Gå til innhold

Mange menn som må skjerpe seg på Tinder!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemy1977 skrev (12 minutter siden):

🤣 Skygger og mørket er da koselig.

Men fortell om kosebuksen , er det donald eller superman mønster på?

Og ikke minst har du en megahoddie?

Hvilken kosebukse du velger blir helt opp til deg. Det er konseptet kosebukse som er sjarmerende, og ikke kosebuksens uttrykk. Som sagt, du kan attpåtil ha Mikke Mus og O'boyflekker på den. Eller ikke. Det betyr ikke noe. Det er kosebuksen som betyr noe. 

Så er du vågal så kjører du ut et kosebuksebilde på Tinder'n istedenfor hint om at du er nærmere rusrehab enn noe annet. ;) Tror likes'ene kommer til å hagle inn da! 

Har ingen megahoodie, men det kan jo være et julegavetips til meg fra henne som jeg enda ikke aner hvem er. Alt kler den smukke, så da kler jeg vel en slik en også 😎

Endret av Bombasi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Hvilken kosebukse du velger blir helt opp til deg. Det er konseptet kosebukse som er sjarmerende, og ikke kosebuksens uttrykk. Som sagt, du kan attpåtil ha Mikke Mus og O'boyflekker på den. Eller ikke. Det betyr ikke noe. Det er kosebuksen som betyr noe. 

Så er du vågal så kjører du ut et kosebuksebilde på Tinder'n istedenfor hint om at du er nærmere rusrehab enn noe annet. ;) Tror likes'ene kommer til å hagle inn da! 

Har ingen megahoodie, men det kan jo være et julegavetips til meg fra henne som jeg enda ikke aner hvem er. Alt kler den smukke, så da kler jeg ve.

De er alltid søte.l en slik en også 😎

Ooo, vel kosebukse har vel du.

Så jeg lurte på hva du hadde.😁

Selv tenkte jeg meg en julepusj.

Vel du får meg til å utfordre meg litt på tinder her.

Kanskje jeg må fikse profilen der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy1977 skrev (Akkurat nå):

Ooo, vel kosebukse har vel du.

Så jeg lurte på hva du hadde.😁

Selv tenkte jeg meg en julepusj.

Vel du får meg til å utfordre meg litt på tinder her.

Kanskje jeg må fikse profilen der ja.

Jeg? Jeg kjører utifra temperatur og humør. Skifter mellom ullundertøy, joggebukse og nattbukse. Ullundertøy er å foretrekke.

Ja, utfordre deg selv litt. Tror det kan være smart av oss alle. På Tinder er det kortstokkmentalitet der ingen av oss er god nok før det motsatte er bevist. Og det er vanskelig når man gjerne ikke rekker annet enn å vise 2 bilder av seg selv før dommen av oss som mennesker har falt. 

Er man mann så kanskje man ikke skal vise biler, jakt, krypdyr og landskap, men noe annet. 

Er man kvinne så kanskje man ikke skal vise høy alkoholføring, venninnene, toppturer og snøscootere, men noe annet.

Og med annet så tenker jeg noe som viser hvem du faktisk er på et mer hverdagslig nivå. 

Hva har man egentlig å tape på det? Ingenting. For liker ikke andre hvordan du er i hverdagen, så skulle man tro matchen var dårlig i utgangspunktet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Jeg? Jeg kjører utifra temperatur og humør. Skifter mellom ullundertøy, joggebukse og nattbukse. Ullundertøy er å foretrekke.

Ja, utfordre deg selv litt. Tror det kan være smart av oss alle. På Tinder er det kortstokkmentalitet der ingen av oss er god nok før det motsatte er bevist. Og det er vanskelig når man gjerne ikke rekker annet enn å vise 2 bilder av seg selv før dommen av oss som mennesker har falt. 

Er man mann så kanskje man ikke skal vise biler, jakt, krypdyr og landskap, men noe annet. 

Er man kvinne så kanskje man ikke skal vise høy alkoholføring, venninnene, toppturer og snøscootere, men noe annet.

Og med annet så tenker jeg noe som viser hvem du faktisk er på et mer hverdagslig nivå. 

Hva har man egentlig å tape på det? Ingenting. For liker ikke andre hvordan du er i hverdagen, så skulle man tro matchen var dårlig i utgangspunktet.

Ull ja, her er det bambus.

Ikke til å kimse av det nei.

Hadde vi tørt å vise hvem vi egentlig er så kanskje,  men vi higer etter det perfekte, den perfekte kropp.

Det perfekte finnes ikke.

Vi ser for mye hva andre har , mye vil ha mer og da  blir vi aldri fornøyd.

Jeg er ærlig i profilen min og liker du det ikke så  er ikke jeg noe for deg.

Forstår ikke personer som må pynte på hele profilen sin.

Greit med topptur, men å vise at du har vært der en gang og da tror jo folk at du gjør det hver gang du har fri.

Snapchat er for den delen🤣

Uff nå er jeg slem..🙈

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 timer siden):

Har ingen megahoodie, men det kan jo være et julegavetips til meg fra henne som jeg enda ikke aner hvem er. Alt kler den smukke, så da kler jeg vel en slik en også 😎

+ poeng for å nevne oboy 💖👏 

Så det er ingen som viser kose siden av seg? Tror også det hadde vært en hit, for menn også. Markedsfør deres indre koslighet folkens 😊🍿🌛

Du er så søt.

Anonymkode: 5a5c6...b3d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

+ poeng for å nevne oboy 💖👏 

Så det er ingen som viser kose siden av seg? Tror også det hadde vært en hit, for menn også. Markedsfør deres indre koslighet folkens 😊🍿🌛

Du er så søt.

Anonymkode: 5a5c6...b3d

O'boy er søtt da, på alle mulige måter ;) 

Det er lite kosebilder/hverdag og mye actionbilder/utflukter hos folk på Tinder'n, ja. Hos både menn og kvinner. Er vel derfor denne tråden ble laget, kanskje. Men det gjelder såklart ikke alle. Jeg skal ikke være ufin å dra alle under samme kam. Enkelte ser oppriktig koselig ut. 

Ja, vis mer bilder av hvem dere er og hva dere ønsker på et hverdagslig plan. Hvis det er vinkvelder, jakt, toppturer, biler og snøscooter så er det selvfølgelig greit om det er det hverdagen går i, men jeg er såpass skeptisk at jeg mistenker at de fleste profilene kun viser fasade av utfluktene sine for å fremstå noe som de tror er bedre. Ironien er at utfluktene er overvurderte og hverdagen er undervurdert i møte med folk flest. Iallfall om man leter etter det seriøse.

Tror jeg. Aner ikke. Til ettertanke er det vel jeg som er det malplasserte problemet. For jeg så meg nødt til å luske meg ut derifra, for jeg følte meg ikke vell... 🥴

Søt og søt, fru Blom. Jeg er en full pakke TV2 Play'er, med elendigheten som høy pris, buffring og utfall attåt. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 22.12):

Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? 

For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵

Anonymkode: 4dca0...71d

De fleste menn burde ikke bruke Tinder, det er 75% menn der.  Men uansett damer er ikke bedre, masse damer uten bilder i det hele tatt, bilder av bare annsiktet, første bilde som et gruppebilde osv osv. Bare nevner det for deg. Men det er mye mer tilgivning og enklere for damer når det er så få av dere på appen.

Anonymkode: 2a24c...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kom på et scenario til jeg har sett flere ganger: flere bilder som sikkert er over tjue år gamle. Så boom 💥 på siste bildet sitter en helt annen gubbe enn på de fem første bildene. Da er de skalla, har ølmage og briller. Det er også en merkelig strategi! Det er ABSOLUTT ikke noe galt med å hverken være skalla, ha ølmage eller briller! Men hvorfor legge ut bilder fra 20 årene når man er 45???

Hahahaha, ja! Da jeg var på Tinder, så snublet jeg over en profil som tilhørte en håndballspiller jeg vet veldig godt hvem er. Han hadde seriøst et bilde av seg selv da han var på landslaget, blodtrent og kjekk. Jeg treffer på ham noen ganger på butikken osv, og han har stor ølvom, grått hår og måne nå. Jeg lurer på, hva skjer når damene ber om videosamtale eller møte?

Anonymkode: d8f56...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fleste menn burde ikke bruke Tinder, det er 75% menn der.  Men uansett damer er ikke bedre, masse damer uten bilder i det hele tatt, bilder av bare annsiktet, første bilde som et gruppebilde osv osv. Bare nevner det for deg. Men det er mye mer tilgivning og enklere for damer når det er så få av dere på appen.

Anonymkode: 2a24c...e63

Og likevel sveiper dere til høyre, også på profiler uten bilder.

Anonymkode: d8f56...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 22.12):

Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? 

For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵

Tipper 1000kr at bioen din er «hva er din beste sjekkereplikk»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...