AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg skal til fjells på mandag, og har derfor byttet til piggdekk. Bor i Oslo. Skulle inn å betale piggdekkavgift nå, men ser det ikke er mulig før 1.november. Betyr dette at jeg nå ikke kan kjøre bilen min i Oslo, hvis jeg ikke bytter tilbake? Anonymkode: a7904...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Før 1. november kan man kjøre så mye man vil med piggdekk uten å betale. Etter 1. november må man betale for å kjøre med piggdekk. Anonymkode: ac855...663 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Er jo fullt mulig å betale før 1. november, jeg har gjort det. Men det er strengt tatt ikke lov å kjøre med piggdekk før første november, dog avhengig av føret. Anonymkode: c920e...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er jo fullt mulig å betale før 1. november, jeg har gjort det. Men det er strengt tatt ikke lov å kjøre med piggdekk før første november, dog avhengig av føret. Anonymkode: c920e...eae Jo da, det er lov å kjøre med piggdekk før 1. november. Hovedregelen er at man skal være skodd etter forholdene. Anonymkode: ac855...663 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er jo fullt mulig å betale før 1. november, jeg har gjort det. Men det er strengt tatt ikke lov å kjøre med piggdekk før første november, dog avhengig av føret. Anonymkode: c920e...eae På piggav.no er det ikke et alternativ å velge dato før 1.november Anonymkode: a7904...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jo da, det er lov å kjøre med piggdekk før 1. november. Hovedregelen er at man skal være skodd etter forholdene. Anonymkode: ac855...663 Ja, som jeg jo skrev Anonymkode: c920e...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): På piggav.no er det ikke et alternativ å velge dato før 1.november Anonymkode: a7904...a7f Jeg sier ikke at man velge at piggdekkoblatet gjelder før første november, jeg sier det er fullt mulig å betale før første november Anonymkode: c920e...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sier ikke at man velge at piggdekkoblatet gjelder før første november, jeg sier det er fullt mulig å betale før første november Anonymkode: c920e...eae TS lurte på om h*n kan bruke bilen med piggdekk nå, eller om h*n må bytte tilbake for å kjøre lovlig. Da er informasjon om at det er mulig å betale piggdekkavgiften før 1. november irrelevant. Anonymkode: a7904...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 Tusen takk for svar ☺️ Anonymkode: a7904...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå