Gå til innhold

Finnes det en dating side med bare norske menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Er det ikke mulig å si noe om egne prefranser i tinder-bioen? 

Anonymkode: 91050...8ae

Jo, men tror etnisk norske menn glatt hadde sveipet venstre på kvinner som skrev noe sånt i bioen 😄

Anonymkode: a592f...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vil date en som hvet hvem Vegard Ulvang

er, ikke at jeg er så opptatt av Vegard men felles referanser betyr en del.

Får napp på overraskende mange flotte Ukrainske og utenlandske damer men sveiper de bort alle som en.

Sikkert bra damer mange av de, men er redd for å ende opp med en goldigger.(Er nok mange som ikke er det)

Begynner jo å lure når råflotte damer i 30 åra liker meg som 50 åring, kan være at det er dårlig med Ukrainske menn her som er årsaken.

Anonymkode: c1e25...245

Det er litt lurt av deg å gjøre det. De er jo i større nød og jeg tror Ukraina fortsatt er populær å bruke de gangene det er falske profiler og lignende.

Nå har jeg verken sett din eller deres profil, men noen ganger er jo ting for godt til å være sannt. Bra du er føre var, kjenner en del som ikke har like stort nettvett.

Anonymkode: 3dfed...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betasuppe skrev (8 timer siden):

Du ser vel hvem som ikke er norske?

Hvordan ser man forskjell på en nordmann, en finne, en islending og en tysker?
Nei vent, du mente "hvit" når du skrev "norsk", ikke sant?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Før noen skriker om seg om at det er er rasistisk spørsmål, så vil jeg bare si at det er jeg overhodet ikke. Respekterer alle mennesker uansett. Men når det kommer til dating / evt livspartner , vil jeg gjerne treffe en likesinnet med noelunde samme kultur og oppvekst som jeg har . Ser at det er nesten overtall av utenlandske menn på tinder.. 

Anonymkode: 2d721...b5f

Sukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (11 timer siden):

Hvordan vet du at vedkommende har skrevet 0/10 i de trådene h*n har deltatt i ? Er du synsk? 😄

Jeg er ganske sikker på at det er de samme brukerne som igjen og igjen skriver 0/10 og troll!!

Syns folk som skriver det er mye mer irriterende enn selve trollene. Viss det er noen som troller, er det vanligvis så opplagt at alle forstår det. Da er det virkelig ikke vits å skrive noe som er åpenbart for alle andre. Og i andre enden når disse trolljegerne hiver seg på en tråd å beskylder TS for å trolle når det faktisk er en situasjon som kan være virkelig for TS, er det iallefall irriterende og ødeleggende for tråden.

Disse trolljegerne er 10 x mer irriterende enn trollene på KG.

Anonymkode: f0cf1...4b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det finnes ikke, og du ville neppe likt mennene der om det fantes ei sånn side. 

Anonymkode: aea36...e8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (8 timer siden):

Du ser ikke det ? Jeg ser forskjell iallefall . Islending og norsk er kanskje litt mer vrient men . Da er det bare å se profiltekst og sjekker hvor norsk sjargongen er

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (9 timer siden):

For min del så handler det ikke om hudfarge, men historie og kultur. Var sammen med en nederlender en gang, det var veldig mye vi ikke skjønte med hverandre på grunn av stor forskjell i bakgrunn og historie. Og jo større kulturforskjell, dess vanskeligere vil vel samlivet kunne bli?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

For min del så handler det ikke om hudfarge, men historie og kultur. Var sammen med en nederlender en gang, det var veldig mye vi ikke skjønte med hverandre på grunn av stor forskjell i bakgrunn og historie. Og jo større kulturforskjell, dess vanskeligere vil vel samlivet kunne bli?

Har sett det samme i Syden, kommet i snakk med Belgiske damer de snakket om steder og ting jeg ikke kjente til  ble liksom en som overfladisk diskusjon om vær og vind, men er man veldig forelsket eller har virkelig samme interesser hjelper nok det bra på også.

Men sånn å si at morgen min er fra Betgen og det rt Norges nest største by blir litt platt siden de naturlig nok var moderat opplest på Nirge og jeg på Belgia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har sett det samme i Syden, kommet i snakk med Belgiske damer de snakket om steder og ting jeg ikke kjente til  ble liksom en som overfladisk diskusjon om vær og vind, men er man veldig forelsket eller har virkelig samme interesser hjelper nok det bra på også.

Men sånn å si at morgen min er fra Betgen og det rt Norges nest største by blir litt platt siden de naturlig nok var moderat opplest på Nirge og jeg på Belgia

Ja, for å finne ut ting om hverandre er jo dritkjipt, eller? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er litt lurt av deg å gjøre det. De er jo i større nød og jeg tror Ukraina fortsatt er populær å bruke de gangene det er falske profiler og lignende.

Nå har jeg verken sett din eller deres profil, men noen ganger er jo ting for godt til å være sannt. Bra du er føre var, kjenner en del som ikke har like stort nettvett.

Anonymkode: 3dfed...ce0

Det er sant hvis jeg  en svørt sjelden gang matcher med noen av de norske med omtrent samme  og utseende som noen av de utendlandske(spesielt Ukrainske) har de så mange tusen likes å enten ikke svarer eller svarer veldig kort, så det er greit å ikke trykke på en med utseende langt over deg har jeg landet på(ihvertfall ikke legge noe i en sånn match)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doolittle skrev (11 timer siden):

Man ser vel det på navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange generasjoner tilbake må de være bosatt i Norge før du synes det er akseptabelt? Er adopterte som er vokst opp i norske familier norsk nok, eller må de være lys i huden?

Anonymkode: 1d8c7...1fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (8 minutter siden):

Man ser vel det på navnet?

Hvilket land vil du si den hvite blonde og blåøyde Michael kommer fra? Siden du ser det på navnet? Enn Alex? Og Leo? Daniel?

Anonymkode: 1d8c7...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble så lei av å sveipe bort utlendinger at jeg ga opp hele Tinder… 

Anonymkode: abf86...f23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jo, men tror etnisk norske menn glatt hadde sveipet venstre på kvinner som skrev noe sånt i bioen 😄

Hvorfor tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tror du det? 

Fordi det oppfattes som en litt kjip ting å skrive. Samme som at jeg tror menn over 190 hadde sveipet venstre om ei dame skrev "Ønsker helst mann over 190."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...