det er en plass som er privat. Husker ikke så mye fra dette, men er sikker på at det skjedde flere ganger hvertfall. Er så forvirret om hva disse minnene er.. Tenker at han kanskje bare absolutt ikke tenkte noe over at det kunne være galt, at han bare så det som uskyldig barnelek? Jeg hadde vell husket om det var noe mer en dette? Er dette normalt? Hvordan ser dere som har barn selv på dette? De fleste voksne ville nok ikke likt dette og gitt beskjed. Samtidig er det viktig å ikke påføre barn unødvendig skam rundt slike ting og gjøre nakenhet til noe farlig eller unaturlig. Mulig faren din bare var litt ekstra «frisinnet». Dessuten blir det litt viktigere å sette slike grenser når barna blir større. Så lenge du ikke husker liknende hendelser fra du var større, så tror jeg det er ufarlig. Barna våre dusjer og bader nakne med oss, de ser oss nakne når vi skifter men de får ikke leke med tissen vår, for det syns vi blir ubehagelig, og heller ikke til hverandre. Anonymkode: 189d6...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. november #22 Del Skrevet 7. november Verden var mer uskyldig før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 7. november #23 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er bare noe i meg som liksom tenker, om jeg får barn og vi bader sammen og barnet leker med figurer og begynner å leke med figurene på vaginaen min, og gjør vaginaen eller klitoris til en del av «leken» sin ville jeg absolutt ikke bare ha ligget der å la barnet leke i vei.. Men så er dagens samfunn annerledes og vi som vokser opp nå har kanskje et mer anstrengt forhold til slikt, jeg vet ikke.. Anonymkode: 932e7...f91 Ja, dere har et mer anstrengt forhold til slikt enn generasjonene rett før dere. Og jeg ser med uro på hvordan dette fører til overseksualisering av uskyldig adferd, samt en usunn fokusering på egne minner for å problematisere uproblematiske barndomserfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå