AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Regner dere med all seksuell aktivitet? Feks om dere har fingret noen, regnes den personen med som én? Hva med andre seksuelle aktiviteter? Anonymkode: 24696...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Ser ikke helt poenget med å telle, sluttet meg for mange år siden. Men når jeg gjorde det så telte jeg bare der hvor det var penetrering Anonymkode: 526cf...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober Når jeg telte telte jeg kun med penetrerende sex. Anonymkode: 2c18a...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Det er hvor mange du har drept. Det normale er 0 Anonymkode: 1767d...3c5 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober Er ikke det penetrering? Som I samleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Hvorfor telle? Hvilken funksjon har det? Enten husker du dem eller så husker du dem ikke. Du blir ikke hverken bedre eller dårligere av et høyt tall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Anonymkode: b09c0...17a Faket orgasme teller ikke? Anonymkode: 54a30...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a 🤣 Anonymkode: 526cf...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Faket orgasme teller ikke? Anonymkode: 54a30...61c Såklart ikke! Burde helst være flere sånn at man er skikkelig sikker. Anonymkode: b09c0...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a Så det du sier.. Er at jeg kun har hatt en sexpartner.. Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober #12 Del Skrevet 20. oktober Hva med alle som du har hatt en intim relasjon med enten fysisk eller psykisk? I mitt hode så hører både hode og kropp sammen 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet 20. oktober #13 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a Likte spesielt det siste der. Da er det plutselig mange som er jomfru igjen 🤭 Selv teller jeg med damer, altså ikke nødvendigvis penetrering, men helt klart seksuell aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #14 Del Skrevet 20. oktober i mitt regnskap er det kun de jeg har hatt pikken inni fitta på. så har jeg en egen oversikt over kvinner som har runket meg, som jeg har fingret, som jeg kysset/tatt på puppene og dem som har sendt meg nudes. viktig å skille mellom ting. har også oversikt over hvem jeg har gitt og fått oralsex av, hvem jeg har pult utendørs, fingret på kino etc. alt er dokumentert, også om de var glatte eller ei, og bh-str deres. Anonymkode: d1baa...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #15 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Faket orgasme teller ikke? Anonymkode: 54a30...61c Faket orgasme er fremdeles orgasme! 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #16 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner dere med all seksuell aktivitet? Feks om dere har fingret noen, regnes den personen med som én? Hva med andre seksuelle aktiviteter? Anonymkode: 24696...59e Du dreper noen i KRIG= 1 BODYCOUNT. Du dreper flere i KRIG= FLERE BODYCOUNTS. (Eller kanskje vi skal begynne å bruke bodycounts når folk voldtar i krig, siden idioter som Ts gnåler om det seksuelle) Anonymkode: f1639...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #17 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): i mitt regnskap er det kun de jeg har hatt pikken inni fitta på. så har jeg en egen oversikt over kvinner som har runket meg, som jeg har fingret, som jeg kysset/tatt på puppene og dem som har sendt meg nudes. viktig å skille mellom ting. har også oversikt over hvem jeg har gitt og fått oralsex av, hvem jeg har pult utendørs, fingret på kino etc. alt er dokumentert, også om de var glatte eller ei, og bh-str deres. Anonymkode: d1baa...13d Hvordan vet du BH-størrelsen deres? Min mann har delt seng med meg i 15 år, og han har ikke peiling på hva min BH-størrelse er. Sier kanskje mer om han enn om deg, da. Anonymkode: b979d...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #18 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): i mitt regnskap er det kun de jeg har hatt pikken inni fitta på. så har jeg en egen oversikt over kvinner som har runket meg, som jeg har fingret, som jeg kysset/tatt på puppene og dem som har sendt meg nudes. viktig å skille mellom ting. har også oversikt over hvem jeg har gitt og fått oralsex av, hvem jeg har pult utendørs, fingret på kino etc. alt er dokumentert, også om de var glatte eller ei, og bh-str deres. Anonymkode: d1baa...13d Herregud 🤣 Anonymkode: dd00f...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #19 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner dere med all seksuell aktivitet? Feks om dere har fingret noen, regnes den personen med som én? Hva med andre seksuelle aktiviteter? Anonymkode: 24696...59e For meg er det enkelt. Jeg teller til 1. Trenger ikke telle lenger, fordi det er ikke flere jeg har hatt kjønnslig omgang med. Jeg er gift med henne og trenger ikke noe annet. Heldigvis har jeg ikke andre å sammenlikne med, for da er det mye lettere å være fornøyd med det jeg har. Anonymkode: 15805...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober #20 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): i mitt regnskap er det kun de jeg har hatt pikken inni fitta på. så har jeg en egen oversikt over kvinner som har runket meg, som jeg har fingret, som jeg kysset/tatt på puppene og dem som har sendt meg nudes. viktig å skille mellom ting. har også oversikt over hvem jeg har gitt og fått oralsex av, hvem jeg har pult utendørs, fingret på kino etc. alt er dokumentert, også om de var glatte eller ei, og bh-str deres. Anonymkode: d1baa...13d Dette virker fryktelig slitsomt spør du meg 😂. Er fetisj dette her 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå