Gå til innhold

Falske, lange negler..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert upopulær mening men.. Er det bare meg som HATER lange, spisse og kunstige negler på unge jenter og damer? Syns det er så jævlig stykt!! Det er faktisk noe av det styggeste jeg ser! Det må da også være skadelig for neglene i det lange løp, uhygienisk og veldig upraktisk! Nei fysj! Velstelte negler er noe annet, men disse unormal lange i alle regnbuens farger, nei nei nei! 🙂↔️🙂↔️

Anonymkode: 5f321...915

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra folk har ulik smak. Verden hadde blitt kjedelig hvis alle likte akkurat det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med fargerik neglelakk. 

Men sånne tykke negler ser helt jævlig ut, skjønner ikke at så mange ønsker det. 

Anonymkode: d978a...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke lange spisse negler er noe fint i det hele tatt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker jo som alle liker det, da så utrolig mange har det.. jeg er tydeligvis «kjærringa mot strømmen» her😅 Har forresten sett pleiepersonell ha det i hjemmesykepleien. Trodde ikke dette var lov der jeg, kan jo skrape opp folk med sånne klør.. for ikke å snakke om hvor uhygienisk det er🤢 

Anonymkode: 5f321...915

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig. JJeg liker neglelakk på naturlige negler, men kunstige negler ser jo nettopp kunstig ut og det krever at personen har en helhetlig stil som passer til det for at jeg synes det er fint. 

Anonymkode: 3748d...295

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke pent med lange negler.

Falsk.jpg.73e7268889a820d48d855cad13163bb0.jpg

Anonymkode: bc624...cab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Sikkert upopulær mening men.. Er det bare meg som HATER lange, spisse og kunstige negler på unge jenter og damer? Syns det er så jævlig stykt!! Det er faktisk noe av det styggeste jeg ser! Det må da også være skadelig for neglene i det lange løp, uhygienisk og veldig upraktisk! Nei fysj! Velstelte negler er noe annet, men disse unormal lange i alle regnbuens farger, nei nei nei! 🙂↔️🙂↔️

Anonymkode: 5f321...915

Unge kvinner mener du?

Hvorfor tror du at din mening har noe å si? Vil de unge kvinners og andre kvinners meninger om deg ha noe å si for hva du velger å gjøre?

Anonymkode: 131bb...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Unge kvinner mener du?

Hvorfor tror du at din mening har noe å si? Vil de unge kvinners og andre kvinners meninger om deg ha noe å si for hva du velger å gjøre?

Anonymkode: 131bb...db7

Jeg tror ikke det.. har jeg sakt at jeg tror det? Det jeg tror er nok at de aller fleste driter i hva jeg eller noen her inne syns og gjør som der bruker. JEG syns bare ikke det er noe fint, og skjønner ikke helt greia med det. Jeg har venninner som har disse «klørne» og syns de hadde vært sååå mye finere uten, men det gjør jo selvfølgelig som de vil. 

Anonymkode: 5f321...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke det.. har jeg sakt at jeg tror det? Det jeg tror er nok at de aller fleste driter i hva jeg eller noen her inne syns og gjør som der bruker. JEG syns bare ikke det er noe fint, og skjønner ikke helt greia med det. Jeg har venninner som har disse «klørne» og syns de hadde vært sååå mye finere uten, men det gjør jo selvfølgelig som de vil. 

Anonymkode: 5f321...915

Men hvorfor tenker at du at det er så viktig at du sier din mening om det? Har du virkelig ikke bedre ting å bruke tiden og energien din på?

Anonymkode: 131bb...db7

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har forresten sett pleiepersonell ha det i hjemmesykepleien. Trodde ikke dette var lov der jeg, kan jo skrape opp folk med sånne klør.. for ikke å snakke om hvor uhygienisk det er🤢

Jeg må skrive avvik på sånt flere ganger i uken. De unge synes åpenbart at eget utseende er viktigere enn at syke og eldre får forsvarlig helsehjelp. Jeg kan ikke bruke en med sånne negler til å skifte bleier, bistå med kroppsvask/dusjing, påkledning osv. Nettopp fordi det blir liggende bakterier på neglene, og så risper de opp pasientene med neglene, og under huden kommer det da bakteriene fra avføringen til den forrige pasienten. Disse ansatte er derfor helt ubrukelige så lenge de har på slike pålimte skadeinstrumenter. 

Anonymkode: 755d0...c30

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men hvorfor tenker at du at det er så viktig at du sier din mening om det? Har du virkelig ikke bedre ting å bruke tiden og energien din på?

Anonymkode: 131bb...db7

Dette er jo et forum hvor man kan dele tanker og meninger, er det ikke det da? Mange her inne som sier sin mening om noe eller noen. Og det er jo akkurat det samme du gjør akkurat nå, du bruker jo din tid og energi på å svare meg… du har vel kanskje ikke så mye bedre å finne på du heller da, eller? 

Anonymkode: 5f321...915

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg må skrive avvik på sånt flere ganger i uken. De unge synes åpenbart at eget utseende er viktigere enn at syke og eldre får forsvarlig helsehjelp. Jeg kan ikke bruke en med sånne negler til å skifte bleier, bistå med kroppsvask/dusjing, påkledning osv. Nettopp fordi det blir liggende bakterier på neglene, og så risper de opp pasientene med neglene, og under huden kommer det da bakteriene fra avføringen til den forrige pasienten. Disse ansatte er derfor helt ubrukelige så lenge de har på slike pålimte skadeinstrumenter. 

Anonymkode: 755d0...c30

De burde vært pålagt å klippe neglene/ta de av for å få lov til å jobbe. Skulle vært mye strengere!  

Anonymkode: 5f321...915

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange negler er såå fint! Men mange av denne acryl dritten ser ikke bra ut, tykk lange plast negler....

Tror mange som legger negler mangler erfaring eller at de ikke kan legge negler. Der ligger problemet.

Anonymkode: 739d1...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker det heller ikke, men så vet jeg heller ikke så mye om mote, så jeg sier ikke noe.  Det jeg lurer på, er hvordan de klarer å gjøre noe når neglene er i veien.  Jeg har latt neglene gro av og til, pusset og lakket, men det går inntil en grense hvor jeg ikke orker mer, for de gjør det fryktelig vanskelig med alt praktisk i tillegg til å holde det rent.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor tenker at du at det er så viktig at du sier din mening om det? Har du virkelig ikke bedre ting å bruke tiden og energien din på?

Anonymkode: 131bb...db7

Du sitter på et forum og sier DIN mening. Alle andre har lik rett til å si sin mening om det som diskuteres og snakkes om i tråder. Selv når det gjelder negler....

Anonymkode: c376c...10b

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er fint med fargerik neglelakk. 

Men sånne tykke negler ser helt jævlig ut, skjønner ikke at så mange ønsker det. 

Anonymkode: d978a...ac2

Folk vil ha det fordi det sitter bom fast lenge. Man slipper styre så ofte som med tradisjonell neglelakk. Vanlig neglelakk skaller av så fort og ser raskt stygt og ustelt ut. Derfor liker folk gel negler og gel lack.

Anonymkode: 38fcd...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De burde vært pålagt å klippe neglene/ta de av for å få lov til å jobbe. Skulle vært mye strengere!  

Anonymkode: 5f321...915

Når det er så ekstrem mangel på helsepersonell tror jeg ikke ledelsen har anledning til å sende hjem personale når de allerede sliter med å ha nok ansatte på jobb.

Anonymkode: 38fcd...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...