Gå til innhold

I år blir det julegaver fra Temu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mommyaka skrev (4 minutter siden):

 

3 forskjellige nettsider.. sanne kalender... Skal vi begynne å ikke handle fra disse heller?

 

 

Screenshot_2024-10-20-11-10-53-11_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.76a72ec3d65ba51526e6adeac46f6409.jpgScreenshot_2024-10-20-11-12-06-29_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.7c61832cb72b6d9825c415daea6fec74.jpgTemu 

Screenshot_2024-10-20-11-14-33-11_df80084b9b2d1b20a1d541035bc91336.jpg

Herregud hvem trenger det dillet der?? 24 ubrukelige små plastdukker. 

Anonymkode: 5e1a1...794

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mommyaka skrev (5 minutter siden):

 

3 forskjellige nettsider.. sanne kalender... Skal vi begynne å ikke handle fra disse heller?

 

 

Screenshot_2024-10-20-11-10-53-11_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.76a72ec3d65ba51526e6adeac46f6409.jpgScreenshot_2024-10-20-11-12-06-29_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.7c61832cb72b6d9825c415daea6fec74.jpgTemu 

Screenshot_2024-10-20-11-14-33-11_df80084b9b2d1b20a1d541035bc91336.jpg

I alle dager, hvem kjøper dette? Dette var grusomt stygt.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (2 minutter siden):

Møblene er norske og finske, mobil og nettbrett er Samsung som ikke produseres i Kina, hvitevarene er Electrolux som produseres i Europa. 

Noen av klærne er sikkert produsert i Kina, men 90 % av det jeg kjøper er ikke produsert i Kina.

Produksjonen av de elektroniske varene til Samsung blir produsert i fem forskjellige land: Vietnam, India, Sør-Korea, Brazil og Indonesia.

Bilen din ? Deler til den? Blir deler til vaskemaskin laget i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (25 minutter siden):

Og du er klart over at 99 prosent av alt du har hjemme og kjøper er fra Kina....og temu er igjen fra Kina... ikke 1 Butikk.

Jeg har tatt en rask runde i huset og finner svært lite fra Kina, muligens noe klær og litt kjøkkenutstyr, det meste på kjøkkener er gammelt og velbrukt så jeg tviler på at det kommer fra Kina.
Aav større ting fant jeg egentlig bare høyttalerene i hjemmekino-anlegget, muligens noe hvitevarer men jeg aner ikke hvor Miele og Bosch produseres.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg fått noe fra Temu så hadde jeg kastet det rett i søppelet. 

Anonymkode: 53049...469

Står det temu skrevet på tingene? Hvordan vet du at det er fra temu?

Anonymkode: afde1...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (Akkurat nå):

I alle dager, hvem kjøper dette? Dette var grusomt stygt.

Du kan jo si det til min datter på 6 år...som gleder seg å åpne dette. 

Kanskje du vil ønske deg norsk produsert hjerte til jul...tror vi har funnet the grinch her inne...

Vel navnet ditt sier jo alt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud hvem trenger det dillet der?? 24 ubrukelige små plastdukker. 

Anonymkode: 5e1a1...794

Tror du at du og dine meninger er representative for alle oss andre? 

Anonymkode: 6d39c...3b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Utrolig.. Snakk om utakknemlige og uempatiske mennesker. Hadde mine barn skrevet noe slikt som dette, da visste jeg at oppdragelsen hadde gått til hel***. 

 

Anonymkode: 6d39c...3b2

Er det utakknemlig å ikke ville ha ræl? 🤔 De som kjenner meg vet hva jeg liker og ikke liker. 

Anonymkode: 53049...469

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (1 minutt siden):

Du kan jo si det til min datter på 6 år...som gleder seg å åpne dette. 

Kanskje du vil ønske deg norsk produsert hjerte til jul...tror vi har funnet the grinch her inne...

Vel navnet ditt sier jo alt 

Rapportert for personangrep.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud hvem trenger det dillet der?? 24 ubrukelige små plastdukker. 

Anonymkode: 5e1a1...794

Min datter på 6 elsker å leke med slike dukker...eller skal jeg sette henne foran ej skjerm...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør fremtidens generasjoner en tjeneste: slutt å kjøp all den unødvendige dritten. 

Anonymkode: cd1fd...9ae

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (Akkurat nå):

Rapportert for personangrep.

He he du som er sint på verden...du hater jo alle oss 🤣 ellers hadde du ikke valgt det navnet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (3 minutter siden):

Produksjonen av de elektroniske varene til Samsung blir produsert i fem forskjellige land: Vietnam, India, Sør-Korea, Brazil og Indonesia.

Bilen din ? Deler til den? Blir deler til vaskemaskin laget i Sverige?

Har jeg bil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (Akkurat nå):

He he du som er sint på verden...du hater jo alle oss 🤣 ellers hadde du ikke valgt det navnet 

Rapportert for personangrep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (7 minutter siden):

Møblene er norske og finske, mobil og nettbrett er Samsung som ikke produseres i Kina, hvitevarene er Electrolux som produseres i Europa. 

Noen av klærne er sikkert produsert i Kina, men 90 % av det jeg kjøper er ikke produsert i Kina.

Alt du nevner her har kinesiske underleverandører. Både Samsung og Electrolux. Og om ikke møblene er kinesisk, så er de garantert produsert med kinesisk utstyr. (finnes neppe en fabrikk hvor ikke mye av datamaskiner, elektronikk etc har kinesisk innmat) 

Anonymkode: 6d39c...3b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mommyaka skrev (54 minutter siden):

Nei men hekt sant.. temu er ikke på nett..men app ..om du skal se noe der inne må du laste ned app.  Ja det er veldig fint å ha den som app på mobilen.

Hva mener du med tema er ikke på nett men på app? Produktene som vises i appen må jo enten lastes fra nett eller ligge på nett? Hvordan sender man inn bestilling i appen om den ikke er på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ressurssvake mennesker som ikke bryr seg om miljøet handler på slike sider.

Anonymkode: 53049...469

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (45 minutter siden):

Jeg lurer på hvordan folk vet at ting de får er kjøpt på Temu. 

Man slipper all innpakning og emballasje. 

Som disse som mener temu er så miljøfiendelige heller betaler dyrt for, uten å tenke over hvilket bidrag det gir til miljøet da dette også produseres i og sendes fra - Kina. 

Anonymkode: c9d69...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt du nevner her har kinesiske underleverandører. Både Samsung og Electrolux. Og om ikke møblene er kinesisk, så er de garantert produsert med kinesisk utstyr. (finnes neppe en fabrikk hvor ikke mye av datamaskiner, elektronikk etc har kinesisk innmat) 

Anonymkode: 6d39c...3b2

Jada, og hun som sitter på sentralbordet på møbelfabrikken har kinesisk bestemor som kom til Norge i 1060, når man først skal strekke det langt.

Edit:Mente selvfølgelig 1960. :)

Endret av bvp
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...