Gå til innhold

Tinder og det som kalles håpløse menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samma svada som alltid ser jeg.

Det er ikke utseendet deres som gjør at dere ikke finner noen. Men personligheten og kvinnehatet.

 

Hilsen hun som gikk på 10 dater med menn, hvor alle 10 ville møtes igjen og han siste endre opp med å være drømmemannen

Anonymkode: a4a45...e0e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, det er mange flere menn på tinder enn kvinner.  Så det er ikke nok damer til alle, da sier det seg selv av de beste mennene får napp først 

Anonymkode: a4a45...e0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Hva viser linken?

Ville ikke trykke på den jeg heller 😅

Anonymkode: 86ec4...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor noen orker Tinder i det hele tatt.. og hvorfor folk generelt er så ivrig med å «finne noen». Klarer ikke folk å være 5 min alene lenger? Og hvor mange finner egentlig «kjærligheten» der?? Ikke så veldig mange virker det som.. 

Anonymkode: 2ae8c...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er  i hvert fall at det finnes to markeder i forhold til attraktivitet.

Partnermarked og et kjønnsmarkedet, det ene markedet er damene overlegne på men tror ikke  nødvendigvis det finnes noe flere menn enn kvinner som ønsker seg en partner.

Det er et samfunnsproblem om det skulle være 90% av damene tror de er et bedre catch enn 90% av mennene

(Både for formådde menn og damer med for høy selvtillit ift egen attraktivitet)

 

Anonymkode: 5ba81...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Poenget er  i hvert fall at det finnes to markeder i forhold til attraktivitet.

Partnermarked og et kjønnsmarkedet, det ene markedet er damene overlegne på men tror ikke  nødvendigvis det finnes noe flere menn enn kvinner som ønsker seg en partner.

Det er et samfunnsproblem om det skulle være 90% av damene tror de er et bedre catch enn 90% av mennene

(Både for formådde menn og damer med for høy selvtillit ift egen attraktivitet)

 

Anonymkode: 5ba81...ca5

Det er utrolig mange menn som overvurderer seg i forhold til egen attraktivitet. Skal innrømme at jeg er lei av å høre at det er bare damer som overvurderer seg selv. Som om menn skal ha lov til å ha masse krav, skal få lov til å kreve hva de ønsker, men samtidig furte over at de damene som de liker ikke vil ha dem. For det er damene sin skyld som er for kravstore og ikke at mennene selv har overvurdert sin egen attraktivitet :himle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ville ikke trykke på den jeg heller 😅

Anonymkode: 86ec4...b77

Godt det ikke bare var meg. Lei av å få opp rare linker. Hvis folk vil diskutere ting så kopier informasjonen inn 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dessuten, det er mange flere menn på tinder enn kvinner.  Så det er ikke nok damer til alle, da sier det seg selv av de beste mennene får napp først 

Anonymkode: a4a45...e0e

Pluss at det er utrolig mye rart på Tinder i mangel på bedre ord. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skvalet om og om igjen... Er dette det eneste folk på KG er opptatt av?

Det virker som det er flertall menn på apper, ja. Men jeg vil anta at det er omtrent like mange single damer til enhver tid som menn, og det er sannsynligvis like mange "håpløse damer" også. De bare holder seg unna apper. Dvs det er ganske mye håpløse damer på Tinder også. Tro meg!  

Men hva så? Spiller det noen rolle? Det er ingenting nytt under solen her... 

Fokuser på dere selv og hva dere gjør ut av eget datingliv!

Anonymkode: 3a4a0...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Poenget er  i hvert fall at det finnes to markeder i forhold til attraktivitet.

Partnermarked og et kjønnsmarkedet, det ene markedet er damene overlegne på men tror ikke  nødvendigvis det finnes noe flere menn enn kvinner som ønsker seg en partner.

Det er et samfunnsproblem om det skulle være 90% av damene tror de er et bedre catch enn 90% av mennene

(Både for formådde menn og damer med for høy selvtillit ift egen attraktivitet)

 

Anonymkode: 5ba81...ca5

Det handler ikke bare om en følelse av å være bedre enn, vet noen har den.  

Føler det handler om mange ulike ting, vi vil være trygge, vi har en livstil vi velger trekk utifra som at om jeg ikke er så sprek vil jeg ikke svipe på han som trener mye og er på hver fjelltopp. Festing, barne ønsker, tegn som gjør at vi stoler mindre på noen mer på andre, tilfeldige utsende ting vi liker. 

Det er bare summen. Så en profil fra utlandet av en mann jeg ikke hadde tenkt sånn på om jeg hadde gått forbi han, men profilen hans malte han som en mann for meg, ting han skrev er ting jeg har sakt jeg trenger osv. 

Ikke at du kan vite på forhånd at noe passer, men når det skjer gjennom en skjerm må det trigge frem en interesse. Og det er lett å jage bort noen, å det har jeg sett menn føler om kvinner også. Alle intrykk teller. 

 

Jeg har ingen interesse for kjøttmarkedet, så det deltar jeg ikke i og bryr meg ikke om jeg kunne fått uforpliktende ligg.

Anonymkode: 86ec4...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Samma svada som alltid ser jeg.

Det er ikke utseendet deres som gjør at dere ikke finner noen. Men personligheten og kvinnehatet.

 

Hilsen hun som gikk på 10 dater med menn, hvor alle 10 ville møtes igjen og han siste endre opp med å være drømmemannen

Anonymkode: a4a45...e0e

Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse.  Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂

 

Anonymkode: 359c7...8a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse.  Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂

 

Anonymkode: 359c7...8a5

Jeg har aldri hatt en så høy kjæreste. Så ikke alle kvinner da.

Anonymkode: 86ec4...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse.  Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂

 

Anonymkode: 359c7...8a5

Vet du hva ordet preferanse betyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse.  Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂

 

Anonymkode: 359c7...8a5

Gjennomsnittshøyden for norske menn er vel 181, det var i alle fall det siste jeg så. Legger man til at ikke har samme preferanse og at ikke alle preferanser er like viktige (dealbreakere på godt norsk) så kan det ikke være et så viktig element.

Anonymkode: 80e3c...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinner har 6 feet =182cm som preferanse.  Det vil si kun ca 15% av menn er høye nok til å nå opp. Du brukte 9 forsøk før kravet ble innfridd?? Det var uflaks...🙂

 

Anonymkode: 359c7...8a5

Kvinner generelt? 

Jeg er 180cm og har aldri opplevd det som nor problem. 

Anonymkode: 3a4a0...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjennomsnittshøyden for norske menn er vel 181, det var i alle fall det siste jeg så. Legger man til at ikke har samme preferanse og at ikke alle preferanser er like viktige (dealbreakere på godt norsk) så kan det ikke være et så viktig element.

Anonymkode: 80e3c...8a4

Det stemmer. Jeg vil gjerne se fordelingskurven dersom det virkelig er slik at snittet er 181 og kun 15% er høyere enn dette. 😆

Anonymkode: 45e3a...324

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg fatter ikke hvorfor noen orker Tinder i det hele tatt.. og hvorfor folk generelt er så ivrig med å «finne noen». Klarer ikke folk å være 5 min alene lenger? Og hvor mange finner egentlig «kjærligheten» der?? Ikke så veldig mange virker det som.. 

Anonymkode: 2ae8c...8fb

5 min ja, 20år++ da begynner det å rakne mentalt.

Anonymkode: fef1b...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For såvidt så er preferanse noe man foretrekker når man skal velge. Skal jeg kjøpe meg en kjole, så syns jeg rosa er veldig fint.. men betyr det at jeg bare kjøper meg rosa kjoler? Nei, en rød kjole kan være fantastisk å ha på og jeg kjøpte meg faktisk en gul kjole her for noe år siden. Preferanser er bare det.. Jeg syns 180 er finest, men det betyr ikke at jeg avviser en mann på 190 eller 170 bare basert på det. Det er bare en preferanse. Dealbreaker derimot er noe som jeg anser som helt essensielt som f. eks rotete økonomi er for meg nei, nei, nei. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...