AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Liker dere å forholde dere til kun egen aldersgruppe, eller syns dere det er bedre å mikse det rundt. Virker gamle for trege, og yngre for energirike, Anonymkode: 527fe...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har gode venner fra egen alder og nedover. Velger ikke venner ut i fra alder, men kjemi. Vet om flere som er "gamle sjeler i unge kropper" og de passer ikke inn hos meg, siden jeg er gammel i alder og dustete barnslig i sjela. Og de som er eldre enn meg, de synes ofte jeg er litt vel barnslig. Er 58 år. Anonymkode: 25c7e...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jo eldre jeg blir, jo mindre betyr alder. Er i 30-åra. Har venner fra 20- og til 50-åra. Anonymkode: 85c4b...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hadde en gang en kollega som sa til meg "hvis du hadde vært yngre hadde vi vært gode venner" (jeg var 39) litt morsomt for min del for hun var ikke mitt type menneske i det hele tatt, så vi hadde nok ikke vært venner uansett hvor gammel jeg var. Har ellers venner alt fra pensjonister og ned til min egen alder, men ingen yngre venner. Anonymkode: 648cb...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Min eldste venninne er eldre enn mine foreldre og godt oppi 80 åra, den yngste er i starten på 30 åra, selv er jeg 53 Anonymkode: eae7d...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Min beste venninne er 15 år yngre enn meg. Jeg søker ikke venner etter alder men de som jeg er i lik livssituasjon med. Jeg har for eksempel ikke barn som 42-åring. Jeg har veldig lite til felles med de fleste på min alder da de er helt oppe i familielivet. Anonymkode: d9f3a...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 Har for det meste av livet vært med folk som var minst 5 år eldre i tenårene, og som voksen både 15 og 25 år eldre. Kommer mest ann på hvor modne man er tenker jeg. For meg har det vært lettere med eldre siden de er lettere å relatere til og jeg har matchet bedre med verdier og modenhet. Og går sikkert andre veien også for andre, handler vel bare om personligheter og hvem man trives med og kommer best over ens med tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Er 38 år, har venner mellom 28 og 53. Jeg og den på 53 er nok de mest energiske i gjengen, vi er mye på konserter og kulturarrangementer, i tillegg til at vi trener aktivt. De to yngste er definitivt de roligste. Anonymkode: a3519...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har venner i aldersgruppen 1-90 år, har alltid syntes det er lettest å bli venn med kvinner, men har fått noen yngre menn som venn de senere år, det har beriket livet mitt. k50 Anonymkode: 6552c...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 Den yngste av vennene mine er 13 år yngre, den eldste 15 år eldre. Livssituasjon og felles interesser har hatt mer å si enn alder etter at jeg ble voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå