AnonymBruker Skrevet 19. oktober #41 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rifle/hagle eller god gammaldags pil og bue spiller ingen rolle, du skjønner vel poenget? Få kvinner som blir tent av et kadaver med kule mellom øyene! Anonymkode: 4dca0...71d Men jeg syns det er greit, for jeg har ikke lyst til å date en jeger. Da er det bra for begge sin del at de deler hobbyen sin, selv om det er kvalmt og trist å se det døde dyret. Skal aldri ha noe elge hodet eller utstoppede dyr hjemme. Det får jeg med en jeger, vil ikke det. Vi må tenke taktisk. Om en mann ikke er mannen for deg, er det bra bildene ikke får det til å se sånn ut. Om dere kunne likt mannen, men ikke liker bildene, kanskje ta en sjangs? Jo verre han er til å gjøre seg attraktiv på nett, da er han i det minste ikke noe å bekymre seg over på den biten 😅 Jeg bryr meg om klær og snakket om klær med ei, hvor hun også opplevde at kjæresten brukte noen veldig stygge klær til trening. Det positive er at andre kvinner også kanskje syns det, å da blir det mindre konkurranse 😂 Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #42 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje de ikke liker følelsen av å ta selfie med et vinglass? Tenker de at det er kleint? Så byr de heller bare, denne vinen liker jeg? 😅 Anonymkode: 5a5c6...b3d Kan man ikke heller dele en falske med yndlingsvinen på en koselig vinbar når man faktisk møtes? Man har mer behov for å se bilder av mannen enn bilder av vinflasken han foretrekker? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #43 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man ikke heller dele en falske med yndlingsvinen på en koselig vinbar når man faktisk møtes? Man har mer behov for å se bilder av mannen enn bilder av vinflasken han foretrekker? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d De vil jo sikkert prøve å vise at de kan å oppverte. Stemningsbilde. Har ikke sett bildene, så vet ikke hvor stemningsfulle de er. Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #44 Del Skrevet 19. oktober Jeg kan trøste deg med at kvinner ikke er veldig mye bedre. Anonymkode: 1f437...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #45 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke vinklingen på dette innlegget. Jeg er helt for at, dersom du skal på datingapper, så må du gjøre en innsats. Du er et produkt som du skal selge. Et godt eksempel er ikke legg ut bilde av deg i joggebukse, men ta et bilde med fin skjorte, olabuksa og ordnet hår - og husk smil. Skriv en tekst om deg selv. Hvem er du? Tanken som må gå gjennom hodet ditt er hvordan kan jeg gjøre dette på best mulig måte? Syns du det er vanskelig så spør noen om hjelp! Derimot syns jeg HI blir veldig negativt vinklet. Det går rett til angrep, latterliggjør og da blir det en veldig lite fruktbar debatt. Utover det, så syns jeg jakt- og slangebilder ikke er så viktig. Det er bare en liten del av personen. Kanskje bilde er et koselig minne som man ønsker å dele? Noe fint ved en selv som en sitter pris på? Det er jo bare koselig ☺️ Jeg tenker at hvordan folk velger å presentere seg selv, er helt opp til dem selv. Hvorfor ha et bilde av seg selv i en setting som ikke er naturlig for en? Hvorfor ha på en finskjorte når du aldri går i en, hvorfor gjøre slikt andre ber om når det er helt unaturlig for en. Jeg opplever slike innlegg som dette som et forsøk på å rakke ned på mennesker som ikke passer inn i en trang liten boks som passer en selv. Og det har ingenting for seg. Folk må gjerne synes at utvalget er for dårlig, men helt ærlig, er ikke utvalget godt nok? Trenger man flere 100 ekstra potensielle partnere? Holder det ikke med de 50 som er der? Anonymkode: 44739...a17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #46 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): hagle og et dødt rådyr… En kombinasjon som ikke har noe med hverandre å gjøre Anonymkode: 36346...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #47 Del Skrevet 19. oktober Jeg er mann i tidlig 40-årene og for min del er det så enkelt som at jeg har ikke bilder av meg selv, og kan ikke tenke meg noe kleinere enn å be noen jeg kjenner ta bilder av meg og leke "modell". Det skjer ikke. Så da må jeg plukke noen halvdårlige bilder andre har tatt, gjerne i forbindelse med en tur = derav turbilde. Og greit å vise sannheten også imo, nok av damer (og menn), som sminker sannheten i overkant mye med bildene de velger seg ut. Greit å forventningsstyre litt, så ingen tror det er George Clooney som dukker opp. Dog går det vel kraftig ut over antall likes med dårlige bilder. Anonymkode: 4bda3...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #48 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En kombinasjon som ikke har noe med hverandre å gjøre Anonymkode: 36346...d5a En kan fint jakte rådyr med hagle. Anonymkode: 3fc13...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #49 Del Skrevet 19. oktober (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg tenker at hvordan folk velger å presentere seg selv, er helt opp til dem selv. Hvorfor ha et bilde av seg selv i en setting som ikke er naturlig for en? Hvorfor ha på en finskjorte når du aldri går i en, hvorfor gjøre slikt andre ber om når det er helt unaturlig for en. Jeg opplever slike innlegg som dette som et forsøk på å rakke ned på mennesker som ikke passer inn i en trang liten boks som passer en selv. Og det har ingenting for seg. Folk må gjerne synes at utvalget er for dårlig, men helt ærlig, er ikke utvalget godt nok? Trenger man flere 100 ekstra potensielle partnere? Holder det ikke med de 50 som er der? Anonymkode: 44739...a17 Føl hva du vil men det er ingenting i livet her som er gratis, det er ingenting som kommer servert til deg på et sølvfat bare fordi du er du. Alt krever en innsats, alt krever arbeid er du ikke villig til å jobbe for noe, så kan du ikke klage over resultatene. Å selge deg selv, å gi et godt førsteinntrykk, handler å fremstille deg selv som en god og stabil partner Det er nemlig førsteinntrykket som drar folk inn, også når man er ute. Bare at på disse appene er det enda viktigere å gjøre et godt førsteinntrykk Endret 19. oktober av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #50 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (26 minutter siden): Føl hva du vil men det er ingenting i livet her som er gratis, det er ingenting som kommer servert til deg på et sølvfat bare fordi du er du. Alt krever en innsats, alt krever arbeid er du ikke villig til å jobbe for noe, så kan du ikke klage over resultatene. Å selge deg selv, å gi et godt førsteinntrykk, handler å fremstille deg selv som en god og stabil partner Det er nemlig førsteinntrykket som drar folk inn, også når man er ute. Bare at på disse appene er det enda viktigere å gjøre et godt førsteinntrykk Nei, det er det du tar feil tenker jeg. Man vil finne en som liker en for den en er, ikke for den man later til å være. Alle kan late som de er noe annet enn de egentlig er, og det er dette de aller fleste gjør. På med masken, så vil man finne kjærligheten. Men jeg har funnet den flere ganger ved å bare være meg selv. Innsatsen jeg tenker flere burde legge inn er i seg selv, det indre fremfor det ytre. Men så er det ytre det enkleste å gjøre noe med. Derfor har vi i dag et hav av vakre skjønnheter uten personlighet av både mannlige og kvinnelige karakterer, og alt man tenker på er sex. Anonymkode: 44739...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #51 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Anonymkode: 4dca0...71d De slapp å få napp hos deg. Anonymkode: d7bba...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #52 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, det er det du tar feil tenker jeg. Man vil finne en som liker en for den en er, ikke for den man later til å være. Alle kan late som de er noe annet enn de egentlig er, og det er dette de aller fleste gjør. På med masken, så vil man finne kjærligheten. Men jeg har funnet den flere ganger ved å bare være meg selv. Innsatsen jeg tenker flere burde legge inn er i seg selv, det indre fremfor det ytre. Men så er det ytre det enkleste å gjøre noe med. Derfor har vi i dag et hav av vakre skjønnheter uten personlighet av både mannlige og kvinnelige karakterer, og alt man tenker på er sex. Anonymkode: 44739...a17 Sånt tenkte jeg da jeg var 13 år og, men så ble jeg voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #53 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d Kvinner er ikke noe bedre. Bare nevner det. Anonymkode: ffe45...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #54 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan man ikke heller dele en falske med yndlingsvinen på en koselig vinbar når man faktisk møtes? Man har mer behov for å se bilder av mannen enn bilder av vinflasken han foretrekker? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d Skjønner du ingenting? Han prøver å vise at han er en mann som drikker vin. Damer liker ofte vin, det trenger han ikke være et geni for å innse når han ser profiler. Han vil ha match, vinen er som hos damer en del av bildet. Dette er livet du får med meg, her er den kolsige vinen din. Forstår du nå? Den fordømte vinflaska er populær blandt dere, da får dere se zen av folk som drikker vin. Hvorfor du tror en profil bare har et bilde forstår jeg ikke. Jeg sier ikke du skal svipe på profiler med bare ei vinflaske i solnedgang. Har han ikke noen bilder av seg, forstår jeg problemet. Tåler du ikke et bilde av ei flaske, er det ditt problem. Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #55 Del Skrevet 19. oktober Menn burde ikke være på tinder. Det er en nedverdigende opplevelse. Møt damer på fritidsaktiviteter og ellers ute i det virkelige liv. Finnes masse bra damer som ikke bare er ute etter et ligg. Anonymkode: 3f746...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #56 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan trøste deg med at kvinner ikke er veldig mye bedre. Anonymkode: 1f437...72d Jeg lagde en mannlig profil og er uenig. Kvinner fyller ut info og skriver noe. OG tar gode bilder. Tenker ikke på de med filter på bildene Anonymkode: 98ca8...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #57 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner du ingenting? Han prøver å vise at han er en mann som drikker vin. Damer liker ofte vin, det trenger han ikke være et geni for å innse når han ser profiler. Han vil ha match, vinen er som hos damer en del av bildet. Dette er livet du får med meg, her er den kolsige vinen din. Forstår du nå? Den fordømte vinflaska er populær blandt dere, da får dere se zen av folk som drikker vin. Hvorfor du tror en profil bare har et bilde forstår jeg ikke. Jeg sier ikke du skal svipe på profiler med bare ei vinflaske i solnedgang. Har han ikke noen bilder av seg, forstår jeg problemet. Tåler du ikke et bilde av ei flaske, er det ditt problem. Anonymkode: 5a5c6...b3d Da kan han heller skrive det i profilen. At han liker å ta seg et glass vin. Eller ha et bilde AV SEG SELV med en glass i hånda… Men jeg er enig med at det er greit å få luka ut alle som driver med jakt og fiske. Og de med barn (uten ansiktet av barna selvfølgelig) Anonymkode: 98ca8...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #58 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at hvordan folk velger å presentere seg selv, er helt opp til dem selv. Hvorfor ha et bilde av seg selv i en setting som ikke er naturlig for en? Hvorfor ha på en finskjorte når du aldri går i en, hvorfor gjøre slikt andre ber om når det er helt unaturlig for en. Jeg opplever slike innlegg som dette som et forsøk på å rakke ned på mennesker som ikke passer inn i en trang liten boks som passer en selv. Og det har ingenting for seg. Folk må gjerne synes at utvalget er for dårlig, men helt ærlig, er ikke utvalget godt nok? Trenger man flere 100 ekstra potensielle partnere? Holder det ikke med de 50 som er der? Anonymkode: 44739...a17 Da må du lese om igjen hvis det er dette du har klart å få ut av det jeg skrev. Ts Anonymkode: 4dca0...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #59 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner du ingenting? Han prøver å vise at han er en mann som drikker vin. Damer liker ofte vin, det trenger han ikke være et geni for å innse når han ser profiler. Han vil ha match, vinen er som hos damer en del av bildet. Dette er livet du får med meg, her er den kolsige vinen din. Forstår du nå? Den fordømte vinflaska er populær blandt dere, da får dere se zen av folk som drikker vin. Hvorfor du tror en profil bare har et bilde forstår jeg ikke. Jeg sier ikke du skal svipe på profiler med bare ei vinflaske i solnedgang. Har han ikke noen bilder av seg, forstår jeg problemet. Tåler du ikke et bilde av ei flaske, er det ditt problem. Anonymkode: 5a5c6...b3d Greit nok hvis det var et par bilder av mannen også. Men det er det jo ikke. Anonymkode: 4dca0...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #60 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (12 minutter siden): Sånt tenkte jeg da jeg var 13 år og, men så ble jeg voksen. Og nå tenker du at du skal tilpasse deg andre fremfor å være deg selv? Kanskje du var visere da du var 13? Uten at jeg helt vet hva du tenker nå. Men la oss at jeg ved å være meg og presentere meg på et ærlig vis, som jeg er, tiltrekker meg en viss gruppe kvinner. Hvorfor skulle jeg da ikke lete blant dem, men heller fremstille meg på en «bedre» måte for å kunne tiltrekke meg noe «bedre»? Og hva er «bedre»? Er bedre en kvinne sol er slank og pen, full i sminke som går i høye hæler så ofte som mulig, som har store ambisjoner og ønsker om et stort hus og fin bil, en jobb hun vier mesteparten av tiden sin på, som kommer til å gjøre alt for å ta vare på utseende sitt ved hjelp av fillers, kanskje silikon når barna har kommet til verden. Eller er bedre en kvinne som setter fritid og tid med familien fremfor alt, har en jobb hun trives, naturlig vakker men ingen skjønnhetsmodell som alle menn ville snudd seg etter, som ikke er redd for å få skit under neglene, sover gjerne i telt, som tenker at opplevelser er viktigere enn det materielle, som er mer opptatt av et varmt og kjærlig hjem fremfor størrelsen. Osv osv. Jeg er enig i at man bør tilpasse seg det man ønsker å tiltrekke, men en slik tråd som dette tar ordet for at man ikke allerede gjør det. Så derfor sier jeg igjen, hvorfor klage på andres presentasjon av seg selv, når man fortsatt finner noen man liker? Hvorfor skal andre tilpasse seg deg så du kan like dem? Anonymkode: 44739...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå