AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Hvor lenge venter dere med og ha sex etter at det er slutt? fra men og kvinner 😊 Anonymkode: 6be81...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Skjønner ikke spørsmålet. Anonymkode: 711e7...b38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober Jeg ventet omtrent et år, mannen ventet to minutter. Tror ikke det er så uvanlig, faktisk 😂 Med en kjæreste jeg hadde nå for ikke så lenge siden ventet jeg ikke lenge etter det ble slutt, kanskje to uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Foreløpig 2år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober Etter den store kjærligheten min i livet, ventet jeg i over 2 år før jeg klarte å være intim med noen andre. Etter forrige kjæreste, knapt 1 uke. Var veldig klar for å ha det gøy og å føle noe etter et sexløst og kjærlighetsløst forhold. Anonymkode: 4485a...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Enni skrev (17 minutter siden): Foreløpig 2år Hovedsaklig fordi Womanizer er langt bedre enn motbydelige mannfolk, som det eksisterer mer enn nok av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor lenge venter dere med og ha sex etter at det er slutt? fra men og kvinner 😊 Anonymkode: 6be81...ab2 Jeg vil si at man burde vente til han/hun har gått ut av døra i det minste. Etter det er det fritt fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober Nesten 1 år. Kvinne 40+. Anonymkode: e404f...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober Fritt fram sekundet etter det er slutt er min mening. Man trenger jo ikke opplyse eksen om dette da. Anonymkode: 81be0...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober Er det et godt forhold som tar en uventet slutt, ville jeg trolig behøvd lang tid på å «slikke sårene» før det var aktuelt å involvere seg med en ny. Har forholdet derimot vært lenge dødt, trengs det ikke noe «ventetid» etter man har blitt enige om at forholdet er over. De siste 20 årene har det blitt avsluttet tre forhold her, og alle tre døde sakte men sikkert så det var enighet om å gå fra hverandre, og godt vennskap etterpå. Da er det i teorien ikke noe i veien for å ha sex med andre med en gang. Men i praksis har det gått 2-3 måneder eller mer, fordi jeg liker å bli kjent med og trygg på vedkommende først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober Årevis, altså så lang tid det tar å finne ny kjæreste. I prinsippet hadde det holdt med noen få måneder. Anonymkode: c3a71...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #12 Del Skrevet 20. oktober 1.5 mnd Anonymkode: e0eb7...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. oktober #13 Del Skrevet 20. oktober For min del gikk det et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå