Gå til innhold

Hun ble irritert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff ei venninne på butikken i forrige uke.De 2 siste årene har vi møttes en dag før jul og baket ei kringle og kose oss med vin. . Har du tid før jul i år også sa hun. Jeg sa ja, men vet ikke når. Har 2 gutter som spiller fotball og håndball så det er en del cuper fremover. Men vi skal få det til sa jeg før jul. 

I dag ringte hun og sa at hun hadde handlet inn det vi trenger til kringle.

Da sa jeg at vi skal på cuper de 3 neste helgene, men at jeg skal gi beskjed når jeg kan. Da ble hun sur. Jaja, da blir fløten ødelagt og jeg må kjøpe ny. 

Hvordan ordne dette. Jeg vil jo være med på dette, men jeg vil gjerne bestemme selv når det passer for meg 

Anonymkode: f7412...cf7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lovlig tidlig å bake til jul?? Hele året er jo før jul, men hvem baker før november, helst desember.. 

Anonymkode: d37e2...eef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg traff ei venninne på butikken i forrige uke.De 2 siste årene har vi møttes en dag før jul og baket ei kringle og kose oss med vin. . Har du tid før jul i år også sa hun. Jeg sa ja, men vet ikke når. Har 2 gutter som spiller fotball og håndball så det er en del cuper fremover. Men vi skal få det til sa jeg før jul. 

I dag ringte hun og sa at hun hadde handlet inn det vi trenger til kringle.

Da sa jeg at vi skal på cuper de 3 neste helgene, men at jeg skal gi beskjed når jeg kan. Da ble hun sur. Jaja, da blir fløten ødelagt og jeg må kjøpe ny. 

Hvordan ordne dette. Jeg vil jo være med på dette, men jeg vil gjerne bestemme selv når det passer for meg 

Kjøp en ny fløte da. Koster 22 kr 

Anonymkode: 154c3...7ea

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bevare vennskap så må du også prioritere vennskap. Vet at familie kommer først, men her syns jeg faktisk du bør strekke deg litt.

Anonymkode: 7fec4...393

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lovlig tidlig å bake til jul?? Hele året er jo før jul, men hvem baker før november, helst desember.. 

Anonymkode: d37e2...eef

Det er ikke en typisk julebakst. Men noe vi liker og har blitt en tradisjon å bake sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuper tar vel ikke hele dagen og hele helgen? Kan du ikke dra dit etter cup?

Vennskap må pleies, og da kan det ikke gå bare en vei. 

Anonymkode: 20d64...c03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke barna en far? Og varer cup hele helga? Har du virkelig ikke noe tid de neste tre ukene? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere avtalt tidspunkt på butikken? Virket som hun fikk inntrykk av det. Hvis ikke, har hun ikke noe å bli sur for, dere hadde jo ikke avtalt noe konkret. 

Anonymkode: 997c4...b59

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da gir du henne en dato. Og kjøper inn fløte og vin.

Anonymkode: 29395...7f4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

...

Hva med venninnen din? Skal ikke hun få bestemme selv når det passr for henne?

Jeg har et par faste "førjulsting" jeg gjør sammen med venner, og for å gjøre det enkelt for alle så har vi en fast dato. Kan ikke dere også gjøre det sånn? Den og den helgen baker vi kringe. Punktum.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dummet deg ut ts.

Anonymkode: 1ef4c...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tvilsom historie, fløte har faktisk ganske lang holdbarhet.

Anonymkode: 35f05...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg faktisk at venninna di overkjørte deg og viste liten respekt ,  og at det ikke har noe med deg å gjøre😅 du sa jo tydelig ifra at du var travelt opptatt frem til jul og at du skulle kontakte henne.  da burde hun jo hørt på det. Ikke ditt problem at hun valgte å handle inn før du sa det passet :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det jo hu som er på bærtur 🙈 du sa at du ikke visste når du kunne få det til, å enda har hun bare ordnet istand til det. Det er merkelig. 

Anonymkode: 3665b...e38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 21.25):

Vil du bevare vennskap så må du også prioritere vennskap. Vet at familie kommer først, men her syns jeg faktisk du bør strekke deg litt.

Anonymkode: 7fec4...393

Jada, alt det er greit, men å bli overkjørt av en venninne som da forventer at hun skal være med sånn og sånn, er da ikke noe vennskap?!? 

Anonymkode: b22bc...93d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 1.08):

Cuper tar vel ikke hele dagen og hele helgen? Kan du ikke dra dit etter cup?

Vennskap må pleies, og da kan det ikke gå bare en vei. 

Anonymkode: 20d64...c03

TS sa til henne at de kunne snakkes og bli enige, men venninnen kjører på og blir sur når det hun har bestemt ikke passer for TS. Er det å pleie et vennskap?! 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 15.40):

Du dummet deg ut ts.

Anonymkode: 1ef4c...b83

Det gjorde hun ikke! Venninnen har dummet seg ut, som kjører på uten å avtale med TS, og tar det for gitt at det passer for TS selv om TS har sagt hun må «se litt an når det passer». 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis mye gøyere på cup enn å bake med venninner. Hadde gitt blanke i hele greia.

Anonymkode: 31a98...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (På 20.10.2024 den 8.16):

Hva med venninnen din? Skal ikke hun få bestemme selv når det passr for henne?

Jeg har et par faste "førjulsting" jeg gjør sammen med venner, og for å gjøre det enkelt for alle så har vi en fast dato. Kan ikke dere også gjøre det sånn? Den og den helgen baker vi kringe. Punktum.

Åhhh, du forstår hva TS mener! Her har venninnen bare bestemt for begge. Når TS sier hun vil bestemme selv når det passer, betyr jo det i praksis at de må bli enige begge to! Hjelpes! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjorde hun ikke! Venninnen har dummet seg ut, som kjører på uten å avtale med TS, og tar det for gitt at det passer for TS selv om TS har sagt hun må «se litt an når det passer». 

Enig, jeg hadde blitt skikkelig irritert om ei venninne bare hadde dura frem sånn og gitt blanke i det som ble sagt fra min side om jeg var i samme situasjon. Var vel Ts som skulle blitt sur her om det var noen. Vitner om lite respekt for TS. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...