Gå til innhold

Jeg sov over hos min bestevenn som jeg har gjort mange ganger før men i natt så våknet jeg av at han begynte å penetrere meg i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg sov over hos han da vi hadde fri fra skolen i dag og skulle være hos han til søndag, vi har overnattet veldig mye sammen både jeg hos han og han hos meg. Vi har hatt et veldig godt vennskapsforhold og han er den desidert beste vennen jeg har/hadde før dette skjedde. Vi har som alle andre i vår omgangskrets snakket mye om sex og slikt og han har vært åpen til meg om at han har vært bifil lenge før han sa det til familie og andre venner. Selv er jeg heterofil og har aldri før hatt en følelse eller mistanke for at han er interessert i meg seksuelt. Jeg ble derfor ekstremt redd når jeg våknet av at han puttet penisen sin inni meg, ble nesten lammet i kroppen og følte ikke jeg klarte å gjøre eller si noe før det hadde gått en stund. Han spurte meg om jeg likte det i det jeg våknet av det men husker ikke hva jeg sa eller gjorde før etter en stund og da var han i sin egen seng mens jeg lå på madrassen min på gulvet. Jeg sto da med en gang opp tok på meg klærne og gikk ut uten å si noe som helst og har ikke snakket med han etter det. Han har ringt meg og skrevet beklager på snap men jeg har ikke svart og tror aldri jeg noen gang vil snakke med han igjen etter dette. Jeg er nå redd for om han har gjort ting tidligere som jeg ikke vet om når jeg sov eller om han har mange bilder og slik av meg, jeg er veldig stresset og vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette til mamma og pappa. Har fått mange spørsmål om hva som er galt de ser noe har skjedd men jeg har bare sakt ingen ting. Hva skal jeg gjøre hvis han har mange bilder av meg og hvordan skal jeg vite om han har det eller ikke og redd for at han har gjort mye med meg jeg ikke vet

Anonymkode: 49f81...fb2

Hvor lenge siden er det? Hvis du får helsehjelp så tar de prøver av deg. Ta bilder av alt han skriver til deg der han beklager. Hvis du gjør disse to tingene så er sjansen stor for at han blir dømt. 

Anonymkode: bb341...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvordan skal jeg fortelle det til mamma og pappa? Synes det er flaut å si og redd for hvordan de vil reagere. Vi er begge 13 år

Anonymkode: 49f81...fb2

Du skriver veldig godt for å være 13år.

Si det til mamma og pappa! Og oppsøk helsehjelp så de får tatt prøver av deg så de finner hans DNA.

Har han skrevet meldinger så ta screenshot, skjermopptak osv. Hvis han ringer deg så tar du opptak av samtalen! Viktig bevismateriale der!

Det er ingen god måte og si det til dine foreldre på, bare gjør det på en måte. De vil kanskje reagere sterkt, men det er bare fordi de elsker deg og vil hjelpe deg. ❤️

Anonymkode: bb341...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge siden er det? Hvis du får helsehjelp så tar de prøver av deg. Ta bilder av alt han skriver til deg der han beklager. Hvis du gjør disse to tingene så er sjansen stor for at han blir dømt. 

Anonymkode: bb341...c76

Han er 13 år. Noe å ta i betraktning ang anmeldelse. Det blir vel barnevernet som gir han noe oppfølging bare? Sad but true. Men absolutt, ta uansett vare på alt av bevis uansett hvordan du tar dette videre. Du må vekk fra gutten. Går han i klassen? Du må fortelle til voksen. Overgrepsmottak og foreldre. 

Anonymkode: 6e295...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må definitivt fortelle dette til dine foreldre og hans foreldre. Han må forstå hvor galt det er.

Men samtidig bør man ikke glemme at han er 13 år gammel og det er en grunn til at den kriminelle lavalder er på 15 år. På den alderen har mange gutter lav impulskontroll og en dårlig forstålse for samtykke.

Han kommer uansett ikke til å bli straffet og å se en anmeldelse mot han føre til ingenting kan være kontraproduktivt. Så hvis foreldrene hans tar ordentlig tak i denne saken så ville jeg ikke involvert politiet.

Anonymkode: 3689a...be2

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor lenge siden er det? Hvis du får helsehjelp så tar de prøver av deg. Ta bilder av alt han skriver til deg der han beklager. Hvis du gjør disse to tingene så er sjansen stor for at han blir dømt. 

Anonymkode: bb341...c76

En 13 åring blir ikke dømt!

Overgriperen blir sikkert fulgt opp av barnevernet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg sov over hos han da vi hadde fri fra skolen i dag og skulle være hos han til søndag, vi har overnattet veldig mye sammen både jeg hos han og han hos meg. Vi har hatt et veldig godt vennskapsforhold og han er den desidert beste vennen jeg har/hadde før dette skjedde. Vi har som alle andre i vår omgangskrets snakket mye om sex og slikt og han har vært åpen til meg om at han har vært bifil lenge før han sa det til familie og andre venner. Selv er jeg heterofil og har aldri før hatt en følelse eller mistanke for at han er interessert i meg seksuelt. Jeg ble derfor ekstremt redd når jeg våknet av at han puttet penisen sin inni meg, ble nesten lammet i kroppen og følte ikke jeg klarte å gjøre eller si noe før det hadde gått en stund. Han spurte meg om jeg likte det i det jeg våknet av det men husker ikke hva jeg sa eller gjorde før etter en stund og da var han i sin egen seng mens jeg lå på madrassen min på gulvet. Jeg sto da med en gang opp tok på meg klærne og gikk ut uten å si noe som helst og har ikke snakket med han etter det. Han har ringt meg og skrevet beklager på snap men jeg har ikke svart og tror aldri jeg noen gang vil snakke med han igjen etter dette. Jeg er nå redd for om han har gjort ting tidligere som jeg ikke vet om når jeg sov eller om han har mange bilder og slik av meg, jeg er veldig stresset og vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette til mamma og pappa. Har fått mange spørsmål om hva som er galt de ser noe har skjedd men jeg har bare sakt ingen ting. Hva skal jeg gjøre hvis han har mange bilder av meg og hvordan skal jeg vite om han har det eller ikke og redd for at han har gjort mye med meg jeg ikke vet

Anonymkode: 49f81...fb2

ett bevis på at menn og damer aldri kan kun være venner i mitt hode. 

Anonymkode: 72879...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må definitivt fortelle dette til dine foreldre og hans foreldre. Han må forstå hvor galt det er.

Men samtidig bør man ikke glemme at han er 13 år gammel og det er en grunn til at den kriminelle lavalder er på 15 år. På den alderen har mange gutter lav impulskontroll og en dårlig forstålse for samtykke.

Han kommer uansett ikke til å bli straffet og å se en anmeldelse mot han føre til ingenting kan være kontraproduktivt. Så hvis foreldrene hans tar ordentlig tak i denne saken så ville jeg ikke involvert politiet.

Anonymkode: 3689a...be2

Jo synspoletiet bør involveres, hvertfall i en samtale for at han skal forstå alvoret. Er ikke sikkert det blir forstått med bare foreldre.

Anonymkode: 0fa5c...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

ett bevis på at menn og damer aldri kan kun være venner i mitt hode. 

Anonymkode: 72879...b98

De er gutter begge 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...