GrønnNellik68 Skrevet 7. november #201 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 19.24): Jeg fikk nettopp lappen og har kjøpt meg en bil med ryggekamera, og jeg har også bare øvelseskjørt i biler med ryggekamera😅 Men det fikk meg til å tenke... hvordan i all verden klarte folk å rygge ordentlig før ryggekamera ble en greie? Jeg har alltid bare stolt på skjermen og føler at jeg hadde krasjet i noe uten den! 🤪 Anonymkode: 7d5aa...b06 Bruker speilene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #202 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 21.33): De klarer det. Her er du helt på viddene. Anonymkode: e875d...824 Nei, de klarer ikke det. Her hvor jeg bor er det veldig smal vei, og vi som bor her må stadig rygge. Det er veldig mange av den yngre garde som ikke kan rygge. Var en som omtrent klarte å sette seg på tvers i veien, da han skulle slippe seg litt tilbake til hvor det var litt breiere. Har også merket meg at mange av dem kjører veldig store biler. Anonymkode: 4a3b2...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #203 Del Skrevet 7. november Gidder ikke å bruke ryggekamera, slår også av alt av ulyder. Var både speil og bakrute før i tiden også. Anonymkode: 32695...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. november #204 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 19.24): Jeg fikk nettopp lappen og har kjøpt meg en bil med ryggekamera, og jeg har også bare øvelseskjørt i biler med ryggekamera😅 Men det fikk meg til å tenke... hvordan i all verden klarte folk å rygge ordentlig før ryggekamera ble en greie? Jeg har alltid bare stolt på skjermen og føler at jeg hadde krasjet i noe uten den! 🤪 Anonymkode: 7d5aa...b06 Du bruker speilene, og lærer deg størrelsen på bilen din. Av og til går man ut av bilen for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. november #205 Del Skrevet 9. november Før: Hodet, speilene på siden og speilet inne. Nå: Hodet, speilene på siden og ryggekameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #206 Del Skrevet 12 timer siden Hensatt skrev (På 18.10.2024 den 20.37): Speil har store dødsoner. Har du vindu bør du snu på hodet for å få full oversikt. Jepp. Jeg anser meg selv som svært stødig på å ryggeparkere vha speilene, men dreit meg skikkelig ut her om dagen. Jeg skulle parkere på enden av en rekke med parkerte bilder, siktet meg inn på den siste bilen i rekka (trodde jeg) og rygget pent og pyntelig mens jeg kikket nøye i speilene (mest sidespeilene) for å plassere meg pent ved siden av bilen. Plutselig kjente jeg at jeg rygget på noe, og skjønte ingenting. Kikket igjen i alle speilene uten å se noe. Først da jeg strakk litt mer på halsen og så i speilet bakover, og dobbeltsjekket ved å snu meg og se bakover så jeg en bil. Jeg hadde altså prestert å rygge rett bak på den bilen som egentlig sto ytterst på rekka. Den vistes ikke i det hele tatt i speilene. Selvsagt dritflaut å gjøre noe så dumt, og spesielt når man er godt voksen og har blitt god på å ryggeparkere selv på smale parkerinsplasser... Kommer ikke til å parkere der flere ganger på veldig lenge, for å si det sånn. Skikkelig walk of shame for å finne bileieren. Heldigvis tok han det med fatning og var bare glad til at jeg sa ifra. Skulle gjerne ønsket at jeg hadde ryggekamera den dagen, for da hadde jeg kanskje slippet å drite meg så til de grader ut... Anonymkode: 128bc...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå