AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Datteren våres selger doruller for håndballen. Hun var hos meg og ringte rundt til familie på begge sider(vi er skilt). Det var mange som ville ha, blir vel 2 fulle biler. sender jeg vipps krav og legger inn bestilling for alle eller kun for min familie? Også må far ordne alt på sin side? vi skal jo hente varene hver for oss, så tenker det er mest ryddig at vi gjør for vår egen familie. også har far før sneket seg unna henting, da han plutselig ikke kunne sist når vi fikk tid for henting. Så da måtte jeg hente alt. så litt redd for at han skal snike seg unna igjen og dytte alt på meg Er vel ikke naturlig at jeg skal gjøre alt? Eller hvordan gjør dere det? datteren vår er 15, hvis noen lurer Anonymkode: d8fc4...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Del Skrevet 18. oktober Det du gjør er at du bestiller, betaler og henter de dorullene du og din datter skal selge. Hva han gjør med sine, er ikke noe du verken trenger å tenke på, ha oversikt over, eller ordne med. Ikke gjør hans problemer til dine, dere er jo skilt! Og ikke la noen innbille deg at en ekskone skal ordne opp for sin fraskilt mann. Du har like mye ansvar for han som faren til klassekompisen til datteren din. Anonymkode: b4ead...1df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Del Skrevet 18. oktober Vi ordner for hver våre familier. Sist hentet jeg alt, så hentet han sitt hjemme hos meg. Sendte med det som var på veien hans vi hadde solgt så han kunne levere det også. jeg leverer ikke ut alt nei Anonymkode: 58f6a...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #4 Del Skrevet 18. oktober Dere ordner jo før deres datter. om klubben skal forholde seg til to bestillinger for alle barn som har skilte foreldre blir det jo fryktelig mye ekstrajobb. Altså - dere sender inn en bestilling, også kan dere enten fordele når dere henter, eller en henter også kommer den andre forelderen hjem til den som har hentet for å hente sin del. Anonymkode: 5178e...f6b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Del Skrevet 18. oktober Barnet har EN bestilling. Så må dere foreldre ordne opp dere i mellom, det praktiske og økonomiske . Dere får hente annenhver gang feks. Barnet har EN innbetaling til klubben. En sv foreldrene betaler, den andre vippser til den andre. Jeg er dugnadsansvarlig i en håndballklubb med nesten tretti lag. Slik gjør vi det her med dorull- og loddsalg. og dette tror jeg er helt vanlig. Anonymkode: 4191b...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Del Skrevet 18. oktober Send en bestilling, betal alt sammen, gjør opp dere i mellom og så tar han med seg ved henting eller du ved levering. Det er din egen datter sin hobby det er snakk om her, og da får det være måte på hvor mye petimeter man trenger å være på ting… Anonymkode: addf0...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober En av oss betaler inn, den ene vippser da den andre. Og en henter og avleverer hos den andre, så deler vi deretter ut til respektive familie/venner. Her betalte jeg inn alt sist og far fikk leveringen og kjørte det som var til meg/mine hit. Så ordnet vi videre levering hver for oss. Anonymkode: b45dc...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå