AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #21 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det er velkjent i forskningen at høye testosteronnivåer fører til avvikende oppførsel og antisosiale tendenser. Kvinner er skapt for å tiltrekkes menn som gir sunt og levedyktig avkom. Dette er ikke krefter som er skapt for at snille menn skal ha et sted å bo. Det er evolusjon. Menn, snille eller ikke bør lære seg til å respektere det selvoppofrende evolusjonære arbeidet som mange kvinner gjør! Anonymkode: 5bce9...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det er helt vanlige, A4-menn som skaffer seg damer, får barn og stifter familie - med helt vanlige, A4-damer, Still deg utenfor en hvilken som helst barnehage og ta en titt på de mennene som er blitt pappaer - og så ‘snille’ at de sin del av jobben med en familie - så får du avslutta den teorien din fort. De eneste som babler om slikt som TS gjør, er de gutta som ikke fikser sosialt samspill, hverken med menn eller kvinner - for de har sjeldent venner heller - og sitter ensomme i ekkokamre på nett og tuter ørene på hverandre fulle av vås om hvor urettferdig verden. Også skjønner de ikke hvordan radikaliseringen deres, for det er det det er, bare gjør dem enda mindre attraktive for kvinner. Anonymkode: 7a6ee...b36 9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste jeg kjenner er snille. De fleste har også kjærester og generelt draget. Det er det viktigste. Av de som først ikke har draget derimot oppfatter jeg samtlige som snille og greie, mens absolutt alle drittsekkene har draget. Forskjellen på drittsekker og såkalte incels (som jeg ikke kjenner til noen av i virkeligheten) er kun suksessen, men holdningene er skremmende like. De fleste permanent single menn er snille, greie og elsker kvinner, men får det ikke til likevel og er lei seg for det. Jeg er selv i denne gruppa og kan tidvis være ordentlig trist. Har heldigvis gode kvinnelige venner for det. Anonymkode: a7441...29e Jeg synes at det er leit at du har det sånn. Jeg har heller aldri opplevd å «ha draget», men jeg har likevel klart å snuble inn i fine relasjoner med kvinner av ulik art. Å gå med hodet hevet, å unngå bitterhet og være kledelig interessert men aldri desperat er vel mitt beste råd. Du vet aldri når en kvinne plutselig kan vise interesse. Anonymkode: b0720...327 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #24 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det tror jeg er helt feil. Kvinner kan avvise menn av helt andre grunner enn manglende snillhet, og jeg kjenner personlig veldig snille menn som er helt usynlig for kvinner. Anonymkode: b0720...327 Ikke så rart da kvinner velger oppover på rangstigen (høy inntekst, utdannelse, status osv). Anonymkode: fa70c...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #25 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er helt vanlige, A4-menn som skaffer seg damer, får barn og stifter familie - med helt vanlige, A4-damer, Still deg utenfor en hvilken som helst barnehage og ta en titt på de mennene som er blitt pappaer - og så ‘snille’ at de sin del av jobben med en familie - så får du avslutta den teorien din fort. De eneste som babler om slikt som TS gjør, er de gutta som ikke fikser sosialt samspill, hverken med menn eller kvinner - for de har sjeldent venner heller - og sitter ensomme i ekkokamre på nett og tuter ørene på hverandre fulle av vås om hvor urettferdig verden. Også skjønner de ikke hvordan radikaliseringen deres, for det er det det er, bare gjør dem enda mindre attraktive for kvinner. Anonymkode: 7a6ee...b36 Å forstå at menn og kvinner er grunnleggende forskjellig biologisk (og antagelig også kulturelt) er opplagt for enhver som har vært på et utested sent en lørdags kveld. Eller som har sett på statistikk fra sjekke-apper. Jeg bebreider ikke kvinner for at de er kvinner. Sex og kjærlighet er ikke et sosialdemokratisk utjevningstiltak, men brutal markedsøkonomi hvor man virkelig får tydeliggjort sin «verdi». Det gjelder sikkert kvinner også, men jeg kjenner best situasjonen som mann, og kvinner kan være veldig tydelige på hva de mener om min verdi (og frekkheten i at en mann med min verdi våger å si hei til en med deres verdi). Anonymkode: b0720...327 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #26 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å forstå at menn og kvinner er grunnleggende forskjellig biologisk (og antagelig også kulturelt) er opplagt for enhver som har vært på et utested sent en lørdags kveld. Eller som har sett på statistikk fra sjekke-apper. Jeg bebreider ikke kvinner for at de er kvinner. Sex og kjærlighet er ikke et sosialdemokratisk utjevningstiltak, men brutal markedsøkonomi hvor man virkelig får tydeliggjort sin «verdi». Det gjelder sikkert kvinner også, men jeg kjenner best situasjonen som mann, og kvinner kan være veldig tydelige på hva de mener om min verdi (og frekkheten i at en mann med min verdi våger å si hei til en med deres verdi). Anonymkode: b0720...327 Det kan hende du ser etter feil damer. Kanskje det fins en grå mus et sted, som beundrer deg på avstand, og ikke tør. Anonymkode: 5bce9...2f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #27 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 Jeg tror du kan få lov til å slutte å bekymre deg for dette. Damene er fullt kapable til å ta egne val. Og de må gjerne få lov til å ta dårlige valg. Du trenger faktisk ikke å bry deg i det hele tatt. Vær snill og grei du, fordi det er den du er. Så kan slike damer kjøre livet sitt i den retningen de selv vil. Voksne kvinner er ikke noe offer for annet enn dårlige valg i livet, lik som voksne menn og de dårlige valg de gjør. Som for eksempel å ikke være snill. Anonymkode: 7826c...c6d 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. oktober 2024 #28 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er bra at du har tatt et aktivt valg om en som passer for akkurat deg. Det er mye rett. Alle må tåle å bli avvist (spesielt menn). Hvis du blir avvist av alle så er det deg det er noe galt med. Det tror jeg er helt feil. Kvinner kan avvise menn av helt andre grunner enn manglende snillhet, og jeg kjenner personlig veldig snille menn som er helt usynlig for kvinner. Anonymkode: b0720...327 Selvfølgelig kan de avvise av andre grunner enn snillhet, men med tanke på svarene dine her, er mine mistanker at du tror du er snillere enn du faktisk er. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #29 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De fleste jeg kjenner er snille. De fleste har også kjærester og generelt draget. Det er det viktigste. Av de som først ikke har draget derimot oppfatter jeg samtlige som snille og greie, mens absolutt alle drittsekkene har draget. Forskjellen på drittsekker og såkalte incels (som jeg ikke kjenner til noen av i virkeligheten) er kun suksessen, men holdningene er skremmende like. De fleste permanent single menn er snille, greie og elsker kvinner, men får det ikke til likevel og er lei seg for det. Jeg er selv i denne gruppa og kan tidvis være ordentlig trist. Har heldigvis gode kvinnelige venner for det. Anonymkode: a7441...29e Høres ut som du gir opp istede for å vite at livet krever flaks og konstant innsats. Anonymkode: c43cf...6e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober 2024 #30 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er velkjent i forskningen at høye testosteronnivåer fører til avvikende oppførsel og antisosiale tendenser. Kvinner er skapt for å tiltrekkes menn som gir sunt og levedyktig avkom. Dette er ikke krefter som er skapt for at snille menn skal ha et sted å bo. Det er evolusjon. Menn, snille eller ikke bør lære seg til å respektere det selvoppofrende evolusjonære arbeidet som mange kvinner gjør! Anonymkode: 5bce9...2f9 Det fins mange kvinner som er dysfunksjonelle emosjonelt.... Dette gjelder ikke bare menn! Jeg vil gjerne se en forskningsartikkel som begrunner, eller støtter opp under denne påstanden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Del Skrevet 20. oktober 2024 De snille mennene får muligheten når hun har fått barn og ikke lengre vil være sammen med barnefaren. Barnefaren finner da en ny ung å sette barn på. Og sånn fortsetter det. Anonymkode: 9e0b2...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #32 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg synes at det er leit at du har det sånn. Jeg har heller aldri opplevd å «ha draget», men jeg har likevel klart å snuble inn i fine relasjoner med kvinner av ulik art. Å gå med hodet hevet, å unngå bitterhet og være kledelig interessert men aldri desperat er vel mitt beste råd. Du vet aldri når en kvinne plutselig kan vise interesse. Anonymkode: b0720...327 Det er jo egentlig det de fleste gjør, meg inkludert. Tiår uten å få det til gjør at man blir trist uansett, selv om det ikke synes utad. Noen får det bare ikke til, og det er vel naturlig i og for seg. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres ut som du gir opp istede for å vite at livet krever flaks og konstant innsats. Anonymkode: c43cf...6e7 Faktisk ikke, men det er jo litt av årsaken til at man kan bli litt nedstemt. Det legges ned mye innsats. Prøver man ikke kan man selvsagt ikke klage. Anonymkode: a7441...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 20. oktober 2024 #33 Del Skrevet 20. oktober 2024 De som må klassifisere seg som snill er ikke snille. Det at man er snill er det absolutte minimum man forventer av andre mennesker. Om man må framheve at dette er en egenskap ved seg selv, så betyr det at man ikke er snill, men at man bruker det å være snill som manipulasjon. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #34 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo egentlig det de fleste gjør, meg inkludert. Tiår uten å få det til gjør at man blir trist uansett, selv om det ikke synes utad. Noen får det bare ikke til, og det er vel naturlig i og for seg. Faktisk ikke, men det er jo litt av årsaken til at man kan bli litt nedstemt. Det legges ned mye innsats. Prøver man ikke kan man selvsagt ikke klage. Anonymkode: a7441...29e Hvor gammel er du? Hva tenker du om kjærlighet og attraksjon? Anonymkode: c43cf...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #35 Del Skrevet 20. oktober 2024 Eksen min blir sett på som snill av nesten alle, men tro meg. Han er en forferdelig person. Særlig mot sine nærmeste. Spiller ingen rolle hvor snill du er mot kollegaer/kunder etc, når du er direkte slem mot familien din Anonymkode: 2322c...c21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #36 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er velkjent i forskningen at høye testosteronnivåer fører til avvikende oppførsel og antisosiale tendenser. Kvinner er skapt for å tiltrekkes menn som gir sunt og levedyktig avkom. Dette er ikke krefter som er skapt for at snille menn skal ha et sted å bo. Det er evolusjon. Menn, snille eller ikke bør lære seg til å respektere det selvoppofrende evolusjonære arbeidet som mange kvinner gjør! Anonymkode: 5bce9...2f9 Herregud Anonymkode: e4dee...bed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #37 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 Kvinner elsker snille menn. Min mann er både snill og under 170 høy. Han er en god partner og en fantastisk pappa Anonymkode: 8bf7e...677 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #38 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eksen min blir sett på som snill av nesten alle, men tro meg. Han er en forferdelig person. Særlig mot sine nærmeste. Spiller ingen rolle hvor snill du er mot kollegaer/kunder etc, når du er direkte slem mot familien din Anonymkode: 2322c...c21 Er han narsisist? Anonymkode: c43cf...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #39 Del Skrevet 20. oktober 2024 Katten.2.0 skrev (4 minutter siden): De som må klassifisere seg som snill er ikke snille. Det at man er snill er det absolutte minimum man forventer av andre mennesker. Om man må framheve at dette er en egenskap ved seg selv, så betyr det at man ikke er snill, men at man bruker det å være snill som manipulasjon. Nettopp. Så finnes det folk som er VELDIG snille, mye mer enn snittet, feks gjør mye ubetalt frivillig arbeid, men disse ser det som regel ikke selv som at de er snille, de tro at alle er sånn. De som framhever seg selv som "snill", er typisk folk som sliter sosialt og derfor synes det er litt vanskelig å være medium snill. Anonymkode: e4dee...bed 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 20. oktober 2024 #40 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nettopp. Så finnes det folk som er VELDIG snille, mye mer enn snittet, feks gjør mye ubetalt frivillig arbeid, men disse ser det som regel ikke selv som at de er snille, de tro at alle er sånn. De som framhever seg selv som "snill", er typisk folk som sliter sosialt og derfor synes det er litt vanskelig å være medium snill. Anonymkode: e4dee...bed Og den evinnelige: "Jeg er snill mot deg, derfor fortjener jeg sex fra deg." 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå