Gå til innhold

Jeg sov over hos min bestevenn som jeg har gjort mange ganger før men i natt så våknet jeg av at han begynte å penetrere meg i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sov over hos han da vi hadde fri fra skolen i dag og skulle være hos han til søndag, vi har overnattet veldig mye sammen både jeg hos han og han hos meg. Vi har hatt et veldig godt vennskapsforhold og han er den desidert beste vennen jeg har/hadde før dette skjedde. Vi har som alle andre i vår omgangskrets snakket mye om sex og slikt og han har vært åpen til meg om at han har vært bifil lenge før han sa det til familie og andre venner. Selv er jeg heterofil og har aldri før hatt en følelse eller mistanke for at han er interessert i meg seksuelt. Jeg ble derfor ekstremt redd når jeg våknet av at han puttet penisen sin inni meg, ble nesten lammet i kroppen og følte ikke jeg klarte å gjøre eller si noe før det hadde gått en stund. Han spurte meg om jeg likte det i det jeg våknet av det men husker ikke hva jeg sa eller gjorde før etter en stund og da var han i sin egen seng mens jeg lå på madrassen min på gulvet. Jeg sto da med en gang opp tok på meg klærne og gikk ut uten å si noe som helst og har ikke snakket med han etter det. Han har ringt meg og skrevet beklager på snap men jeg har ikke svart og tror aldri jeg noen gang vil snakke med han igjen etter dette. Jeg er nå redd for om han har gjort ting tidligere som jeg ikke vet om når jeg sov eller om han har mange bilder og slik av meg, jeg er veldig stresset og vet ikke hvordan jeg skal fortelle dette til mamma og pappa. Har fått mange spørsmål om hva som er galt de ser noe har skjedd men jeg har bare sakt ingen ting. Hva skal jeg gjøre hvis han har mange bilder av meg og hvordan skal jeg vite om han har det eller ikke og redd for at han har gjort mye med meg jeg ikke vet

Anonymkode: 49f81...fb2

  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell dette til foreldrene dine. Her er det begått et overgrep. 

Anonymkode: aab77...000

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Prøv å snakk med foreldrene dine. Dette er voldtekt!

Anonymkode: b570c...268

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Du bør prate med noen. Er overgrep det du har blitt utsatt for. Bør anmeldes

Anonymkode: acfcc...385

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en voldtekt. Håper du har noen å snakke med som kan støtte deg. Tenker også anmeldelse. 

Anonymkode: cd4d9...046

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er alvorlig overgrep som de andre skriver. Håper det går bra med deg. Så fint du skrev her. Dette må du få ut av systemet. Enten om det er å snakke med  mammma, helsesøster, politiet. Viktig at du bearbeidet dette. At du skrev her er et skritt på veien. 

Anonymkode: 6e295...3c5

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med et overgrepsmottak. De kan gi deg god veiledning og oppfølging, og du trenger ikke bestemme deg nå om du vil anmelde eller ikke. Men første skritt: ring dem for en veiledende prat.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vanskelig å si ordene til foreldrene dine, så vis de dette! 

Anonymkode: 6e295...3c5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg fortelle det til mamma og pappa? Synes det er flaut å si og redd for hvordan de vil reagere. Vi er begge 13 år

Anonymkode: 49f81...fb2

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er vanskelig å si ordene til foreldrene dine, så vis de dette! 

Anonymkode: 6e295...3c5

👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan skal jeg fortelle det til mamma og pappa? Synes det er flaut å si og redd for hvordan de vil reagere. Vi er begge 13 år

Anonymkode: 49f81...fb2

Start med å si for eksempel "Mamma, jeg må fortelle deg om noe vanskelig som skjedde da jeg sov over hos ***", jeg tror det blir lettere å finne ut hva du skal si når du først har kommet i gang. 

Håper det går bra med deg ❤️ 

Anonymkode: 9b735...407

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skal jeg fortelle det til mamma og pappa? Synes det er flaut å si og redd for hvordan de vil reagere. Vi er begge 13 år

Anonymkode: 49f81...fb2

Forstår det føles flaut.  Men dette er så alvorlig og vil følge deg videre. Og viktig å få rett hjelp. Hilsen en som selv har opplevd overgrep.

Vet hvor vanskelig det er,men det vil bare tynge deg og bli en vondt klump som bare vil vokse.

Så vær så snill å prat med foreldrene dine eller en annen voksen person du stoler på❤️

Anonymkode: acfcc...385

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan skal jeg fortelle det til mamma og pappa? Synes det er flaut å si og redd for hvordan de vil reagere. Vi er begge 13 år

Anonymkode: 49f81...fb2

Vis dette innlegget og si at du har skrevet det

Anonymkode: b570c...268

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig  både for deg og denne gutten at dette blir tatt tak i. Han må lære at dette IKKE er ok, sånn at han ikke gjør det med noen andre. 

Anonymkode: d5e05...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagre/screenshot alt han har skrevet til deg om dette. I tilfelle så er det veldig fint å ha bevis.

Anonymkode: 9dd71...faa

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ikke våknet av det før?

Anonymkode: 22a54...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at 13 åringer, viste om ordet penetrere.....

Anonymkode: 6775f...127

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en god opplevelse for deg, men det blir lettere å bære dette om du snakker med en voksen du stoler på. Jeg håper du kam snakke med mammaen din! Om du ikke orker å snakke med henne, så hvis henne hva du har skrevet her. 

 

Dere bør ta kontakt med nærmeste overgrepsmottak. 

Anonymkode: 0d0db...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan, ta vare på beklagelse og fortell det til noen, dette må helst anmeldes.

Stakkars, føler med deg 😔 Bra du dro der ifra.

Anonymkode: 0fa5c...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...