Gå til innhold

Å reise som solo er jo helt topp, kan bestemme alt selv...har du tatt steget?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Selvfølgelig måtte du komme en sånn i tråden…

Anonymkode: 0b46a...386

Her ⬆️

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hæ, hvor har jeg gjort narr av noen?

Anonymkode: 9c6f2...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Her ⬆️

Lurt å se over før du poster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurt å se over før du poster. 

Beklager, det er vanskelig når det er to som snakker om samme sak og er AB (kan ikke fordra AB av den grunn, men gjort er gjort)

Jeg ser nå hvor feilen ble gjort og beklager enda sterkere. Jeg leser ikke AB-koder normalt sett av grunnen over

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Beklager, det er vanskelig når det er to som snakker om samme sak og er AB (kan ikke fordra AB av den grunn, men gjort er gjort)

Jeg ser nå hvor feilen ble gjort og beklager enda sterkere. Jeg leser ikke AB-koder normalt sett av grunnen over

Jeg godtar beklagelsen selv om du ikke fordrar meg 😅 Men lett å ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk utrolig deilig å reise alene. Reiste for første gang alene under korona. Var litt redd for at det skulle bli kleint, eller at jeg kom til å kjede meg på forhånd. Tok med ørten bøker for sikkerhetsskyld. Men ferien var helt fantastisk! Aldri opplevd så mange steder på én tur. Sto opp når jeg våknet, og kom meg av gårde når jeg var klar. Spiste masse nydelig mat. Null krangling om hvor vi skulle spise, hva vi skulle gjøre, hvem som skulle dele rom med hvem etc. Ikke noe mas om å være med ut på byen (noe jeg føler jeg er ferdig med). Jeg koste meg glugg i hjel!

Anonymkode: 67b5c...8e8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg godtar beklagelsen selv om du ikke fordrar meg 😅 Men lett å ta feil.

For ordens skyld: Jeg kan ikke fordra AB-funksjonen i andre enn pinlige saker/forum, ikke deg personlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (17 timer siden):

Poenget er at det var et dårlig poeng (for en AB) og når det var så lenge etterpå så var det nesten ikke nødvendig. Den setningen kunne jeg selv ha skrevet. Reiser man alene har man ingen å dele opplevelsene med, det er bare faktum, så skjønner ikke setningen din i det hele tatt!

Så bra da at det ikke er du som bestemmer hvem som skal få lov til å skrive hva.

sofie777 skrev (16 timer siden):

Det er sant, men du gjorde narr av den personen som sa dette

nummer en burde du vel ha lært deg å lese AB koder innen nå. Nummer to du burde kanskje definisjonen på hva det betyr å gjøre narr av. Jeg skrev den kommentaren fordi jeg synes fordi jeg er lei av folk som går inn i tråder og kommer med kommentarer som ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så bra da at det ikke er du som bestemmer hvem som skal få lov til å skrive hva.

nummer en burde du vel ha lært deg å lese AB koder innen nå. Nummer to du burde kanskje definisjonen på hva det betyr å gjøre narr av. Jeg skrev den kommentaren fordi jeg synes fordi jeg er lei av folk som går inn i tråder og kommer med kommentarer som ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre.

Alle tråder er da dynamiske, og vil kunne vike kraftig fra HI. Spesielt etter en stund.

Anonymkode: 31232...b1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle tråder er da dynamiske, og vil kunne vike kraftig fra HI. Spesielt etter en stund.

Anonymkode: 31232...b1a

Nå var det ikke etter en stund. Kommentarene kom halvveis på første side, men med det sagt så er det ikke alle tråder hvor det er logisk at man svarer på noe annet enn hovedinnlegget og dette er en slik tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...