AnonymBruker Skrevet 18. oktober #41 Del Skrevet 18. oktober Fjompenisse skrev (9 minutter siden): Hva om hun inviterer hjem. Er det også et tegn? Ja det kan det kanskje være. Det er ikke garantert et tegn for menn, men det er greit å forholde seg til siden såpass mange er der for å finne noe uforpliktende. Helst ikke bli med fremmede hjem, det er utrygt. Å bry dere om samtykke, lov å si nei til å med midt i akten. Anonymkode: 86ec4...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 18. oktober #42 Del Skrevet 18. oktober Slutter aldri å bli overrasket over den debatten der. Hvis noen har gått glipp av de siste 40+ årene, så har vi noe som heter likestilling (skal i alle fall ha). For de som har misset det, så fungerer det sånn ca slik: Kvinner kan gjøre alt menn kan, menn kan gjøre alt kvinner kan. Kvinner har samme rettigheter som menn (velge partner f. eks.), menn har samme rettigheter som kvinner. Dette medfører selvsagt følgende: En kvinne som har seg med 100 menn på ett år er like stakkarslig som en mann som har seg med 100 kvinner på ett år. Menn som er utro må stå til ansvar for sine handlinger på samme måte som utro kvinner må stå til ansvar og så videre. Biologiske forskjeller er naturligvis unntatt. Menn kan gjerne få rett til å føde barn, men det vil ikke gjøre noe til eller fra. (Monty Python referanse om noen lurte.) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 18. oktober #43 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): For å være ærlig er jeg ikke veldig god på å velge menn når jeg er på dating app, prater ofte med mange samtidig ( kanskje 15). Noen som vil møtes andre dropper meg. Jeg sveiper alle selvopptatte muskelbunter flashy folk og de som er over 6 år yngre til venstre. (Passer på at ingen kan gjenkjennes, gjort litt om og forkortet historier..men alt slik det skjedde) Så har min dating historie gått slik: 1. Første dating kandidat. Treff, reaksjon: han ser ikke så mye ut som bildet sitt. Vi går en tur, mens vi går prater vi, jeg tenker han er blek og litt sykelig. Jeg syns litt synd i ham og fortsetter. Etterhvert kommer vi til en kafé, han kjøper kaffe og spør hva jeg ønsker. Min reaksjon er at jeg ikke vil han skal betale noe for meg, han prøver å insistere, jeg sier nei takk jeg betaler selv. Jeg er velutdannet,pent kledd har god jobb. Han har vgs, har slitt med psyken, bor i kjellerleilighet som han leier og er hyppig besøker i fontenehuset. Hele hans vesen sier til meg at han sliter med masse ting. Jeg føler meg som en sosial arbeider når jeg prater med ham. Etter dagen vil han treffes på ny, jeg måtte nok trekke meg. 2. Andre dagen jeg traff var ingeniør med nogelunde interessant jobb. Ikke så pen, kort og rund. Penger hadde han i massevis. Men kunne ikke se for meg fremtid med ham. Han stilte meg noen spørmål som føles som stikk og noe føles rimelig creepy. Han ville treffe meg igjen, jeg melder pass. 3. Høy fyr igjen fikk jeg følelsen at personen slet med noe, noe sykelig. Hyggelig, kjempesnill. Jeg tror dog at jeg fra start ga han viben om at jeg ikke er interessert i ham på drn måten. Han trakk seg og jeg sa den er grei. Etter disse tre dater + en del dickpics tar jeg en pause fra nettdating. Ny profil, denne gangen prøver annen profil. 4. Traff en fyr veldig hyggelig. Dro en tur hjem til ham, derfor det fryktelig rotete. Fikk følelsen at han var en " hoarder" og st det var noe galt med ham. De fleste ville nok ha avsluttet der. Jeg tenkte jeg overser det fordi jeg er kåt. Vi hadde sex noen ganger, men etterhvert skjønte jeg at han var alkoholiker, med masse andre problemer, men han var pen og hadde grep på grunnleggende hygiene i det minste. 5. Treffer en fyr fra østeuropa som bor et stykke unna, vi har lignende utdanning og jeg liker ham. Jeg inviterer han hjem til meg, han kommer, jeg føler på at han ønsker å ha sex og det vil jeg og. Vi treffes mange ganger og jeg forelsker meg i ham, vi har gode samtaler og like idealer og drømmer, han sier han elsker meg. Han introduserer meg til sin familie. Siste gangen vi møttes fikk jeg følelsen av at han ikke er helt ærlig med meg, jeg finner etterhvert ut at han har begynt å date ei annen nærmere seg selv. Tar pause i nettdating...ny type app 6. Treffer en jeg syns er kjempesexy. Jeg liker ham godt han er drømmemannen for meg sånn fysisk og personlighetsmessig, vi ender opp med å ha sex mange ganger, men han fuckzoner meg og jeg klarer ikke det mentalt, så selv om jeg blir forelsket i ham melder jeg pass, nie som var veldig vanskelig fir meg. 7. Deretter treffer jeg en fra annet land i Europa som overhode ikke matchet bildet sitt. I tillegg etter jeg traff han begynte sexpratet, grovt sexpartnere selv om han lovet meg at vi skulle starte som venner. Jeg blokker ham. 8. Traff en veldig hyggelig oppegående fyr, som har bra jobb i byen god økonomi og ville ta vare på meg. Bare et par år yngre, men han var så stor at jeg har mange ganger prøvd å forestille meg i hodet hvordan sex ville fungert. I tillegg var han veldig A4, og jeg tror ingen helt A4 ville fungert med meg i lengden. 9. Skulle treffe noen som dukket opp 20 minutter for sent. Denne personen påsto å jobbe i et ikke eksistere firma, jeg visste at det ikke eksisterer og han trodde jeg skulle bite på...Han virka ikke helt til å stole på for å si det sånn. Etter masse nye dickpics og flere nye sextilbud flere tilbud om trekanter og sex i alle hull har jeg nå igjen tatt pause.... Anonymkode: 61259...8dc Det var veldig miksede opplevelser, men skjønner du trenger pause inni mellom der, noe som hørtes fornuftig ut. Var det for å nesten 'oppsummere' de siste erfaringene, samt fokusere mer på hva du kunne tenkt deg i en partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #44 Del Skrevet 18. oktober Ivy skrev (3 minutter siden): Det var veldig miksede opplevelser, men skjønner du trenger pause inni mellom der, noe som hørtes fornuftig ut. Var det for å nesten 'oppsummere' de siste erfaringene, samt fokusere mer på hva du kunne tenkt deg i en partner? Hun vant kortidsmarkedet som de fleste kvinner, men klarer ikke å oppnå 5-10 som kjæreste Anonymkode: 5ba81...ca5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 18. oktober #45 Del Skrevet 18. oktober knooters skrev (6 timer siden): Aner ikke hvordan Mads Larsen regner, men de tallene gir ingen mening. Hvis kvinner har så god tilgang på menn til ONSing, hvorfor skulle de da måtte aktivt bla gjennom 5000(!) profiler for å finne noen å ligge med? Det er jo faktisk det som er påstanden her, siden Tinder tross alt viser deg et utvalg innenfor alder og geografisk avgrensning hvor du ikke har noen "predefinerte" filtre som luker bort de såkalte "lavstatusmennene". Aner ikke hvor mange kvinner som leser denne tråden og har brukt Tinder til tilgang på ONS, men hadde vært interessant om de delte noe om hvor mange profiler de må skumme gjennom før de finner noen de faktisk ender opp med. Jeg blir overrasket om det er i nærheten av 5000, i alle fall. 1 av 5000 i en filtrering om målet er å skaffe seg kjæreste, er rimelig, tenker jeg. Det er ikke sånn at mange prosent av befolkningen er "drømmedama" eller "drømmemannen", for å si det sånn. Enig med deg. Jeg tror nok at regneferdighetene til Larsen er noe begrensede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #46 Del Skrevet 18. oktober knooters skrev (7 timer siden): Aner ikke hvordan Mads Larsen regner, men de tallene gir ingen mening. Hvis kvinner har så god tilgang på menn til ONSing, hvorfor skulle de da måtte aktivt bla gjennom 5000(!) profiler for å finne noen å ligge med? Det er jo faktisk det som er påstanden her, siden Tinder tross alt viser deg et utvalg innenfor alder og geografisk avgrensning hvor du ikke har noen "predefinerte" filtre som luker bort de såkalte "lavstatusmennene". Aner ikke hvor mange kvinner som leser denne tråden og har brukt Tinder til tilgang på ONS, men hadde vært interessant om de delte noe om hvor mange profiler de må skumme gjennom før de finner noen de faktisk ender opp med. Jeg blir overrasket om det er i nærheten av 5000, i alle fall. 1 av 5000 i en filtrering om målet er å skaffe seg kjæreste, er rimelig, tenker jeg. Det er ikke sånn at mange prosent av befolkningen er "drømmedama" eller "drømmemannen", for å si det sånn. Bruker ikke tinder, men hadde aldri bladd gjennom 5000. Det er også en så stor prosent andel av befolkningen hvor jeg bor, så det er ikke engang så mange tilgjengelige menn innenfor min alderskvote engang. Om ikke jeg begynner å reise litt. Jeg søkte, det er 747 menn innenfor min alderskvote hvor jeg bor. Så er mange gifte, i forhold, homofile, bor kanskje andre steder, syke kanskje noen til å med i koma, vi har uforenlig livstil, verdier og ønsker osv. Å ikke sikkert de er på tinder, det er ikke jeg heller. Å om de er, er jeg ikke den eneste dama, å de kan ha annen alderskvote også. Lurer på hvor stor antall det er som faktisk passer til akkurat meg, og de ville følt det samme? Kunne vært snakk om 3 stykker det, om i det hele tatt så mange. Kanskje 0 😂😭 Anonymkode: 86ec4...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. oktober #47 Del Skrevet 18. oktober (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mente ikke kvinne ender opp som fuck boys men de finner en som leker med de og ikke ikke kunne tenkte seg de som forhold. En ser jo stadig tråder om her inne om kvinner omfatter at gutta bare er ute etter sex det stemmer nok for mange, men er det drømmedama vil gutta også ha et forhold (Om Personlighet utsende stabilitet humor etc er ift preferanser) Anonymkode: 5ba81...ca5 Jeg er enig med deg i at kvinner aksepterer alt for mye og burde bli langt mer kresen når det kommer til valg av partner. Det finnes alt for mange dårlige menn der ute. Endret 18. oktober av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #48 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fatter ikke hvorfor noen orker Tinder i det hele tatt.. og hvorfor folk generelt er så ivrig med å «finne noen». Klarer ikke folk å være 5 min alene lenger? Og hvor mange finner egentlig «kjærligheten» der?? Ikke så veldig mange virker det som.. Anonymkode: 2ae8c...8fb Jeg forstår det ikke lenger selv. Ser at det er veldig stor motstand fra kvinnene her, og det får så være. Men at Tinder oppleves ulikt mellom kjønnene er en sannhet uansett. Jeg klarte meg forøvrig veldig greit på Tinder, traff mange flotte damer, og skal heller ikke klage på ligging. Men kjærligheten var ikke å finne. Hverken damene jeg traff og datet over tid fikk følelser for meg, eller jeg for dem. At noen finner den tror jeg absolutt, men at det blir mest ligging er nok nærmere sannheten. Og at et mindre antall av mennene ligger med de fleste damene tror jeg også. Ingen gjør noe galt her, men at det står igjen mange menn som føler slik som de gjør, det forstår jeg. Og ja, finnes nok damer som føler likedan. Jeg vet ikke om det er appen sin feil eller vår egen, men et eller annet er fullstendig galt. Den gjør noe med oss, og det den gjorde med meg fikk meg til å ta fullstendig avstand fra den. Jeg ønsker kjærligheten, men denne appen hindrer meg mer enn noe annet. Enda så mange flotte damer jeg har møtt gjennom den. Anonymkode: 82408...5a6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #49 Del Skrevet 18. oktober Blått skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med deg i at kvinner aksepterer alt for mye og burde bli langt mer kresen når det kommer til valg av partner. Det finnes alt for mange dårlige menn der ute. Det finnes nok altfor mange dårlige menn, men mange menn vil også si at det finnes altfor mange dårlige kvinner. Begge har rett, vi kunne alle blitt bedre men vi gjør hverandre dårlig Anonymkode: 82408...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. oktober #50 Del Skrevet 18. oktober (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår det ikke lenger selv. Ser at det er veldig stor motstand fra kvinnene her, og det får så være. Men at Tinder oppleves ulikt mellom kjønnene er en sannhet uansett. Jeg klarte meg forøvrig veldig greit på Tinder, traff mange flotte damer, og skal heller ikke klage på ligging. Men kjærligheten var ikke å finne. Hverken damene jeg traff og datet over tid fikk følelser for meg, eller jeg for dem. At noen finner den tror jeg absolutt, men at det blir mest ligging er nok nærmere sannheten. Og at et mindre antall av mennene ligger med de fleste damene tror jeg også. Ingen gjør noe galt her, men at det står igjen mange menn som føler slik som de gjør, det forstår jeg. Og ja, finnes nok damer som føler likedan. Jeg vet ikke om det er appen sin feil eller vår egen, men et eller annet er fullstendig galt. Den gjør noe med oss, og det den gjorde med meg fikk meg til å ta fullstendig avstand fra den. Jeg ønsker kjærligheten, men denne appen hindrer meg mer enn noe annet. Enda så mange flotte damer jeg har møtt gjennom den. Anonymkode: 82408...5a6 Det handler om tilgjengeligheten. Før så måtte man jobbe sammen for å oppnå noe, men nå er muligheten så mange at folk jakter etter perfeksjon som ikke eksisterer. Dessuten tror jeg mange glemmer folkeskikk. Hadde du løpt rundt på gata og spurt ukjente damer om de vil pule? Nei? Men plutselig tøff på Tinder. 🙈 Sukk. (Ikke ment til deg asså.. bare et lite hjertesukk over manglende folkeskikk på Tinder) Endret 18. oktober av Blått 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. oktober #51 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes nok altfor mange dårlige menn, men mange menn vil også si at det finnes altfor mange dårlige kvinner. Begge har rett, vi kunne alle blitt bedre men vi gjør hverandre dårlig Anonymkode: 82408...5a6 Jada jeg vet det, men agendaen hans er å dra kvinner ned i søla med «de er for kravstore og har for høy selvtillit» i forhold til egen attraktivitet. Bare en ny dag på KG 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #52 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår det ikke lenger selv. Ser at det er veldig stor motstand fra kvinnene her, og det får så være. Men at Tinder oppleves ulikt mellom kjønnene er en sannhet uansett. Jeg klarte meg forøvrig veldig greit på Tinder, traff mange flotte damer, og skal heller ikke klage på ligging. Men kjærligheten var ikke å finne. Hverken damene jeg traff og datet over tid fikk følelser for meg, eller jeg for dem. At noen finner den tror jeg absolutt, men at det blir mest ligging er nok nærmere sannheten. Og at et mindre antall av mennene ligger med de fleste damene tror jeg også. Ingen gjør noe galt her, men at det står igjen mange menn som føler slik som de gjør, det forstår jeg. Og ja, finnes nok damer som føler likedan. Jeg vet ikke om det er appen sin feil eller vår egen, men et eller annet er fullstendig galt. Den gjør noe med oss, og det den gjorde med meg fikk meg til å ta fullstendig avstand fra den. Jeg ønsker kjærligheten, men denne appen hindrer meg mer enn noe annet. Enda så mange flotte damer jeg har møtt gjennom den. Anonymkode: 82408...5a6 Jeg hadde vært mer åpen for å møte menn på tinder, om jeg ikke visste at mange av dem bryr seg mer om sex enn de bryr seg om å potensielt bli glad i noen. Men jeg er prippen og har aldri opplevd ons før, eller at noen har utrykket å ville hatt sex med meg uten at vi har flørtet og kjennt hverandre en stund først. Syns det er trist de ikke får ligge, men samtidig så er det ikke like mange som søker uforpliktende ligg, å da bør de kanskje justere den forvetningen. Men jeg vil ikke prøve noe serriøst med noen som justerer forvetning over fra sex til forhold, fordi de vil ha sex. Det er så slitsomt. Anonymkode: 86ec4...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #53 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse. Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂 Anonymkode: 359c7...8a5 Nei, menn på 182 synes jeg var for høy. Så jeg ble sammen med en på 187. ( K 183) Anonymkode: 45dcf...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #54 Del Skrevet 18. oktober Blått skrev (5 minutter siden): Det handler om tilgjengeligheten. Før så måtte man jobbe sammen for å oppnå noe, men nå er muligheten så mange at folk jakter etter perfeksjon som ikke eksisterer. Dessuten tror jeg mange glemmer folkeskikk. Hadde du løpt rundt på gata og spurt ukjente damer om de vil pule? Nei? Men plutselig tøff på Tinder. 🙈 Sukk. (Ikke ment til deg asså.. bare et lite hjertesukk over manglende folkeskikk på Tinder) Ja, de forventer noen som er nærmest en slik sexbot hvor de får betalt for å sexte med dem. Hva for noen amøbe sexualitet tror de flertallet av kvinner har? En mann jeg har sett på bilde sier han vil se min f***e, nå er jeg våt. Det er så tanketomt og frekkt. Anonymkode: 86ec4...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. oktober #55 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, de forventer noen som er nærmest en slik sexbot hvor de får betalt for å sexte med dem. Hva for noen amøbe sexualitet tror de flertallet av kvinner har? En mann jeg har sett på bilde sier han vil se min f***e, nå er jeg våt. Det er så tanketomt og frekkt. Anonymkode: 86ec4...b77 Ja, enig med deg. Eller i det minste.. om noen skal drive på sånn så snakk med noen som er interessert i sånn for det er sikkert noen av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #56 Del Skrevet 18. oktober Blått skrev (4 minutter siden): Ja, enig med deg. Eller i det minste.. om noen skal drive på sånn så snakk med noen som er interessert i sånn for det er sikkert noen av dem! Ja. Men utifra noens uttalelser, tar de det ikke så serriøst, de bryr seg mest om å raskest finne ei som er villig 😕 Har du begynt å se tegnene før du matcher? Eller er det totalt ulike menn? Anonymkode: 86ec4...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 18. oktober #57 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, helt sykt. Lagde en mannlig konto en gang, bare for å se hva de må se. Og for en verden! 8/10 damer er fantastiske! Da luker jeg ut de som åpenbart er falske profiler og de som er typisk ducklips med filter på bildene. Mens vi kvinner må ta til takke med av 2/10 ikke er forferdelige 😅 Anonymkode: a4a45...e0e Enig når det gjelder kvaliteten på bildene. Har påpekt det en milliard ganger i disse debattene, og får bare anklager om å være "white knight" og "simp" til svar fra konservativmafiaen som vil ha det til at kvinner "vil ha status og er for kravstore". Når det er sagt, syns jeg ikke bioene på kvinners tinderprofiler er allverden og det er som regel der jeg tomlet dem ned. "Kanskje" er liksom ikke godt nok, når man føler at eieren av profilen kunne brukt plassen bedre og ikke gadd skrive noe utfyllende om seg selv (innenfor den begrensede plassen man har). Ikke at jeg tror menns bioer er så mye bedre, for all del... men folk har glemt at dating ikke handler om "oi, hen så pen ut, så hen vil jeg på date med". Man må faktisk klare å vise litt mer personlighet, ferdigheter og kreative evner, hvis målet ikke bare skal være å pule en fredagskveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 18. oktober #58 Del Skrevet 18. oktober En ting som alle glemmer er at de populære profilene blir vist først, en attraktiv mann og kvinne blir vist til 10 ganger så mange som en uattraktiv mann og kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #59 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samma svada som alltid ser jeg. Det er ikke utseendet deres som gjør at dere ikke finner noen. Men personligheten og kvinnehatet. Hilsen hun som gikk på 10 dater med menn, hvor alle 10 ville møtes igjen og han siste endre opp med å være drømmemannen Anonymkode: a4a45...e0e Akkurat på Tinder er det selvsagt utseendet. Jeg fikk bokstavelig talt null likes fra norske kvinner sist jeg var på der. Det til tross for representative bilder og godt utfylt profil. Stort klarere avvisning på grunnlag av utseende kommer man ikke. Det er selvsagt ikke godt for selvtilliten, selv om jeg likevel synes jeg ser ok ut selv. Jeg synes mange kvinner er fantastiske, og min beste venn er kvinne. Det er ikke mulig å komme lenger unna en kvinnehater, men det er jo ikke personlige egenskaper som er problemet på Tinder. Det hjelper ikke å skrive om egenskaper som isolert sett er positive og som kvinner sier de ser etter, når det ikke er på det grunnlaget man vurderes. Igjen, her er det snakk om Tinder, ikke generelt. Anonymkode: 76df3...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #60 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Akkurat på Tinder er det selvsagt utseendet. Jeg fikk bokstavelig talt null likes fra norske kvinner sist jeg var på der. Det til tross for representative bilder og godt utfylt profil. Stort klarere avvisning på grunnlag av utseende kommer man ikke. Det er selvsagt ikke godt for selvtilliten, selv om jeg likevel synes jeg ser ok ut selv. Jeg synes mange kvinner er fantastiske, og min beste venn er kvinne. Det er ikke mulig å komme lenger unna en kvinnehater, men det er jo ikke personlige egenskaper som er problemet på Tinder. Det hjelper ikke å skrive om egenskaper som isolert sett er positive og som kvinner sier de ser etter, når det ikke er på det grunnlaget man vurderes. Igjen, her er det snakk om Tinder, ikke generelt. Anonymkode: 76df3...2ce Sånn er det for de aller fleste menn. Kvinner har makten på kortidsmarkedet, men det betyr ikke at det er lett for dem. De har bare andre problemer som igjen gjør at de filtrerer ut enda flere. Disse appene er ikke bra for samfunnet. Du må møte kvinner i det virkelige liv, hvis du ikke har sjans uansett hvor hardt du prøver så kan du bli en av oss som har gitt opp. Da finnes det andre alternativer, som å dra til utlandet eller benytte seg av tjenester som selges hyppig i alle norske byer. Anonymkode: da254...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå