AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #21 Del Skrevet 13. november 2024 Vi går mye turer sammen, skog, sjø og fjell. Og kanoturer. Og vi reiser rundt og ser på kulturminner, historiske steder osv. klatrehallen, spiller bowling, drar ut noen ganger for å sparke ball bare vi to, bader, lager middager sammen, drar ut for å spise, drar på sightseeing, chiller hjemme og ser på film, drar på handleturer. Vi begge liker å reise. Blir en del turer fremover. Vi gjør mye rart sammen. Vi har det gøy og koselig sammen, uansett hva vi finner på. Det er sikkert mye mer vi gjør som jeg ikke kommer på nå Anonymkode: fb3d6...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #22 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 13.41): Det blir svært mye puling. Anonymkode: 2fc5a...94d Upvotesa på den her føler jeg representerer ganske greit hva KG synes er viktigst, samsvarer fint med alt jeg har lest🤣 Anonymkode: e9b3f...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå