AnonymBruker Skrevet 19. oktober #61 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Akkurat på Tinder er det selvsagt utseendet. Jeg fikk bokstavelig talt null likes fra norske kvinner sist jeg var på der. Det til tross for representative bilder og godt utfylt profil. Stort klarere avvisning på grunnlag av utseende kommer man ikke. Det er selvsagt ikke godt for selvtilliten, selv om jeg likevel synes jeg ser ok ut selv. Jeg synes mange kvinner er fantastiske, og min beste venn er kvinne. Det er ikke mulig å komme lenger unna en kvinnehater, men det er jo ikke personlige egenskaper som er problemet på Tinder. Det hjelper ikke å skrive om egenskaper som isolert sett er positive og som kvinner sier de ser etter, når det ikke er på det grunnlaget man vurderes. Igjen, her er det snakk om Tinder, ikke generelt. Anonymkode: 76df3...2ce Det er utrolig lite som skal til før en profil er uaktuell i utstråling. Nok til at en mann er for sprek, ikke ser i kameraet, smiler med døde øyne, virker for bra eller på en måte som du tenker gjør at du ikke kan slappe av, annen personlighet enn det som passer din selv om han er en fin mann, har en annen livstil fra at han er jeger, yo eller vingår type, ser ut som han er en player, virker alvorlig, virker for søt. Det kan handle om utsendet, men vi mennesker ser jo etter utrolig mange tegn og i mange tilfeller er utsendet helt nøytralt. Sjelden jeg aktivt tenker negativt om noens utsendet, også litt sjelden at jeg tenker øyeblikkelig positivt, som begge er subjektive grupper for oss også utifra hvilken utstråling det utsendet har. Dette er en overfladisk bemerkning, men jeg syns en skuespiller i serien awkward var kjekk før da jeg var yngre. Men når jeg så instaen hans i senere tid, det er synd men personligheten er alt for feil til at jeg noen sinne kunne ha likt han, om han så i en utrolig verden hadde vært interisert i ei tilfeldig og litt rarere enn alminnelig norsk dame. Han fremstår som super dritsekk og ganske kvalm 😅 Fortsatt kjekk, men nei. Kroken på døra. Antyder ikke at du er kvalm, men det er ikke sikkert det er ansiktet ditt. Det kan være bakgrunnen på et bilde, utrykket, noe du skriver som at du skriver serriøs men åpen for kortvarig/tar det som det kommer- øyeblikkelig useriøst for store mengder damer. Anonymkode: 86ec4...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #62 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Oh. Nå har jeg lært noe nytt. Jeg har blitt fuckzonet. Anonymkode: 61259...8dc Tror nok 99,99% av menn som er i friendzone, ville foretrukket å være i fuckzone.. Anonymkode: fef1b...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #63 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror nok 99,99% av menn som er i friendzone, ville foretrukket å være i fuckzone.. Anonymkode: fef1b...a6c Dere velger frivillig å reke rundt damer som ikke liker dere på den måten. Avslutt vennskapet å gå videre om det er så trist, dere kaster bort livet og det er sikkert ukomfortabel for dem også som ikke ønsker mer enn vennskap. Serriøs, hva hadde du sakt til meg om jeg helt frivillig valgte å være venn med en mann som ikke føler noe? Ingen kan tvinges, så har du sakt han er en dust eller? Folk må få bestemme over egen kropp. Anonymkode: 86ec4...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 19. oktober #64 Del Skrevet 19. oktober (endret) . Endret 6. november av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #65 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse. Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Anonymkode: 359c7...8a5 50 % av menn i Norge er 180 cm. Anonymkode: ef012...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #66 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tror nok 99,99% av menn som er i friendzone, ville foretrukket å være i fuckzone.. Anonymkode: fef1b...a6c Ingen vil vel velge å bli avvist av noen man har hatt sex med og er forelsket i....Det er like vondt for menn som for kvinner. Selv om det neppe er gøy å bli generelt avvist, så kan en ihvertfall si til seg selv: om bare kvinner møtte meg og jeg fikk en sjanse! Anonymkode: ef012...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #67 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse. Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂 Anonymkode: 359c7...8a5 Jeg er kvinne og er 180, så for meg så trenger jeg en mann på min høyde. En mann ønsker nok heller ikke en dame som er feks 15 cm høyere enn han? Anonymkode: 34baa...dee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 19. oktober #68 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er kvinne og er 180, så for meg så trenger jeg en mann på min høyde. En mann ønsker nok heller ikke en dame som er feks 15 cm høyere enn han? Anonymkode: 34baa...dee Noen menn ønsker ikke det. For andre spiller det null rolle, og for enkelte er det endog positivt. Generaliseringer er sjelden tingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #69 Del Skrevet 19. oktober Internett har ødelagt dating. Hadde jeg ikke vært gift hadde jeg ikke giddet å prøve online dating engang. Anonymkode: 09b35...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 19. oktober #70 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne og er 180, så for meg så trenger jeg en mann på min høyde. En mann ønsker nok heller ikke en dame som er feks 15 cm høyere enn han? Anonymkode: 34baa...dee Dette er veldig individuelt. Jeg som er en liten tass på 175 har ikke matchet med damer som er høyere enn meg, det er ikke min preferanse. Men jeg har fått likes fra flere damer opp mot 180, så det finnes åpenbart damer som ikke er så opptatt av høyde på mannen. Evt. har de bare sett bilder og bio og oversett høydeinfo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #71 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne og er 180, så for meg så trenger jeg en mann på min høyde. En mann ønsker nok heller ikke en dame som er feks 15 cm høyere enn han? Anonymkode: 34baa...dee Det vanlige er nok å ønske rundt 14 cm i høydeforskjell, som er forskjellen i snitt mellom kvinner og menn. Men jeg som kvinne på 170 cm har hatt kjærester på 160-184 cm. Så jeg var 10 cm høyere enn han laveste. Anonymkode: ef012...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #72 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (9 timer siden): Det handler om tilgjengeligheten. Før så måtte man jobbe sammen for å oppnå noe, men nå er muligheten så mange at folk jakter etter perfeksjon som ikke eksisterer. Dessuten tror jeg mange glemmer folkeskikk. Hadde du løpt rundt på gata og spurt ukjente damer om de vil pule? Nei? Men plutselig tøff på Tinder. 🙈 Sukk. (Ikke ment til deg asså.. bare et lite hjertesukk over manglende folkeskikk på Tinder) En del av meg forstår at mange menn holder på slik. Selv har jeg vært såpass nedtrykt av hvordan Tinder har vært, hva jeg har opplevd fra flere damer der inne, at jeg har gjort det samme. Det har vært noe jeg har måtte oppdage selv og bli bevisst på for å endre. For min del har slik oppførsel vært en slags reaksjon på mye frustrasjon på den behandlingen jeg selv har blitt utsatt for. Det er ikke en oppførsel jeg prøver å rettferdiggjøre, men en forklaring på hvorfor Tinder til tider har fått det verste ut av meg. Og nettopp det at Tinder gjør slikt med meg, er en stor grunn til at jeg ikke vil ha noe med Tinder å gjøre. Den får det verste ut av meg, ikke det beste. Og jeg har sett det samme hos flere av dem jeg har vært i kontakt med Anonymkode: 82408...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #73 Del Skrevet 19. oktober MrKennedy75 skrev (12 timer siden): Slutter aldri å bli overrasket over den debatten der. Hvis noen har gått glipp av de siste 40+ årene, så har vi noe som heter likestilling (skal i alle fall ha). For de som har misset det, så fungerer det sånn ca slik: Kvinner kan gjøre alt menn kan, menn kan gjøre alt kvinner kan. Kvinner har samme rettigheter som menn (velge partner f. eks.), menn har samme rettigheter som kvinner. Dette medfører selvsagt følgende: En kvinne som har seg med 100 menn på ett år er like stakkarslig som en mann som har seg med 100 kvinner på ett år. Menn som er utro må stå til ansvar for sine handlinger på samme måte som utro kvinner må stå til ansvar og så videre. Biologiske forskjeller er naturligvis unntatt. Menn kan gjerne få rett til å føde barn, men det vil ikke gjøre noe til eller fra. (Monty Python referanse om noen lurte.) Ifølge forumet her er menn som har hatt mange rundbrennere, mens kvinner som har hatt mange er bare seksuelt frigjort Anonymkode: 0852d...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #74 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse. Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂 Anonymkode: 359c7...8a5 Jeg som kvinne er høyere enn det, og har hatt få partnere over. Ergo har jeg vært høyere enn de fleste, og kjenner få kvinner som bryr seg meget om høyde. De få er et ofte litt usikre på eget utseende... Anonymkode: 868c9...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #75 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og er 180, så for meg så trenger jeg en mann på min høyde. En mann ønsker nok heller ikke en dame som er feks 15 cm høyere enn han? Anonymkode: 34baa...dee Jo, jeg som høyere deg bryr meg ikke. Har vært med menn under 170, som heller ikke brydde seg.. Anonymkode: 868c9...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #76 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ifølge forumet her er menn som har hatt mange rundbrennere, mens kvinner som har hatt mange er bare seksuelt frigjort Anonymkode: 0852d...996 Det som har blitt debattert her på forumet gang på gang at det er forkastelig at menn skal argumentere for at de har mange partnere «fordi det er biologisk», mens kvinner som har mange er horer og ikke har noe verdi. Den der med at noen menn skal hele veien skal latterliggjøre hvordan noen kvinner velger å leve livet sitt. Ok, så fant du ut at hun ikke er interessant for deg, javel. Gå videre og finn deg noen som du liker. Det er absolutt ikke noe poeng å slenge dritt om andre som ikke passer inn i dine preferanser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #77 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): En del av meg forstår at mange menn holder på slik. Selv har jeg vært såpass nedtrykt av hvordan Tinder har vært, hva jeg har opplevd fra flere damer der inne, at jeg har gjort det samme. Det har vært noe jeg har måtte oppdage selv og bli bevisst på for å endre. For min del har slik oppførsel vært en slags reaksjon på mye frustrasjon på den behandlingen jeg selv har blitt utsatt for. Det er ikke en oppførsel jeg prøver å rettferdiggjøre, men en forklaring på hvorfor Tinder til tider har fått det verste ut av meg. Og nettopp det at Tinder gjør slikt med meg, er en stor grunn til at jeg ikke vil ha noe med Tinder å gjøre. Den får det verste ut av meg, ikke det beste. Og jeg har sett det samme hos flere av dem jeg har vært i kontakt med Anonymkode: 82408...5a6 Ja, jeg er enig. Jeg tror Tinder får ut i det verste i mange. Jeg kan forstå det jeg og, men at menn da senere skal klage over at de er enslige, ensomme og barnløse klarer jeg ikke å ha sympati med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #78 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (54 minutter siden): Ja, jeg er enig. Jeg tror Tinder får ut i det verste i mange. Jeg kan forstå det jeg og, men at menn da senere skal klage over at de er enslige, ensomme og barnløse klarer jeg ikke å ha sympati med. Menn klager over at de ikke får seg en kjæreste, og klager over at det bare er ubrukelige menn. Og hvorfor så mange menn og kvinner tenker slik tror jeg skyldes Tinder. Tror også at mange av disse ubrukelige mennene i utgangspunktet er gode menn, men som dessverre ikke får vist sine gode sider gjennom Tinder, og som dermed blir fortvilet, frustrerte og nedverdiger seg selv til et ubrukelig nivå (slik jeg selv har gjort). Konkurransen er nok for tøff for de aller fleste, men så tror jeg også at disse mennene ville gått i samme felle som nærmest alle som er på Tinder gjør. «Har jeg sjans på han/henne, da klarer jeg kanskje også bedre? Og bedre? Og bedre? Det perfekte finnes ikke, den perfekte finnes ikke, likevel lurer Tinder oss til å tro at det finnes. For det vil alltid finnes en som ser bedre ut, det vil alltid finnes en som er morsommere, en som er snillere, rausere, villere i sengen, rikere, osv osv. Men du vil ikke finne en som er bedre enn alle de andre på alt. Den enes styrker er en annens svakheter, ingen er sterk på alle områder - likevel ser vi etter den som har alt. Dekker alle krav man måtte ha på en lang lang liste, som bare blir større etterhvert som vi treffer en ny som hadde en god egenskap som vi ikke har lagt merke til før. Vi ender opp med å sitte hjemme alene med en lang liste med realistiske krav, men som samlet skaper et helt urealistisk menneske. Vi vil ha 10-20 damer i en og samme dame, eller 10-20 menn i en og samme mann. Dette er det jeg ser på som tinderfellen Anonymkode: 82408...5a6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #79 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn klager over at de ikke får seg en kjæreste, og klager over at det bare er ubrukelige menn. Og hvorfor så mange menn og kvinner tenker slik tror jeg skyldes Tinder. Tror også at mange av disse ubrukelige mennene i utgangspunktet er gode menn, men som dessverre ikke får vist sine gode sider gjennom Tinder, og som dermed blir fortvilet, frustrerte og nedverdiger seg selv til et ubrukelig nivå (slik jeg selv har gjort). Konkurransen er nok for tøff for de aller fleste, men så tror jeg også at disse mennene ville gått i samme felle som nærmest alle som er på Tinder gjør. «Har jeg sjans på han/henne, da klarer jeg kanskje også bedre? Og bedre? Og bedre? Det perfekte finnes ikke, den perfekte finnes ikke, likevel lurer Tinder oss til å tro at det finnes. For det vil alltid finnes en som ser bedre ut, det vil alltid finnes en som er morsommere, en som er snillere, rausere, villere i sengen, rikere, osv osv. Men du vil ikke finne en som er bedre enn alle de andre på alt. Den enes styrker er en annens svakheter, ingen er sterk på alle områder - likevel ser vi etter den som har alt. Dekker alle krav man måtte ha på en lang lang liste, som bare blir større etterhvert som vi treffer en ny som hadde en god egenskap som vi ikke har lagt merke til før. Vi ender opp med å sitte hjemme alene med en lang liste med realistiske krav, men som samlet skaper et helt urealistisk menneske. Vi vil ha 10-20 damer i en og samme dame, eller 10-20 menn i en og samme mann. Dette er det jeg ser på som tinderfellen Anonymkode: 82408...5a6 Veldig godt og reflektert innlegg 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #80 Del Skrevet 19. oktober Jeg ble sammen med en fra Tinder som bodde i en annen by. Vi møttes naturlig nok bare i helger og ferier, og da er det normalt å drikke litt, selv om jeg verken drakk hver kveld eller spesielt mye. Tenkte vel at det ville gå seg til. Etter hvert gikk jeg meg på at det ble mye snakk om å være ute til lunsj med en pils, og at det ble en del kundemiddager på ettermiddagene. Da han tryna ned en bakke på vei fra en kompis en vanlig ukedag, begynte jeg å skjønne tegninga. Fyren var så klart alkoholiker, og da brøt jeg med han. Er det for øvrig normalt at voksne menn jekker seg en øl som det første de gjør når de kommer hjem fra jobb hver dag, eller er det bare jeg som reagerer unormalt på det? Anonymkode: 459e7...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå