AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Har akkurat flyttet inn i ein leilighet. Skulle ut en tur. Før jeg gikk så kjente jeg på utgangsdøra og verandadøra for å være sikker på at jeg hadde låst. Da kom det en mann forbi som lurte på hva jeg drev med på andre sin hage og gårdsplass. Han hørte sint ut i stemmen Jeg sa at jeg bor her, at jeg akkurat har flyttet inn. Han virket ikke som han trodde på det så jeg måtte bevise det for han ellers så skulle han ringe politiet 🙄Jeg sa navnet mitt og viste han ringeklokka og han fikk se inn så så han at jeg drev og pakket ut. Tror han ble litt flau, han bare gikk uten å si hadet. Dette er det rareste jeg har opplevd. Han må jo jo litt lenger unna da han ikke har fått med seg at jeg har flyttet inn. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg syns det var veldig rart 🤔 Anonymkode: 896a3...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Fort gjort (i en port) når du er nyinnflyttet. Godt å bo et sted folk følger litt med tenker jeg. Anonymkode: cd7d8...5d7 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Så bra? Han går forbi og ser en som sjekker dørhåndtak på en verandadør, og han sjekker om det faktisk er den som bor der som gjør det. Super nabo! Hils ekstra hyggelig på han neste gang og si at du setter pris på at han sjekker opp! Alt for mange ville bare gått forbi og ikke sjekket. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har akkurat flyttet inn i ein leilighet. Skulle ut en tur. Før jeg gikk så kjente jeg på utgangsdøra og verandadøra for å være sikker på at jeg hadde låst. Da kom det en mann forbi som lurte på hva jeg drev med på andre sin hage og gårdsplass. Han hørte sint ut i stemmen Jeg sa at jeg bor her, at jeg akkurat har flyttet inn. Han virket ikke som han trodde på det så jeg måtte bevise det for han ellers så skulle han ringe politiet 🙄Jeg sa navnet mitt og viste han ringeklokka og han fikk se inn så så han at jeg drev og pakket ut. Tror han ble litt flau, han bare gikk uten å si hadet. Dette er det rareste jeg har opplevd. Han må jo jo litt lenger unna da han ikke har fått med seg at jeg har flyttet inn. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg syns det var veldig rart 🤔 Anonymkode: 896a3...6d1 Hadde nok spurt jeg også om jeg så det han så. Samtidig hadde jeg også trodd på deg da du sa du hadde akkurat flyttet inn Fint at folk passer på. Selv ble jeg frastjålet en bil, hvor alarmen ulte lenge mens de prøvde å stjele den. Ingen reagerte og bilen ble funnet tre måneder senere som totalvrak. Anonymkode: 9d20a...2be 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fort gjort (i en port) når du er nyinnflyttet. Godt å bo et sted folk følger litt med tenker jeg. Anonymkode: cd7d8...5d7 Men da kan man jo be om unnskyldning for sin framfuse atferd i tillegg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det blir jo sånn når man er ny...Da jeg flytta dit jeg bor nå, gjorde jeg et poeng av å bli sett med matvareposer ol av så mange som mulig i starten. Tydelig at de lurte på hva jeg gjorde der. Sånn blir det jo når vi ikke har kultur for formell presentasjon for naboene. Anonymkode: 570db...b56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har akkurat flyttet inn i ein leilighet. Skulle ut en tur. Før jeg gikk så kjente jeg på utgangsdøra og verandadøra for å være sikker på at jeg hadde låst. Da kom det en mann forbi som lurte på hva jeg drev med på andre sin hage og gårdsplass. Han hørte sint ut i stemmen Jeg sa at jeg bor her, at jeg akkurat har flyttet inn. Han virket ikke som han trodde på det så jeg måtte bevise det for han ellers så skulle han ringe politiet 🙄Jeg sa navnet mitt og viste han ringeklokka og han fikk se inn så så han at jeg drev og pakket ut. Tror han ble litt flau, han bare gikk uten å si hadet. Dette er det rareste jeg har opplevd. Han må jo jo litt lenger unna da han ikke har fått med seg at jeg har flyttet inn. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg syns det var veldig rart 🤔 Anonymkode: 896a3...6d1 Bedre å være litt for forsiktig og årvåken enn at man har uærlige sjeler gående rundt midt på lyse dagen. Ellers opptrer noen som «vaktmester Narvestad» overalt. Anonymkode: a8859...a63 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 Si tusen takk for at han følger med neste gang du møter ham. Han kunne kanskje beklaget seg, men ble nok litt flau da han innså at han tok feil. Anonymkode: d1b0c...ccd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 kissmequick skrev (12 minutter siden): Så bra? Han går forbi og ser en som sjekker dørhåndtak på en verandadør, og han sjekker om det faktisk er den som bor der som gjør det. Super nabo! Hils ekstra hyggelig på han neste gang og si at du setter pris på at han sjekker opp! Alt for mange ville bare gått forbi og ikke sjekket. Ja, er jo egentlig det da. Ja hvis jeg møter på han igjen så 😊 Anonymkode: 896a3...6d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det er ganske uvanlig at man går å sjekker både verandadør og utgangsdør fra utsiden på egen bolig, de fleste sjekker verandadør fra innsiden, og kjenner på ytterdør mens de låser. Så jeg skjønner veldig godt at han reagerte, jeg hadde også stusset veldig over det. Anonymkode: 48a44...da5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si tusen takk for at han følger med neste gang du møter ham. Han kunne kanskje beklaget seg, men ble nok litt flau da han innså at han tok feil. Anonymkode: d1b0c...ccd Ja skal gjøre det hvis jeg møter på han 😊 Ja det kan hende 😊 Anonymkode: 896a3...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ganske uvanlig at man går å sjekker både verandadør og utgangsdør fra utsiden på egen bolig, de fleste sjekker verandadør fra innsiden, og kjenner på ytterdør mens de låser. Så jeg skjønner veldig godt at han reagerte, jeg hadde også stusset veldig over det. Anonymkode: 48a44...da5 Ja, er vel ikke så vanlig. Jeg sliter litt med tvangstanker så pleier å kjenne etter flere ganger. Anonymkode: 896a3...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Del Skrevet 20. oktober 2024 Viktig at du ble litt krenka av dette, du kan ikke tilfeldigvis dra rasisme-kortet også, og anklage vedkommende for å ha bedrevet etnisk profilering? Anonymkode: 2c3c6...156 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #14 Del Skrevet 20. oktober 2024 Bra han passer på, selv om han kanskje burda henvenda seg litt annerledes Anonymkode: ecc65...127 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #15 Del Skrevet 20. oktober 2024 Bra at nabolagsvakten fungerer da! Kan være sikker på at noen naboer observerer det om noen tukler med dører eller vinduer hos deg. Anonymkode: b516c...ec2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Viktig at du ble litt krenka av dette, du kan ikke tilfeldigvis dra rasisme-kortet også, og anklage vedkommende for å ha bedrevet etnisk profilering? Anonymkode: 2c3c6...156 Haha. Ble ikke krenka. Syns bare det var litt rart. Men bra noen passer på. 😊 Anonymkode: 896a3...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bra at nabolagsvakten fungerer da! Kan være sikker på at noen naboer observerer det om noen tukler med dører eller vinduer hos deg. Anonymkode: b516c...ec2 Ja, er jo bra det 😊 Anonymkode: 896a3...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kom det en mann forbi som lurte på hva jeg drev med på andre sin hage og gårdsplass. Han hørte sint ut i stemmen Jeg sa at jeg bor her, at jeg akkurat har flyttet inn. Han virket ikke som han trodde på det så jeg måtte bevise det for han ellers så skulle han ringe politiet 🙄 Anonymkode: 896a3...6d1 Det må ha vært en kg'er, en av de som stirrer inn andres vinduer hele tiden på jakt etter avvikende adferd. Bare å se på tråden her, allerede flere som synes dette var helt normal oppførsel 😅 Anonymkode: 7d0d4...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #19 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det må ha vært en kg'er, en av de som stirrer inn andres vinduer hele tiden på jakt etter avvikende adferd. Bare å se på tråden her, allerede flere som synes dette var helt normal oppførsel 😅 Anonymkode: 7d0d4...779 Haha 😀 Ja kanskje det 😜 Anonymkode: 896a3...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå