LeneXCII Skrevet 19. oktober 2024 #61 Del Skrevet 19. oktober 2024 Maleficenta skrev (3 minutter siden): Syns det er finere når de er litt spisse/runde i ikke alt for mye lengde. Ser mer naturlige ut. Ingen har naturlig firkantede negler. Men vet det var en periode at det var helt feil å ikke ha slike negler som fra det bildet du viste Men de trenger jo ikke se ekte ut når de ikke er det, eller..? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. oktober 2024 #62 Del Skrevet 19. oktober 2024 LeneXCII skrev (4 minutter siden): Men de trenger jo ikke se ekte ut når de ikke er det, eller..? 🤪 Trodde poenget var at det skulle se naturlig ut bare penere. Er vanskelig å få ordentlige negler til å se like fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #63 Del Skrevet 20. oktober 2024 Fine. Ikke fine. Anonymkode: aa1e4...3d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. oktober 2024 #64 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fine. Ikke fine. Anonymkode: aa1e4...3d5 Enig! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. oktober 2024 #65 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fine. Ikke fine. Anonymkode: aa1e4...3d5 Æsj bare tenker på alle bakteriene bak de neglene. Bæh blir helt kvalm av å se på det der. Ikke fint nei. Fullstendig enig. Men ikke enig i at det var fint på øverste bildet. Hadde de vært kortere hadde det vært litt fint men de er alt for lange Endret 21. oktober 2024 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. oktober 2024 #66 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 18.40): De to øverste eksemplene er mye bedre enn de to nederste synes jeg Anonymkode: b44e9...4cb Syns det øverste og nederste var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #67 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fine. Ikke fine. Anonymkode: aa1e4...3d5 Er for tykke negler på de øverste og de ser for «butch» ut. De nederst er mye mer feminine og negleformen får fingrene til å se lengre ut. Anonymkode: 0709c...e48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #68 Del Skrevet 21. oktober 2024 Maleficenta skrev (13 timer siden): Æsj bare tenker på alle bakteriene bak de neglene. Bæh blir helt kvalm av å se på det der. Ikke fint nei. Fullstendig enig. Men ikke enig i at det var fint på øverste bildet. Hadde de vært kortere hadde det vært litt fint men de er alt for lange Neglbørste og god håndhygiene. Synes spesielt menn har ganske mye synlig dritt bak stump neglene sine. Tenk på all den usynlige dritten i tillegg. Korte negler er ikke et synonym med god håndhygiene. Anonymkode: 38fcd...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #69 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Neglbørste og god håndhygiene.Korte negler er ikke et synonym med god håndhygiene. Anonymkode: 38fcd...916 Jeg følger anbefalingen om å vaske hendene med såpe i 30-40 sekunder. Gjennomsnitt for meg i en dag er over 60 ganger med såpe. Ekte negler. Vasker du @Maleficenta og du @LeneXCII hendene deres i 30-40 sekunder med såpe hver gang dere vasker dem? Anonymkode: 0709c...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. oktober 2024 #70 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg følger anbefalingen om å vaske hendene med såpe i 30-40 sekunder. Gjennomsnitt for meg i en dag er over 60 ganger med såpe. Ekte negler. Vasker du @Maleficenta og du @LeneXCII hendene deres i 30-40 sekunder med såpe hver gang dere vasker dem? Anonymkode: 0709c...e48 Jeg har ekte negler jeg og altså. Takler ikke lange negler og ja jeg gjør det. Vasker henda skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #71 Del Skrevet 22. oktober 2024 Honey Dew skrev (På 18.10.2024 den 17.44): Nei, det går fint. Vi bruker faktisk godt med papir når vi tørker oss. Ja man finner teknikken. Vasker neglene med neglebørste også. Anonymkode: 09f77...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. oktober 2024 #72 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Neglbørste og god håndhygiene. Synes spesielt menn har ganske mye synlig dritt bak stump neglene sine. Tenk på all den usynlige dritten i tillegg. Korte negler er ikke et synonym med god håndhygiene. Anonymkode: 38fcd...916 Det er masse bakterier der likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #73 Del Skrevet 22. oktober 2024 Dette er forsket på og det er ikke bevist at det er flere mikroorganismer på gele negler. Det studien kom frem til er at gele negler er vanskeligere å rengjøre med sprit og antibac gel, som er vesentlig for de som jobber i helsevesenet men irrelevant for vanlige folk med god håndhygiene. Mange dropper neglebørste og slurver med håndvasken. Det er der problemet ligger. Anonymkode: 38fcd...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. oktober 2024 #74 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vasker du @Maleficenta og du @LeneXCII hendene deres i 30-40 sekunder med såpe hver gang dere vasker dem? Hvorfor spør du om dette? Er du usikker på om jeg klarer å ta meg av min egen hygiene, i så fall synes du er ganske frekk. Har du ellers kun behov for å markere deg så synes jeg du skal gjøre det på en annen mindre anklagende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #75 Del Skrevet 22. oktober 2024 LeneXCII skrev (6 timer siden): Hvorfor spør du om dette? Er du usikker på om jeg klarer å ta meg av min egen hygiene, i så fall synes du er ganske frekk. Har du ellers kun behov for å markere deg så synes jeg du skal gjøre det på en annen mindre anklagende måte. Fascinerende at du ikke tåler min mening. Virker som du tror at ikke evner til å vaske neglene selv. Mine er snart to cm, og jeg klarer absolutt det samme som deg. Anonymkode: 0709c...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå