AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober Hei Skulle egentlig feire bursdag til 5 åringen i midten av november. Men pga en jobbreise tenker vi å ta på lørdag 26.okt. Invitasjonen blir gitt til barna på mandag. Syns dere det blir kort varsel? Burde jeg ha invitert kanskje 2-3 uker i forveien? Jeg har også mulighet til å skrive på fb gruppen til klassen i dag. Slik at de får beskjed fort som mulig. Hva syns dere? Anonymkode: 5bd28...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Litt kort varsel for noen, kanskje. Du må regne med at mange allerede har planer for neste helg. Anonymkode: cafcf...c25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Skriv gjerne i dag. Er egentlig ganske vanlig tid å invitere på vil jeg si, får sjelden invitasjon til barnebursdag mer enn en uke før. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Del Skrevet 19. oktober Ja det er kort varsel. Anonymkode: 15709...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober Jeg har sjelden fått invitasjon til barnebursdag med mer enn en ukes varsel, og aldri mer enn ti dager såvidt jeg kan huske. Det er helt innafor, de som kan komme, kommer. Anonymkode: 6c91f...b14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Gjør vel ikke noe at det er litt kort varsel. De som kan kommer. Slutten av oktober/begynnelsen av november er antakelig den perioden av året færrest har planer. Ustabilt vær både ved sjøen og på fjellet, så folk bruker hyttene sine lite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #7 Del Skrevet 19. oktober Skriv det på Facebooksiden i dag. Kanskje litt kort varsel, men de som kan komme - de kommer. De fleste rokkerer uansett om litt på planene for at barna skal få gå i bursdag. Anonymkode: 42485...7f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Del Skrevet 19. oktober Akkurat passe tid synes jeg. De som skal reise bort hadde neppe ombooket turen om de så hadde visst om bursdag Anonymkode: c800b...197 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 19. oktober #9 Del Skrevet 19. oktober Her har vi fått varsel helt fram til dagen før, så synes du er ute i akkurat passe tid. Har noen allerede planer er de nok lagt for en stund siden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. oktober #10 Del Skrevet 19. oktober Vi har fått bursdagsinvitasjoner alt fra to uker før til dagen før. De fleste gir en ukes varsel og det gjør vi også. Vi prioriterer barnebursdager, men det er klart at det er enklere å prioritere hvis vi får litt mer tid enn om det er to dager etter. Jeg ville skrevet på FB-gruppen og sagt at invitasjon kommer på skolen på mandag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #11 Del Skrevet 19. oktober Har 4 barn, de fleste inviterer i starten av uken den uken de feirer. sjeldent det blir invitert mange uker i forveien. Noen gir en headup på klassesiden at det kommer invitasjoner neste uke til feiring xx. Leverer du 2-3 uker i forveien tror jeg det er lettere det blir glemt Anonymkode: c2a9b...0bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #12 Del Skrevet 19. oktober Helt greit. De kommer de som det passer for. Er ikke krise om ikke hele slekta får feiret junior. Men hvis de må reise langt og bo på hotell eller gjesterom, så er det for kort varsel. Anonymkode: 5a181...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #13 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei Skulle egentlig feire bursdag til 5 åringen i midten av november. Men pga en jobbreise tenker vi å ta på lørdag 26.okt. Invitasjonen blir gitt til barna på mandag. Syns dere det blir kort varsel? Burde jeg ha invitert kanskje 2-3 uker i forveien? Jeg har også mulighet til å skrive på fb gruppen til klassen i dag. Slik at de får beskjed fort som mulig. Hva syns dere? Anonymkode: 5bd28...75e Helt kurrant. Jeg synes det jevnt over er en uting å invitere for tidlig. Ingen ønsker å blokkere helger langt frem i tid. En uke er et absolutt maks, for min del. Må man svare på noe så «bagatellmessig» som en bursdag (altså i den forstand at det i en helt normal klasse er 20-30 av dem per år) flere uker frem i tid så sier man fort nei bare for å sikre seg å ikke måtte planlegge hele sitt liv rundt en uendelig rekke barnebursdager. Jeg håper vi om ikke så altfor mange år kan ta til fornuft og planverket type «nå feirer vi hele klasse 5B lørdag 13. oktober, så er vi ferdig med det» Og så er man nettopp - ferdig med det. Og kan bruke en del penger og tid på å få den ene feiringa skikkelig fin. Anonymkode: e4016...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #14 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt kurrant. Jeg synes det jevnt over er en uting å invitere for tidlig. Ingen ønsker å blokkere helger langt frem i tid. En uke er et absolutt maks, for min del. Må man svare på noe så «bagatellmessig» som en bursdag (altså i den forstand at det i en helt normal klasse er 20-30 av dem per år) flere uker frem i tid så sier man fort nei bare for å sikre seg å ikke måtte planlegge hele sitt liv rundt en uendelig rekke barnebursdager. Jeg håper vi om ikke så altfor mange år kan ta til fornuft og planverket type «nå feirer vi hele klasse 5B lørdag 13. oktober, så er vi ferdig med det» Og så er man nettopp - ferdig med det. Og kan bruke en del penger og tid på å få den ene feiringa skikkelig fin. Anonymkode: e4016...d4d Vi har 29 barn i klassen til 9-åringen, men alle inviterer kun jentene eller kun guttene. I tillegg feirer de aller fleste to eller tre sammen av gangen. Med andre ord blir det bare fem-seks bursdager på et helt år, og de prioriterer vi. Så 30 bursdager per år er kanskje heller unntaket? Anonymkode: 8f10b...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #15 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Helt kurrant. Jeg synes det jevnt over er en uting å invitere for tidlig. Ingen ønsker å blokkere helger langt frem i tid. En uke er et absolutt maks, for min del. Må man svare på noe så «bagatellmessig» som en bursdag (altså i den forstand at det i en helt normal klasse er 20-30 av dem per år) flere uker frem i tid så sier man fort nei bare for å sikre seg å ikke måtte planlegge hele sitt liv rundt en uendelig rekke barnebursdager. Jeg håper vi om ikke så altfor mange år kan ta til fornuft og planverket type «nå feirer vi hele klasse 5B lørdag 13. oktober, så er vi ferdig med det» Og så er man nettopp - ferdig med det. Og kan bruke en del penger og tid på å få den ene feiringa skikkelig fin. Anonymkode: e4016...d4d Men nå er det vel ikke deg det handler om, men ungene. Ferie alles bursdager på en dag, har du egentlig tid til å ha unger i det hele tatt? 😅 Anonymkode: 5317e...e71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #16 Del Skrevet 19. oktober Jeg foretrekker om det legges ut på foreldregruppen ca 14 dager før til info mens invitasjonen kommer mandag samme uken. Da har vi voksne mulighet til å justere helseplanene litt så mini får med seg bursdag. Men jeg ser at vi nok er unormale, kommer mange invitasjoner med får dagers varsel. Legg det på Facebook i dag, du er helt innenfor normalen Anonymkode: eec75...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #17 Del Skrevet 19. oktober Syns det er helt ok forvarsel ☺️ Liker forøvrig best bursdager i helger som legges til søndag, gjerne fra 14-15 tiden da er det større mulighet for å få det til selv om man egentlig skal bort den helgen 😅 Anonymkode: e37ce...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #18 Del Skrevet 19. oktober Vi sendte ut invitasjoner 3 uker i forveien. Synes det er greit å gi god tid, da kanskje noen ønsker å planlegge litt. Anonymkode: 704c3...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #19 Del Skrevet 19. oktober Nei syns ikke det er kort varsel, men hus å gi kortene ut på mandag. Anonymkode: a530a...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå