AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Snakket med en i litt over 1 mnd. Litt yngre enn meg, men voksen for alderen. Aldri møttes, men avtalt å møtes innen noen ukers tid. Han er åpenbart intr. Sender meg mye snapper og snakker mye sammen. Tom snakket på FaceTime 1 gang. Vi snakker om mye, og han spør om mye forskjellig. Han har tom vært innom Fb og kommentert eksen min og om det er en type jeg liker 🤣 siden vi kom inn på noe greier og han nevnte det helt plutselig. Sier at han liker mye av det samme jeg gjør etc.. Men greien er at han er så rar rundt det å være med andre. For noen uker siden var jeg på en fest der han skrev til meg, skal du være med noen? For å skrive - plis ikke vær med noen da. Neste helg skrev han når jeg sa at jeg måtte sove alene «hint hint», trist fordi han er vekke. Med at han svarte - er det ikke bare å invitere en kar på besøk? Og spurte om han testet meg, da svarer han - må jo det? For å si han ikke bryr seg og jeg måtte gjøre hva jeg vil. I og med vi ikke får møtes før en stund så sa jeg at kan være jeg er med andre i mellomtiden så vet han det. Da svarte han det måtte jeg bare gjøre. Svarte at jeg får litt dårlig samvittighet fordi han ikke hadde de samme mulighetene som meg der han bodde, sa svarte han at det var ingen problem med å få seg noe. Svarte - så bra! Og at jeg alltid noen jeg kan kontakte også. Men da begynte han å spille på samvittigheten min og sa det hadde jeg ikke samvittighet til?😂 Og sa han hadde nok tenkt litt på meg om han var med andre, siden jeg sa at du hadde ikke hatt dårlig samvittighet ovenfor meg. Og nå IGJEN i helgen var jeg ute så sendte jeg selfie i speilet på utestedet jeg var. Istedenfor å skrive - fin etc. Så sa han - skal du være med noen i dag da ? Og sa bare, kommer jo an på om jeg har lyst. Da sier han - du har jo lyst🤣 Og endte med til slutt å si at han ikke måtte stresse så mye og at vi kunne snakke sammen på tlf neste dag. Da svarte han greit med hjerte. Fyren spiller jækla tøff og sier han ikke bryr seg, men han gjør jo åpenbart det. Hvorfor tror dere han er sånn? Anonymkode: 94a6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Han høres jo ikke moden ut for alderen i det hele tatt? Anonymkode: 79247...2e1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det var litt vanskelig å henge med på hvem som sa hva her... 😅 Men slik jeg har forstått det - du har gjort det klart at du kan ligge med andre, han har sagt han det er greit, men driver og henger seg opp i om du er med noen andre hele tiden? Du skriver jo svaret selv i innlegget ditt - han er åpenbart interessert og bare later som det er greit for han, når det ikke er det. Menn/gutter gjør det, opplevd det mange ganger. Han virker ikke spesielt moden, høres ut som du dater en på 16 år. Men på den andre siden så er det jo forståelig også, at det kan føles kjipt om den man er interessert i sier at nå er det så lenge til vi møtes at jeg puler sikkert noen andre i mellomtiden. Men jeg hadde blitt irritert på fremgangsmåten hans, utrolig barnslig. Og dere er jo ikke på samme sted heller, så ville bare avsluttet og satt stakkaren fri til å finne noen som er mer interessert i ham enn du er. Anonymkode: 7acde...804 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket med en i litt over 1 mnd. Litt yngre enn meg, men voksen for alderen. Aldri møttes, men avtalt å møtes innen noen ukers tid. Han er åpenbart intr. Sender meg mye snapper og snakker mye sammen. Tom snakket på FaceTime 1 gang. Vi snakker om mye, og han spør om mye forskjellig. Han har tom vært innom Fb og kommentert eksen min og om det er en type jeg liker 🤣 siden vi kom inn på noe greier og han nevnte det helt plutselig. Sier at han liker mye av det samme jeg gjør etc.. Men greien er at han er så rar rundt det å være med andre. For noen uker siden var jeg på en fest der han skrev til meg, skal du være med noen? For å skrive - plis ikke vær med noen da. Neste helg skrev han når jeg sa at jeg måtte sove alene «hint hint», trist fordi han er vekke. Med at han svarte - er det ikke bare å invitere en kar på besøk? Og spurte om han testet meg, da svarer han - må jo det? For å si han ikke bryr seg og jeg måtte gjøre hva jeg vil. I og med vi ikke får møtes før en stund så sa jeg at kan være jeg er med andre i mellomtiden så vet han det. Da svarte han det måtte jeg bare gjøre. Svarte at jeg får litt dårlig samvittighet fordi han ikke hadde de samme mulighetene som meg der han bodde, sa svarte han at det var ingen problem med å få seg noe. Svarte - så bra! Og at jeg alltid noen jeg kan kontakte også. Men da begynte han å spille på samvittigheten min og sa det hadde jeg ikke samvittighet til?😂 Og sa han hadde nok tenkt litt på meg om han var med andre, siden jeg sa at du hadde ikke hatt dårlig samvittighet ovenfor meg. Og nå IGJEN i helgen var jeg ute så sendte jeg selfie i speilet på utestedet jeg var. Istedenfor å skrive - fin etc. Så sa han - skal du være med noen i dag da ? Og sa bare, kommer jo an på om jeg har lyst. Da sier han - du har jo lyst🤣 Og endte med til slutt å si at han ikke måtte stresse så mye og at vi kunne snakke sammen på tlf neste dag. Da svarte han greit med hjerte. Fyren spiller jækla tøff og sier han ikke bryr seg, men han gjør jo åpenbart det. Hvorfor tror dere han er sånn? Anonymkode: 94a6e...2f1 Dere har ikke møttes, hvorfor i det hele tatt snakke om slike ting?? Anonymkode: a321b...745 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var litt vanskelig å henge med på hvem som sa hva her... 😅 Men slik jeg har forstått det - du har gjort det klart at du kan ligge med andre, han har sagt han det er greit, men driver og henger seg opp i om du er med noen andre hele tiden? Du skriver jo svaret selv i innlegget ditt - han er åpenbart interessert og bare later som det er greit for han, når det ikke er det. Menn/gutter gjør det, opplevd det mange ganger. Han virker ikke spesielt moden, høres ut som du dater en på 16 år. Men på den andre siden så er det jo forståelig også, at det kan føles kjipt om den man er interessert i sier at nå er det så lenge til vi møtes at jeg puler sikkert noen andre i mellomtiden. Men jeg hadde blitt irritert på fremgangsmåten hans, utrolig barnslig. Og dere er jo ikke på samme sted heller, så ville bare avsluttet og satt stakkaren fri til å finne noen som er mer interessert i ham enn du er. Anonymkode: 7acde...804 Eller han har sagt han ikke bryr seg, fordi han endret helt mening. Fra å si plis ikke vær med noen til å ikke bry seg. Men greien er 2 av gangene jeg gikk ut så sa han, skal du være med noen nå da? Og når jeg sier det går greit at han er med andre og at jeg kan være med andre - så sier han. Det har du ikke samvittighet til? Anonymkode: 94a6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Er dere 14 år? Hvorfor gidder du dette tullet? Anonymkode: 049d4...87f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 Han er sykelig sjalu, skumle greier, gjør det slutt før det er for seint. Anonymkode: c1954...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvor gamle er dere? Dere virker veldig umodne begge to. Hvorfor ikke bare møtes og få det ut av verden? Er man interessert så gjør man noe med det. Å holde på sånn som det der er jo helt idiotisk. Anonymkode: d9036...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 Møt han face to face. Vær bestemt og si at du vil vite akkurat hva han tenker. Anonymkode: 3a286...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 2b9c1...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. oktober 2024 #11 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg ville tolket han som en virrete usikker gutt. Måten du svarer og sier ting på er jo også forvirrende på hva du egentlig vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #12 Del Skrevet 21. oktober 2024 Synes dere begge to legger opp til å såre hverandre her. Det er da ikke normalt å holde på sånn! Han er sjalu og usikker allerede før dere er sammen🙄 men du er ikke mye bedre som lar han styre på og til og med mater usikkerheten hans enda mer. umodent og barnslig av dere begge to. Anonymkode: affcb...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå