Gå til innhold

Hvordan endre holdninger til sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gammeldagse holdninger og må kvitte meg med de. Nå.

Jeg brukte å elske sex da mest fordi jeg tente på at mannen ville ha MEG. At han likte MEG. At han ville at jeg skulle ha det bra og at vi kunne dele noe så fint sammen. 

Vel nå har jeg som mange andre lært de brutale sannhetene. Han har sex med meg fordi jeg er tilgjengelig, sannsynligvis er han tent på noen andre men "tømmer" seg i meg. Siden jeg ikke er veldig ung, jomfru eller noe som helst lenger så er jeg ikke top notch og bla bla. Greit det. 

Nå savner jeg denne nærheten men jeg klarer ikke slå fra meg disse tankene. Sist jeg hadde sex tenkte jeg på noe som tente meg og brydde meg veldig lite om mannen. Det var ikke så deilig, fikk orgasme men orgasmen er bedre alene syns jeg. Det var ikke noe deilig å bli tatt på heller når jeg vet det jeg vet. 

Vet ærlig talt ikke om jeg vil ha sex igjen, for hva er poenget liksom? Vibratoren gjør samme nytte, en mann gjør det jo bare mer stress? 

Anonymkode: 758a5...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bitre incels som skriver disse innleggene. Hvis mannen bare tømmer seg i deg mens han tenker på jomfruer så er han en psykopat. 

Anonymkode: 4d170...1dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg brukte å elske sex da mest fordi jeg tente på at mannen ville ha MEG. At han likte MEG. At han ville at jeg skulle ha det bra og at vi kunne dele noe så fint sammen. 

Vel nå har jeg som mange andre lært de brutale sannhetene. Han har sex med meg fordi jeg er tilgjengelig, sannsynligvis er han tent på noen andre men "tømmer" seg i meg. Siden jeg ikke er veldig ung, jomfru eller noe som helst lenger så er jeg ikke top notch og bla bla. Greit det. 

Nå savner jeg denne nærheten men jeg klarer ikke slå fra meg disse tankene. Sist jeg hadde sex tenkte jeg på noe som tente meg og brydde meg veldig lite om mannen. Det var ikke så deilig, fikk orgasme men orgasmen er bedre alene syns jeg. Det var ikke noe deilig å bli tatt på heller når jeg vet det jeg vet. 

Vet ærlig talt ikke om jeg vil ha sex igjen, for hva er poenget liksom? Vibratoren gjør samme nytte, en mann gjør det jo bare mer stress? 

Er mannen fremdeles "mannen"? Det høres ut som at forholdet kanskje ikke er det beste ... om det fortsatt er et forhold. Altså at det er der problemet er, og ikke med sexen eller holdningene til sex. Kanskje dere burde ta noen runder rundt forholdet deres, kanskje også fått profesjonell hjelp?

Sex mellom partnere skal overhodet ikke være sånn. Om forholdet ikke kan repareres ... kanskjed et er behov for et nytt forhold? Med en person som faktisk respekterer deg, vil at du skal ha det godt og som du tenner på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (3 minutter siden):

Er mannen fremdeles "mannen"? Det høres ut som at forholdet kanskje ikke er det beste ... om det fortsatt er et forhold. Altså at det er der problemet er, og ikke med sexen eller holdningene til sex. Kanskje dere burde ta noen runder rundt forholdet deres, kanskje også fått profesjonell hjelp?

Sex mellom partnere skal overhodet ikke være sånn. Om forholdet ikke kan repareres ... kanskjed et er behov for et nytt forhold? Med en person som faktisk respekterer deg, vil at du skal ha det godt og som du tenner på.

Vi er ikke i et forhold nei, jeg trodde det skulle mette behovet for nærhet men det gjorde ikke det og sex er ikke deilig lenger heller. Er kanskje noe jeg bare må slå meg til ro med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi er ikke i et forhold nei, jeg trodde det skulle mette behovet for nærhet men det gjorde ikke det og sex er ikke deilig lenger heller. Er kanskje noe jeg bare må slå meg til ro med? 

Å gi opp sex hørtes trist ut, men som du sier ... vibratorer kan gjøre mye samme nytten. Hva med å heller jobbe med å bli fornøyd med livet og deg selv. Ikke stress med å komme inn i et nytt forhold ... men heller ikke avvis det av prinsipp heller.

Kanskje bare lev litt som singel og fokuser på det du faktisk synes er ålreit. Livet er for kort til å ha det trist og kjipt. I dag er partner en bonus, ikke et krav. Og uansett partner eller ikke, så er det ingen nedsider å faktisk nyte livet og de tingene du faktisk liker.

Møter du en flott person så er det kult.
Møter du ikke en flott person, så har du det ålreit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Egosex metter ikke behovet. Du får jo ikke noe ut av det så hvorfor skulle det mette? Skal man få noe ut at sex med fremmede må det være bra sex og hyggelig og sømløst før og etterpå, ellers er det bedre å onanere. Ingen vits i å ha dårlig sex.

Anonymkode: 40f43...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan VET du dette? Hvor har du lært de brutale «sannhetene» fra? Tror du dette gjelder alle menn? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må velge mellom dette

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

mannen ville ha MEG. At han likte MEG. At han ville at jeg skulle ha det bra og at vi kunne dele noe så fint sammen. 

og dette

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg ikke er veldig ung, jomfru eller noe som helst lenger så er jeg ikke top notch og bla bla.

Du får ikke begge på én gang så du må velge.

Deretter kan du forklare hva som er så galt. 

Anonymkode: 6974a...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...