AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Mannen er FN veteran, han var i Libanon på begynnelsen av 80 tallet. Dette er ingen hemmelighet, men heller ikke noe vi annonserer, men enkelte ganger så kommer det fram i samtaler med andre. Har lagt merke til at det første enkelte spør om er: "Har du skutt noen" eller "Har du drept noen" Litt merkelig å spørre om synes jeg da. Alle vet jo at de som reiser i tjeneste til et land i krig, vet jo at både skyting og drap kan skje, men andre har da ikke noe med det. Hva tenker dere, er det greit eller ikke greit å spørre om? Anonymkode: b7ff3...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): enkelte spør om er: "Har du skutt noen" eller "Har du drept noen" Dette må åpenbart være mindre begavede individer. Normale folk er vel ikke så uvitende og har så elendige sosiale evner? Anonymkode: 12117...b7c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette må åpenbart være mindre begavede individer. Normale folk er vel ikke så uvitende og har så elendige sosiale evner? Anonymkode: 12117...b7c Jeg synes ihvertfall det er dumt å spørre om. Tror nok ikke veteraner generelt er interessert i svare på det. En annen ting er at endel veteraner har opplevd traumer i løpet av tjenestetiden sin, å det er lite vits i at andre skal rippe opp i det. Ts Anonymkode: b7ff3...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Selvsagt kan det spørres om. Det toskete her er alt hemmelighetstullet rundt dette. Anonymkode: 14011...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 20.40): Mannen er FN veteran, han var i Libanon på begynnelsen av 80 tallet. Dette er ingen hemmelighet, men heller ikke noe vi annonserer, men enkelte ganger så kommer det fram i samtaler med andre. Har lagt merke til at det første enkelte spør om er: "Har du skutt noen" eller "Har du drept noen" Litt merkelig å spørre om synes jeg da. Alle vet jo at de som reiser i tjeneste til et land i krig, vet jo at både skyting og drap kan skje, men andre har da ikke noe med det. Hva tenker dere, er det greit eller ikke greit å spørre om? Anonymkode: b7ff3...c9b Klart folk lurer på det. Hele grunnen til at nordmenn melder seg til tjeneste i krigsområder er jo nettopp pga. muligheten til litt action. Anonymkode: 92e63...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober Faren min var også i Libanon på 80-tallet, og han har aldri opplevd at dette har vært et samtaletema sier han. Kanskje mannen din får slutte å mase om noe som er evig lenge siden hvis han ikke vil ha spørsmål om det? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 282e3...f95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 20.56): Jeg synes ihvertfall det er dumt å spørre om. Tror nok ikke veteraner generelt er interessert i svare på det. En annen ting er at endel veteraner har opplevd traumer i løpet av tjenestetiden sin, å det er lite vits i at andre skal rippe opp i det. Ts Anonymkode: b7ff3...c9b Har selv opplevd å få den slags spørsmål, og det første jeg tenker er at de som spør har litt dårlige sosiale antenner. Det er bare å overse spørsmålet, og snakke i vei om noe annet. De har ingenting med å snoke i fortiden på den måten, og han forteller om han føler for det (til nære venner eventuelt). Det er så mange som har behov for noe å sladre om, og en fjær blir ofte til fem høns (om ikke flere), så unnlat å gi dem informasjon. Anonymkode: 621a7...501 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå